AnonymBruker Skrevet 1. april 2024 #1 Skrevet 1. april 2024 Noen som vet om det fortsatt eksisterer? Hva har du fått i de som du har vært fornøyd med? Anonymkode: c8a69...938 1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2024 #2 Skrevet 1. april 2024 Jeg så de senest rett før påske, tror de setter de ut litt tilfeldig når de har varer og ting som skal ut. Anonymkode: 4669b...135 1
Anciol Skrevet 1. april 2024 #3 Skrevet 1. april 2024 Ja så de senest i en kurv på Normal i Bergen Storsenter, rett før påske! Vesla fikk en del hårprodukter og noe hårpynt! 1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2024 #4 Skrevet 1. april 2024 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Jeg så de senest rett før påske, tror de setter de ut litt tilfeldig når de har varer og ting som skal ut. Anonymkode: 4669b...135 Anciol skrev (14 minutter siden): Ja så de senest i en kurv på Normal i Bergen Storsenter, rett før påske! Vesla fikk en del hårprodukter og noe hårpynt! Takk for info!👌 Ja, det varierer sikkert fra butikk til butikk og hvor mye de har til overs. Da skal jeg fortsette å se etter de. 😀👍 Anonymkode: c8a69...938 2
Hanne67 Skrevet 8. april 2024 #5 Skrevet 8. april 2024 Jeg var innom min lokale butikk idag, og da spurte jeg etter Mystery bags. De har det innimellom, men hadde ingen planer om det i nærmeste framtid. Derimot hadde de endel som var nedpriset. Varierer sikkert fra butikk til butikk. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå