Gå til innhold

Tips til aprilspøk for jente 13 år

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei  

har så lyst til å lure datteren min skikkelig i morgen. Men har ingen ideer… 

Kom gjerne med tips 😃

Anonymkode: 4701d...bd4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Neste uke blir leksefri. 

Anonymkode: 1412b...5ad

Skrevet (endret)

Jeg skulle koke gulrøtter til middag i fjor og mens jeg kuttet dem kom jeg på at jeg skulle la være å koke 2-3 av  stengene.  Da maten var klar la jeg 1 ukokt inn sammen med de kokte på tallerkene til ungene, himmel for et leven det ble!! De brukte altfor lang tid før de forstod greia.. morsom ide som passet begge barna 

Endret av luxifine
Autokorrektfeil
  • Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Om du har oreokjeks, tar du bort fyllet i en og har i tannpasta istedenfor, ellers er det mange som har i konditorfarge i melk.

Anonymkode: 80fea...da6

Skrevet

"Du skal bli storesøster"

Gjest lavmålet
Skrevet

"Punktere" på vei til et eller annet artig?

AnonymBruker
Skrevet

Aldri spøk med noe som gjør at man blir veldig glad, og dermed veldig skuffet når aprilspøken skal avsløres. Som en over her foreslår:

imagineme skrev (5 minutter siden):

"Du skal bli storesøster"

Anonymkode: ff00d...af9

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Aldri spøk med noe som gjør at man blir veldig glad, og dermed veldig skuffet når aprilspøken skal avsløres. Som en over her foreslår:

Kunne vel vært at ungen ble dritskuffa? Hva vet vel vi? 

Skrevet

I det dere skal ut, og hun tar på seg skoa, etter hun har tatt de på så sier du noe ala "oj, nei ikke de ! De må renses, det krøyp masse biller ut av det ista tror de har laga noe reir inni der !" 

At skolen skal gi ut egne bager for å dempe forskjellene på folk - de nye er signalgule med bilde av Bjørnis. 

At du har meldt hele familien på et reality program og de skal komme IDAG for å filme. Hun må derfor rydde rommet sitt. 

Rosenkål i Ferrero Rocher innpakning 

AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

En jente på 13 hadde vel mer sannsynlig blitt kjempelettet om hun ikke skulle bli storesøster likevel 😛 

Anonymkode: 2a253...e94

Skrevet

Strø litt linfrø på rommet hennes å si det er musebæsj.. også må hun rydde og støvsuge rommet.  Etterpå sier du Aprilsnar🤪

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk for mange gode tips 😃

Anonymkode: 4701d...bd4

AnonymBruker
Skrevet

Lag saft med gelatin og sett i kjøleskapet til i morgen. Så har du bare litt vanlig saft på toppen.

Legg en kopp i kokende vann, men ha kald kakao oppi😬

Anonymkode: bcd6d...fe9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...