Gå til innhold

Han var alltid misfornøyd med alt- hvordan ting kan gå galt

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Forstår ditt innlegg slik at det var du, ts. som var den misfornøyde i dette forholdet. Du remser opp en lang liste til og med, over ting du var misfornøyd med. Projisering much…?

Anonymkode: 72d7f...815

Det er vel bare én ting på den lista; at han oppfører seg som at han ikke likte å være med henne. 

Anonymkode: 07b3b...77e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Det er vel bare én ting på den lista; at han oppfører seg som at han ikke likte å være med henne. 

Anonymkode: 07b3b...77e

Eller hun maset så felt om alle slags gjøremål å han ble helt utmattet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen er vel bare slik, og forsurer tilværelsen til både andre og seg selv. Vet ikke om det nødvendigvis påvirker deres evne til å elske, men det påvirker nok definitivt evnen til å være god partner, venn, med mer. Mulig det påvirker evnen til å elske også. Misnøye tar jo mye energi og fokus. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Våknet og tenkte videre på dette. De siste årene ville han ikke kysse meg, fant alltid på en unnskyldning som at jeg var forkjølet ol.( jeg har allergier) I tillegg ble han skikkelig irritert og aggressiv hvis jeg tok beinet mitt over hans i senga, sånn wrap. Sa at det irriterte huden hans, så jeg endte opp med å ikke ta på ham i det heletatt. Kyssing på munn nesten aldri. 

Det er så til forskjell med nåværende kjæreste som vil kysse meg og ta på meg og jeg føler ikke han kommer til å bli aggressiv på meg.

Jeg syns det er ganske utrolig, han var så sint på meg på grunn av at jeg gikk, sa han aldri mer ville snakke med meg at jeg ødela hans liv ... men serr.  

Anonymkode: f2064...15a

Høres ut som han brukte steroider, eller hadde noe alvorlig hormonelle forstyrrelser. Glad du kom deg videre i livet og fikk en god mann!

Anonymkode: 183ee...944

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Forstår ditt innlegg slik at det var du, ts. som var den misfornøyde i dette forholdet. Du remser opp en lang liste til og med, over ting du var misfornøyd med. Projisering much…?

Du må nok lese en gang til, for du har misforstått...

Anonymkode: 5b510...e2e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...