Stor pike Skrevet 31. mars 2024 #21 Del Skrevet 31. mars 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): hvorfor? Anonymkode: c3318...e82 Det kan være et ekstremt sårt tema. Og jeg mener det er for alvorlig å spøke med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2024 #22 Del Skrevet 31. mars 2024 1 hour ago, AnonymBruker said: Brukte det da jeg var 35 og det var kjempegøy det Et av mitt livs morsomste opplevelser. Ble fort avslørt, men ingen ble krenka . Anonymkode: c3318...e82 Og hva vet man om traumene til dem som ble berørt av dette med tanke på posttraumatisk stress og abnormale psykiske reaksjoner i søvne? Utsagn om at man ikke tror at noen ble krenket krenker meg. Anonymkode: b08ba...963 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2024 #23 Del Skrevet 31. mars 2024 100% ugreit. Anonymkode: 9ce0f...16c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2024 #24 Del Skrevet 31. mars 2024 Jeg synes det utviser lav dømmekraft. Anonymkode: aa91d...8ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hedda-78 Skrevet 31. mars 2024 #25 Del Skrevet 31. mars 2024 Synes det faller utenfor sjangeren aprilspøk. En aprilspøk er jo en spøk som skal narre folk til å GJØRE noe, fortrinnsvis noe som får dem til å dumme seg litt ut ovenfor andre fordi de ikke har skjønt at det er en oppdiktet situasjon. F.eks. narre noen til å stille seg i kø med bøtte for å få gratis vin, eller narre noen til å gå på butikken og spørre etter grønn overledning. Å lure noen bare til å TRO noe, er ikke en aprilspøk. Hvis jeg sier til mannen at det er meldt en meter snø i natt, og han tror på det, så er det ikke en ekte aprilspøk. Hvis jeg derimot får ham til å gå til naboen for å låne blinklysolje til snøfreseren, så er det en aprilspøk. Så å narre noen til å tro at du er gravid, er bare merkelig og feilslått humor. Det er ikke en ekte aprilspøk. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2024 #26 Del Skrevet 31. mars 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Og hva vet man om traumene til dem som ble berørt av dette med tanke på posttraumatisk stress og abnormale psykiske reaksjoner i søvne? omg! AnonymBruker skrev (1 time siden): Utsagn om at man ikke tror at noen ble krenket krenker meg. Anonymkode: b08ba...963 Anonymkode: c3318...e82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2024 #27 Del Skrevet 4. april 2024 Hedda-78 skrev (På 1.4.2024 den 0.04): Synes det faller utenfor sjangeren aprilspøk. En aprilspøk er jo en spøk som skal narre folk til å GJØRE noe, fortrinnsvis noe som får dem til å dumme seg litt ut ovenfor andre fordi de ikke har skjønt at det er en oppdiktet situasjon. F.eks. narre noen til å stille seg i kø med bøtte for å få gratis vin, eller narre noen til å gå på butikken og spørre etter grønn overledning. Å lure noen bare til å TRO noe, er ikke en aprilspøk. Hvis jeg sier til mannen at det er meldt en meter snø i natt, og han tror på det, så er det ikke en ekte aprilspøk. Hvis jeg derimot får ham til å gå til naboen for å låne blinklysolje til snøfreseren, så er det en aprilspøk. Så å narre noen til å tro at du er gravid, er bare merkelig og feilslått humor. Det er ikke en ekte aprilspøk. Jeg er vandt med at aprilspøk også er å få folk til å tro noe. Anonymkode: c3318...e82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå