AnonymBruker Skrevet 1. april #1 Del Skrevet 1. april Jeg er nå på syklusdag 47, pleier å få eggløsning på cd 24 (lange sykluser), men denne syklusen har eggløsning fremdeles ikke kommet. Kan se ut som den er rett rundt hjørnet nå - er det noen som vet om det kan gå like fint å bli gravid på en så sen eggløsning? Eller er det da sannsynlig noe galt med selve egget? Har ikke klart å finne svar på dette noe sted. (Og vet at eggløsningstester heller ikke kan si sikkert om eggløsning skjer, men det er det jeg har gått etter, har blitt gravid en gang tidligere og har alltid mens 12 dager etter positiv eggløsningstest). Anonymkode: 3ee3f...8ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april #2 Del Skrevet 1. april Det vet man ikke sikkert. Ens syklus har ikke noe bevist å gjøre med kvaliteten på ens egg. Anonymkode: da205...c28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 1. april #3 Del Skrevet 1. april Ikke alle får eggløsning på dag 14..noen får det på dag 28..noen på dag 50...så lenge egget vokser til bra nok str så er eggløsning.. eggløsning. Ingen sykler er like noen slik do vi med pcos kan få 2 eggløsning i året og kan bli gravid på disse to. Samtidig kan en kvinne få eggløsning vær mnd og ikke bli gravid 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april #4 Del Skrevet 1. april Jeg blir ikke gravid på sen eggløsning ihvertfall. Den gangen jeg ble gravid var EL ganske tidlig. Anonymkode: dec1e...dba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april #5 Del Skrevet 1. april Kvaliteten på egget som løsner er jo helt tilfeldig. Kroppen er ikke i stand til å sortere ut gode eller dårlige egg. Det er bare et av hundrevis som løsner og synker nedover egglederne mot livmoren. Egget er befruktningsdyktig i tjuefire timer etter at det løsnet og begynte vandringen. Sædcellene er på sin side i stand til å leve opptil fem til sju dager etter at mannen har hatt utløsning i skjeden. Det kan derfor være lurt å ha samleie et par dager før man forventer eggløsning, slik at det ligger sædceller klare og som allerede har svømt oppover, klare til å befrukte egget når det kommer på sin vandring nedover. Anonymkode: 107e3...659 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HeleneHS Skrevet 2. april #6 Del Skrevet 2. april Ble gravid på både tidlig og sen eggløsning, alle endte i SA, så tidpunkt har (hverfall for meg) ingenting å si om utfallet 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april #7 Del Skrevet 3. april Hei! Er i samme posisjon.. dag 43 og endelig positiv EL test 😞 vært sinnsykt å vente så lenge.. godt å høre at folk har opplevd både sent og tidlig! Noen flere erfaringer? Og er dette et sikkert tegn på at noe er galt? Har nettop startet i ny jobb, håper at stress er årsaken og at dette var et engangstilfelle.. sluttet på prevensjon i sommer og begynner og bli utålmodig.. Anonymkode: 547ca...909 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå