AnonymBruker Skrevet 31. mars 2024 #1 Skrevet 31. mars 2024 Har vært sammen med samboer i ca 6 år. Ingen barn. Har for det meste kun hatt morgensex og det er jo greit det. Men det siste året/par åra har han slutta å ta på meg. Tar av sex boxeren og er klar for sex, ingen berøring på meg. Blir med på med men er jo bare for at han skal få komme. Den siste tiden har ingen av oss tatt initiativ til sex og det virker nesten som om han venter på at jeg skal det. Men jeg er ikke kåt, så jeg har heller ikke lyst. Nå er det noen uker siden sist.. Sist jeg tok initiativ kysset vi litt og så rett på sex. Null tilfredsstillende for min del. Føles faktisk rart å tenke på og ha skikkelig digg sex med han for det er lenge siden! Vi har det fint ellers, og kan holde hender i sofaen og kose litt. Lite kyssing og sånt da. Usikker på om jeg føler vi bare er venner. Alt er fint, men føler ikke noe annet (tror jeg, første seriøse forholdet mitt). Noen som har vært i forhold hvor det kun føles ut som vennskap? Jeg vet ærlig talt ikke hva det føles ut som. I følge folk på nettet og i virkeligheten, er det normalt at forhold ikke er like intenst som i begynnelsen når det kommer til både sex og følelser. Anonymkode: f389b...fac 1
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2024 #2 Skrevet 31. mars 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har vært sammen med samboer i ca 6 år. Ingen barn. Har for det meste kun hatt morgensex og det er jo greit det. Men det siste året/par åra har han slutta å ta på meg. Tar av sex boxeren og er klar for sex, ingen berøring på meg. Blir med på med men er jo bare for at han skal få komme. Den siste tiden har ingen av oss tatt initiativ til sex og det virker nesten som om han venter på at jeg skal det. Men jeg er ikke kåt, så jeg har heller ikke lyst. Nå er det noen uker siden sist.. Sist jeg tok initiativ kysset vi litt og så rett på sex. Null tilfredsstillende for min del. Føles faktisk rart å tenke på og ha skikkelig digg sex med han for det er lenge siden! Vi har det fint ellers, og kan holde hender i sofaen og kose litt. Lite kyssing og sånt da. Usikker på om jeg føler vi bare er venner. Alt er fint, men føler ikke noe annet (tror jeg, første seriøse forholdet mitt). Noen som har vært i forhold hvor det kun føles ut som vennskap? Jeg vet ærlig talt ikke hva det føles ut som. I følge folk på nettet og i virkeligheten, er det normalt at forhold ikke er like intenst som i begynnelsen når det kommer til både sex og følelser. Anonymkode: f389b...fac Dere er ikke venner, dere kan jo ikke prate sammen om viktige ting. Dere er heller ikke elskere, flørten og sexen deres fungerer ikke. Hvis forholdet startet helt kanin, er det kanskje ikke sånn 10-20 år seinere, men det er helt vanlig å like og få mye ut av å få sex med sin egen kjæreste, og ikke minst flørte med hverandre og bygge opp lysten mellom sexen. Anonymkode: c3586...fad 2
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2024 #3 Skrevet 31. mars 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Har vært sammen med samboer i ca 6 år. Ingen barn. Har for det meste kun hatt morgensex og det er jo greit det. Men det siste året/par åra har han slutta å ta på meg. Tar av sex boxeren og er klar for sex, ingen berøring på meg. Blir med på med men er jo bare for at han skal få komme. Den siste tiden har ingen av oss tatt initiativ til sex og det virker nesten som om han venter på at jeg skal det. Men jeg er ikke kåt, så jeg har heller ikke lyst. Nå er det noen uker siden sist.. Sist jeg tok initiativ kysset vi litt og så rett på sex. Null tilfredsstillende for min del. Føles faktisk rart å tenke på og ha skikkelig digg sex med han for det er lenge siden! Vi har det fint ellers, og kan holde hender i sofaen og kose litt. Lite kyssing og sånt da. Usikker på om jeg føler vi bare er venner. Alt er fint, men føler ikke noe annet (tror jeg, første seriøse forholdet mitt). Noen som har vært i forhold hvor det kun føles ut som vennskap? Jeg vet ærlig talt ikke hva det føles ut som. I følge folk på nettet og i virkeligheten, er det normalt at forhold ikke er like intenst som i begynnelsen når det kommer til både sex og følelser. Anonymkode: f389b...fac Prøvd å snakke med han om forspill? Fortell hva du føler.. Om han ikke tar det på alvor så gå videre! Da betyr du ikke noe for han! Bare sin egen nytelse han bryr seg om! Anonymkode: 7e910...0e8
