AnonymBruker Skrevet 1. april 2024 #1 Del Skrevet 1. april 2024 Tanker? Anonymkode: 1f01e...4f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2024 #2 Del Skrevet 1. april 2024 Utdatert begrep. Anonymkode: 37b44...e4c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2024 #3 Del Skrevet 3. april 2024 En spade er en spade tenker jeg. ts Anonymkode: 1f01e...4f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amossa Skrevet 3. april 2024 #4 Del Skrevet 3. april 2024 Det er et ord som degraderer mennesker til noe som kan bestilles og returneres. Ordet sier mest om den som har det i sitt vokabular. Æsj. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2024 #5 Del Skrevet 3. april 2024 Hvilke tanker har du om begrepet? Anonymkode: f9c5d...cd2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2024 #6 Del Skrevet 3. april 2024 1 minutt siden, Amossa said: Ordet sier mest om den som har det i sitt vokabular. Nå skal man altså snakkes ned som dritt på grunn av sitt vokabular også. Dette snøflak-universet slutter aldri å overraske meg. 🤯 Anonymkode: 0cdc9...33e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 3. april 2024 #7 Del Skrevet 3. april 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nå skal man altså snakkes ned som dritt på grunn av sitt vokabular også. Dette snøflak-universet slutter aldri å overraske meg. 🤯 Anonymkode: 0cdc9...33e Du spør hva vi mener om begrepet og blir sur når vi svarer... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kålrota Skrevet 3. april 2024 #8 Del Skrevet 3. april 2024 (endret) AnonymBruker skrev (4 timer siden): Nå skal man altså snakkes ned som dritt på grunn av sitt vokabular også. Dette snøflak-universet slutter aldri å overraske meg. 🤯 Anonymkode: 0cdc9...33e Nei, det handler om å reagere på hvordan andre mennesker omtales. Det var det også all grunn til i dette tilfellet. Uspiselig omtale av andre mennesker. Og hva er egentlig meningen med spørsmålet? Endret 3. april 2024 av Kålrota 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå