AnonymBruker Skrevet 31. mars 2024 #1 Skrevet 31. mars 2024 Hei 😊 vi har kommet dit at det begynner kanskje er på tide å lage nr 2, men jeg bare lurer på om det er så forferdelig å være enebarn som samfunnet ønsker å fortelle oss. Er det ingen fordeler i det hele tatt med å være enebarn? 😄 skal sies at vi hadde er vanskelig svangerskap, spontanaborter og forrige fødsel endte i at jeg revna opp så ekstremt at jeg må ta keisersnitt denne gangen. Anonymkode: afdbd...69d
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2024 #2 Skrevet 31. mars 2024 Ingen. Absolutt ingen. Jeg arver mine foreldre alene, uten å måtte dele med noen, men det veier ikke opp for savnet etter søsken. ja, jeg fikk all oppmerksomhet osv da jeg var liten, fokuset var på meg, jeg slapp å dele soverom, mine foreldre hadde bedre råd, feriene var planlagt rundt meg osv., men det veier heller ikke opp. Da jeg var mindre var jeg sjalu på de med søsken når jeg så deres forhold, hvordan de støtter hverandre, lekte med hverandre, til og med når de kranglet var jeg sjalu. Nå som voksne er det enda verre. Jeg har ingen å dele sorger og motgang med, jeg er alene om omsorgsarbeidet med mine foreldre. Mine barn har ikke onkler, tanter og søskenbarn på min side. Jeg ser hvordan mine venner alltid lener seg på sine søsken, er på ferier sammen, ringer hverandre og alltid deler gode nyheter med søsken før andre. jeg hadde ofret mye for å ha et søsken Anonymkode: 67014...d15 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå