AnonymBruker Skrevet 31. mars 2024 #1 Skrevet 31. mars 2024 Mulig jeg er rar.. Men jeg har en 13-åring, og det siste året har hun blitt veldig selvstendig, er med venner hver dag og er lite hjemme. Når hun er hjemme, er hun på rommet - i tlf med venner. Jeg får liksom ikke kontakt. Samtidig som hun er i en veldig egosentrisk fase, som jeg jo vet at er normalt. Hun bidrar lite, "glemmer" det om hun skal hjelpe meg med noe, tømmer varmtvannet så jeg ikke får dusjet, rydder ikke opp etter seg, etc. Helt ærlig synes jeg det er litt synd at hun aldri vil henge med meg. Vi prater lite, spiser sjelden sammen, og gjør ingenting sammen. Jeg mister interessen til å ta initiativ også, når ikke hun viser noe interesse. I påskeferien har hun vært mye ute med venner fordi jeg har jobbet mye. De har spilt fotball og overnattet hos hverandre. Når hun kommer hjem på kvelden, må jeg legge meg. I kveld hadde jeg sagt at vi kunne lage noe godt og se en film, men hun hadde lagt seg før jeg kom hjem, for å snakke i tlf. Føler at jeg bor alene. Er dette normalt? Anonymkode: a42e1...c72 1
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2024 #2 Skrevet 31. mars 2024 Har en 11 åring og hun akkurat som du beskriver din datter. De lever i sin egen verden. Å tilbringe tid med foreldre og søsken finnes ikke interessant for dem. Skulle gjerne ha tilbrakt mer tid med henne men hun vil ikke. Anonymkode: a2440...5a7
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2024 #4 Skrevet 31. mars 2024 Hun kommer tilbake igjen ❤️ Det der er en fase jeg tror spesielt jenter utpreger seg på. Jeg var også totalt fraværende fra kanskje 13-17. det verste jeg visste var å bli tvunget med en helg på hytta f.eks. Foreldrene mine er fantastiske mennesker, men det var kun venner og gutter som var interessant de årene der 😂 Anonymkode: 01eb7...9aa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå