Gå til innhold

Din beste aprilspøk😂

Rødstrupa

Anbefalte innlegg

At naboen har ripet opp bilen vår hadde fått fart på mannen min men jeg klarer jo ikke holde meg for å le.

Anonymkode: 04c1c...18d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min beste aprilspøk var vel da jeg som 14-åring skrudde ned postkassen til naboen, bæsjet nedi, og skrudde den opp igjen. 😄

Anonymkode: 00c32...672

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle male noen stoler hvit. Sa i dag at jeg ikke hadde mer hvitmaling igjen, så jeg malte den siste stolen svart.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Min beste aprilspøk var vel da jeg som 14-åring skrudde ned postkassen til naboen, bæsjet nedi, og skrudde den opp igjen. 😄

Anonymkode: 00c32...672

Du har fullstendig misforstått hva en aprilspøk er.

Anonymkode: e0481...2d0

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ei venninne som er avholds, og alle hun jobber med vet hun er avholds(ikke noe misbruk, religion eller noe, bare avholds). Min venninne kom sent på jobb med overlegg(har en jobb hvor det er mulig), og jeg ringte for å informere sjefen om at venninna mi ikke kom på jobb, for hun satt i fyllearresten fremdeles :fnise: Venninna mi har en veldig kul sjef, hun tok det veldig pent, og fikk jo nesten litt dårlig samvittighet fordi hennes første tanke var hvordan hun skulle hjelpe venninna mi. 

Jeg vurderte også en spøk på en kollegas bekostning, men jeg var for sent ute med å planlegge. Jeg har en oppgave på jobb alle andre skyr som pesten, ingen vil ta i den, den er dritt, kort sagt:P Jeg tenkte jeg skulle alliere meg med sjefen og et par andre kolleger og late som jeg hadde fått sparken, og at min kollega måtte overta denne oppgaven
helt på sparket😄

Anonymkode: db34b...10c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en rimelig standard en, men den ble overraskende troverdig. Jeg har opplevd noen symptomer på overgangsalder ei stund, og skulle ta noen hormonprøver hos legen i går. Mannen var fullt klar over ståa. Etter legetimen viste jeg ham et bilde av en positiv graviditetstest (fant bildet på nett). Han fikk sjokk - av GLEDE. Nå er jeg nesten redd han skal finne seg ei yngre dame for å få enda et barn, som om fem ikke er nok 😅 

Anonymkode: b9f67...b92

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kygos skrev (21 timer siden):

Jeg river meg i håret av de mange som har et sterkt behov for å vise at de har skjønt at det er en spøk i kommentarfeltene. De frarøver hundretusenvis muligheten fra å bli lurt, men jeg tror helt ærlig at de ikke skjønner denne logiske konsekvensen. 

JA. Det er så utrolig teit

"Det er 1. april i dag, folkens heuhueheujeheieujejei" derp

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke min, men en nabo hadde plantet masse flotte blomster i bedet, alle lurte på hvordan han hadde fått de til å spire i løpet av vinteren, plantelys eller drivhus osv, så var de av plast! De havna på den lokale hageklubben sin face før det ble oppdaga 😅

Anonymkode: 8167b...309

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 3.4.2024 den 11.21):

- Jeg kledde meg opp med burka-greie på hodet og gikk ut for å henge opp klær da jeg så naboen var ute. Så sa jeg til henne at samboeren min var blitt muslim, så jeg måtte tilpasse meg.

- En annen gang leste jeg avisen og reagerte med sjokk liksom, og fortalte  til ungene at regjeringen hadde bestemt at det ble lørdagsskole siden norske elever hang langt etter i mattematikk og gjorde det dårlig på nasjonale prøver...noe som resulterte i litt grining og sutring.

Denne gangen sa jeg til studenten vår at søsteren hadde greid å fått noen farlige bakterier som holdt på å spise opp øret hennes. Sånn kjøttetende bakterier, og at jeg hadde fått noe i øyet etter å ha undersøkt øret hennes. 

osv osv... Jeg elsker å lyve. 

Anonymkode: 129e0...998

Disse var bra!!! 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker vi ble utsatt for en spøk av vår lærer i 5 klasse. Han fortalte oss at vi måtte legge plakater som vi skulle ut og holde opp, fordi det skulle fly et helikopter over oss og filme (husker ikke hvilken setting han brukte som unnskyldning). Men vi var så ekstremt spente der vi stod med plakatene i lufta og venta på helikopteret. Vi skulle jo på tv! Etter en stund med venting spør han om vi vil se hans plakat. Han løfter den opp og det står "aprilsnarr". Ekstremt morsomt faktisk!

Anonymkode: 3cf1d...2e8

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...