Gå til innhold

Din beste aprilspøk😂

Rødstrupa

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Synes det er sykt når folk må beklage aprilspøken sin fordi noen enkelte få tar det personlig. 

Anonymkode: 14d5f...be9

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Kan forklare litt bakgrunnen. Naboen var bonde og hadde vært uheldig? Hadde sprøytet kugjødsel over jordene sommeren før. Og hadde i samme slengen sprøytet ned postkassestativet med kumøkk. 
Og kom i konflikt med naboene fordi bonden ikke ville erstatte pakker som var sprøytet ned. 
Da tenkte jeg som tenåring det var morsomt å bæsje nedi postkassen hans 1. april. 😀

Anonymkode: 00c32...672

Fremdeles ikke morsomt. Det er stor forskjell på kugjødesel og menneskebæsj.

Anonymkode: e0481...2d0

• Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 1.4.2025 den 14.29):

Min beste aprilspøk var vel da jeg som 14-åring skrudde ned postkassen til naboen, bæsjet nedi, og skrudde den opp igjen. 😄

Du burde blitt anmeldt.

Anonymkode: 3ed3c...93b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det finnes ingen gode aprilspøker. Bare patetiske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Likevel veldig morsomt.

Anonymkode: f5a32...7ca

Nei, idiotisk,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

På trinnet til 2.klassingen min fikk de beskjed fra rektor om at 3 elever i klassen hadde hodelus, og at skolen hadde regel at dersom mer enn to i en klasse hadde lus, så måtte de bruke blå plastikkluer. 

Så hele trinnet gikk hele dagen med blå skotrekk  på hodet. 😂

Jeg synes det var en kjempefestlig, og samtidig en totalt harmløs spøk. 

(Og jeg ser for meg allerede hvor godt de kommer til å le av bildene på avslutningen i 7ende om fem år 😂). 

Anonymkode: c01b4...5c6

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

På trinnet til 2.klassingen min fikk de beskjed fra rektor om at 3 elever i klassen hadde hodelus, og at skolen hadde regel at dersom mer enn to i en klasse hadde lus, så måtte de bruke blå plastikkluer. 

Så hele trinnet gikk hele dagen med blå skotrekk  på hodet. 😂

Jeg synes det var en kjempefestlig, og samtidig en totalt harmløs spøk. 

(Og jeg ser for meg allerede hvor godt de kommer til å le av bildene på avslutningen i 7ende om fem år 😂). 

Anonymkode: c01b4...5c6

Ja, veldig morsomt å gjøre barn til latter :ironi:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 1.4.2025 den 14.29):

Min beste aprilspøk var vel da jeg som 14-åring skrudde ned postkassen til naboen, bæsjet nedi, og skrudde den opp igjen. 😄

Hvordan gikk det med deg senere i livet?

Anonymkode: af4db...beb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 6.4.2025 den 12.09):

Ja, veldig morsomt å gjøre barn til latter :ironi:

For barn er det lek som gjelder - og dette er jo en skikkelig gøyal lek for mange små 😁 å trekke skotrekk over håret liksom. Mine barn ville elsket det. Et år var det en lærer i ene barnets klasse som fikk alle til å måtte vrenge jakkene sine, men dessverre husker jeg ikke selve spøken (derfor den ikke er nevnt her). Det var veldig morsomt og barnet lo godt da det fortalte det. Dette her var jo riktig så uskyldig.

Anonymkode: b9f67...b92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

En veninne av meg fikk beskjed av samboeren sin om å dra på Elkjøp og spørre etter ledning med kortslutning i begge ender, fordi det var noe han måtte ha men hadde ikke anledning til å dra dit selv. Ja hun gjorde det og de hadde ikke skjønt noe på Elkjøp og de hadde sagt at det er nok ikke noe de har for det finnes ikke 😅

Da hadde det gått opp for henne at det var en Aprilspøk 😆

Anonymkode: 38ea9...7fd

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har en til. Første April noen år siden sa jeg til samboer at jeg hadde bestilt 100 iPhoner ved en feil, og at de nå var på vei og derfor viste jeg ikke hva jeg skulle gjøre 😂 Han gikk fem på 😂 Jeg hadde bestilt meg iPhone, og det viste han, men tenkte jeg kunne lage en spøk om at jeg hadde bestilt 100 😄

Anonymkode: 38ea9...7fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lagde en falsk kjøpskontrakt for en ny Porsche. La den i en skuff slik at samboeren kunne se den litt tilfeldig. Har aldri sett henne så sint. Hun stormet inn på stua og begynner å kjefte, mens jeg spiller litt uskyldig, og ber henne lese kontrakten. Hun forstod at det var en spøk da hun så at det fulgte med blinklysolje. 

Endret av Meowmere
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...