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2024 #4 Skrevet 31. mars 2024 Vi har prata om utfordringer, men så er det back to start. Han er ivrig på planlegging av ting (fremtidige ting, uten å nevne noe). Så føler ikke han ikke vil være sammen med meg. Anonymkode: f389b...fac
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2024 #5 Skrevet 31. mars 2024 Går det ikke an å snakke med han om hva du ønsker rundt sex? Etter nesten 6 år bør det jo være rom for å være åpen om hva du savner. Anonymkode: 7118e...0af 1
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2024 #6 Skrevet 31. mars 2024 Dette er "sex" jeg på ingen måte hadde godtatt. Skjønner ikke at du gidder. Kan faktisk overhodet ikke forstå din tilnærming til dette. At han bare forsyner seg og blåser i deg forstår jeg bedre. Du aksepterer det jo, og for han er det godt. Anonymkode: 73780...4ee 2
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2024 #7 Skrevet 31. mars 2024 Hvorfor aksepterer du dette? Bruk fem min på å reflektere over det. Hvordan er selvfølelsen din? Selvstendighet? Avhengigheten? Anonymkode: c6b52...aed 1
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2024 #8 Skrevet 31. mars 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Dette er "sex" jeg på ingen måte hadde godtatt. Skjønner ikke at du gidder. Kan faktisk overhodet ikke forstå din tilnærming til dette. At han bare forsyner seg og blåser i deg forstår jeg bedre. Du aksepterer det jo, og for han er det godt. Anonymkode: 73780...4ee Er egentlig ganske glad i sex, men nå synes jeg det bare er ork. Tar ikke initiativ mer, men jeg har fortsatt sex med han pga jeg er usikker på om dette er et bra forhold for oss begge AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvorfor aksepterer du dette? Bruk fem min på å reflektere over det. Hvordan er selvfølelsen din? Selvstendighet? Avhengigheten? Anonymkode: c6b52...aed Fordi jeg er så sinnssykt glad i han og alt annet egentlig er ganske fint. Selvfølelsen er dårlig. Skjønte ikke hva du mente med de andre spm? Anonymkode: f389b...fac
AnonymBruker Skrevet 1. april 2024 #9 Skrevet 1. april 2024 Ikke sikkert han vet du ikke liker det når du ikke sier noe. For min del så er ofte morgensex litt sånn, bare å putte den inn liksom. Litt lat sex, det er lov iblant. Men i tillegg til et rikt sexliv ellers da, selvsagt.. og å ikke ta på i det hele tatt er jo uvanlig selv da føler jeg, man må da kåte opp litt og i det minste sjekke at hun er våt. Jaja, uansett - poenget var at kanskje han synes den type latmannssex er helt fint og topp det, og så vet han ikke at du ikke synes det. Men det burde begynne å ringe en bjelle inn når sexen uteblir. Men det aller beste for og få han til å forstå det er jo det åpenbare som andre har sagt her også - SNAKK SAMMEN! Start samtalen: "Du, nå har vi ikke hatt sex på lenge her, hva tenker du om det, hvordan har vi kommet hit og hvordan kommer vi ut av det?". Og da forteller du hva du savner og liker og hva du tenner på. Anonymkode: ec617...8b6 2
petterm Skrevet 1. april 2024 #10 Skrevet 1. april 2024 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Er egentlig ganske glad i sex, men nå synes jeg det bare er ork. Tar ikke initiativ mer, men jeg har fortsatt sex med han pga jeg er usikker på om dette er et bra forhold for oss begge Du har ikke utbytte av sexen, derfor blir det et ork. Hvis ikke han tar dine behov på alvor så kommer det til å bli permanent tørke. Du må ta en alvorsprat med han. Han er nødt til å fokusere på deg og dine behov. Han må være sikker på at du er fornøyd før han avslutter, enten han får utløsning eller ei. 1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2024 #11 Skrevet 1. april 2024 13 hours ago, AnonymBruker said: Tar av sex boxeren og er klar for sex Anonymkode: f389b...fac Er det en sånn han har? Anonymkode: c7c9c...850 1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2024 #12 Skrevet 1. april 2024 petterm skrev (2 timer siden): Du har ikke utbytte av sexen, derfor blir det et ork. Hvis ikke han tar dine behov på alvor så kommer det til å bli permanent tørke. Du må ta en alvorsprat med han. Han er nødt til å fokusere på deg og dine behov. Han må være sikker på at du er fornøyd før han avslutter, enten han får utløsning eller ei. Enig men tanken på sex med han er som å skulle ha sex med en venn. Ikke noe å trakte etter lksm Anonymkode: f389b...fac
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå