AnonymBruker Skrevet 31. mars 2024 #1 Del Skrevet 31. mars 2024 Flere som har fått påvist? Hva ble veien videre? Her skal jeg sjekkes igjen om ett år. Synes det er lenge Anonymkode: 44ca8...370 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2024 #2 Del Skrevet 1. april 2024 De vil man sjekker etter 6 måneder mot 1 år for slike typer celleforandringer utvikler seg svært sakte - både om det skulle være noe eller det forsvinner. De antar at kroppen kommer til å ordne opp selv Anonymkode: f9c98...9f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2024 #3 Del Skrevet 1. april 2024 Jepp, påvist etter voldtekt. Dør jeg av dette så håper jeg han brenner i helvete. Anonymkode: 38ee2...f56 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2024 #4 Del Skrevet 1. april 2024 Er dere vaksinert? Spør bare fordi jeg lurer på hvor mye beskyttelse vaksinen egentlig gir. Anonymkode: 0d171...cf2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2024 #5 Del Skrevet 1. april 2024 Nei,Ikke vaksinert dessverre Anonymkode: 44ca8...370 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2024 #6 Del Skrevet 1. april 2024 Jeg fikk påvist forandringer og ble konisert på sykehuset. Ekkelt å måtte vente på ny test; ville bedt om ny test om 6mnd. Det finnes mange HPV-virustyper. Vaksinen beskytter ikke mot alle. Anonymkode: e401e...4d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2024 #7 Del Skrevet 1. april 2024 Fikk beskjed om å være i høyrisiko gruppe, celleforandringer uten betydning, må sjekke om 1 år hvis jeg ikke har hatt blødninger, fikk stresset opp til hundre pga denne beskjeden, prøver å tenke positivt. Anonymkode: d6215...58e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2024 #8 Del Skrevet 2. april 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg fikk påvist forandringer og ble konisert på sykehuset. Ekkelt å måtte vente på ny test; ville bedt om ny test om 6mnd. Det finnes mange HPV-virustyper. Vaksinen beskytter ikke mot alle. Anonymkode: e401e...4d5 Det er derfor jeg spør. Anonymkode: 0d171...cf2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå