Gå til innhold

Din rareste, morsomste , skumleste date?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Satt her i kveldingen og min mor mente jeg burde date igjen. Tenkte tilbake  på forje epoke singel der jeg var uten barn og en kollega ble lei av at jeg var singel, lagde profil for meg på dating app og sa , neste mandag vil jeg høre om en date. Og det fikk han...

Jeg ville ikke gi ut nummer og slikt, så avtalte sted og tid. På profil, pen og virket oppegående.  Han kom litt sein, men ikke at det gjorde noe, var nervøs selv. Vi fant ut vi var sulten og gikk på nærmeste restaurant. Så jeg begynner å små prate om meg selv litt og spør han litt.. spør så hva han gjør...den neste timene hører jeg alt om en Micro chip han utviklet mens hans smattet og tørket munnen med hendene før klærene ble tørket på. Han snakket på inn og ut pust, prøvde høflig å bryte inn med trivielle spørsmål om noe annet uten nytte. Etter vi splittet regning og kom ut i frisk luft og jeg fant ut jeg skulle takke for meg, griper han tak og borrer tungen ned i kjeften på meg å proklamerte ut at han hadde aldri følt en sånn kontakt med en kvinne før...der jeg ser på han usikker på om jeg skulle klappe til han for kysset jeg ikke inviterte  til... men jeg la hode på skakken og sa: tror ikke vi har vært på samme date! Ha en fin dag.  

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...