Gå til innhold

Noen tanker/meninger rundt NIO ES8?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Vi må ha ny bil…dette er en vi vurderer. Noen som har erfaring eller meininger rundt denne typen? 
eller andre tips? Ønsker SUV+4hjulstrekk pga plass og at jeg liker å sitte høyt i bilen. 

Anonymkode: 52666...b38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er en stor bil. Over 5 meter lang og 196cm bred (uten speil). Så sjekk at det er plass i garasjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I følge OFV sine tall selges det lite kinesiske batteribiler i Norge. Min hovedtanke er å ikke bevisst støtte et kommunistisk diktaturstyre. Bilen er kanskje bra, men politikk og menneskerettigheter er ikke. 

Mitt tips er ny Mazda CX 60 med 3,3 liters rekkesekser diesel til samme pris! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Silvia515 said:

I følge OFV sine tall selges det lite kinesiske batteribiler i Norge. Min hovedtanke er å ikke bevisst støtte et kommunistisk diktaturstyre. Bilen er kanskje bra, men politikk og menneskerettigheter er ikke. 

Mitt tips er ny Mazda CX 60 med 3,3 liters rekkesekser diesel til samme pris! 

Klimaetaten i Oslo vil at fossilbiler skal betale lastebiltakst i bomringen – Stor-Oslo (nrk.no)

Med slike politikere vi har rundt omkring kan det bli en ugrei fremtid. 

Tenker du like mye på de stakkars menneskerettighetene når du kjøper telefoner, TV, duppedingser på butikken også? Styrer unna absolutt alt det står "made in China" på? Eller gjelder det kun elbiler? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

newman01 skrev (På 2.4.2024 den 12.59):

Klimaetaten i Oslo vil at fossilbiler skal betale lastebiltakst i bomringen – Stor-Oslo (nrk.no)

Med slike politikere vi har rundt omkring kan det bli en ugrei fremtid. 

Tenker du like mye på de stakkars menneskerettighetene når du kjøper telefoner, TV, duppedingser på butikken også? Styrer unna absolutt alt det står "made in China" på? Eller gjelder det kun elbiler? 

Jeg styrer unna absolutt alle kinesiske merkevarer. Om det er en dings inne i dingsen som er laget i Kina har jeg ikke kontroll på det, men kinesiske merkevarer er no-go. Jeg har selvsagt ikke noe imot kinesere, men styret de har i den såkalte folkerepublikken vil jeg ikke støtte. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke testet bilen, men har fulgt med på den og synes den ser veldig interessant ut. Blir litt dyr når men regner inklusive batteriet synes jeg. Spesielt sammenlignet med Xpeng G9 (mener det er det den heter)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pappi skrev (7 minutter siden):

Jeg har ikke testet bilen, men har fulgt med på den og synes den ser veldig interessant ut. Blir litt dyr når men regner inklusive batteriet synes jeg. Spesielt sammenlignet med Xpeng G9 (mener det er det den heter)

Jeg synes også den ser bra ut, både live og på papir

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...