Gå til innhold

Klarer plutselig ikke å være meg selv med han lengre

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har datet en hyggelig mann over tid, hvor praten har gått lett og jeg vært utadvendt og flørtende uten problemer. 

I det siste har jeg begynt å kjenne på å få følelser for denne mannen, og da jeg traff han igjen etter jeg innså at jeg liker han, så merket jeg at jeg ble veldig angstfylt, stotret med ordene og greide ikke være naturlig og utadvendt lengre.

Det var veldig merkelig og har aldri opplevd det før. Han virket hyggelig hele veien men føler jeg har ødelagt alt ved å være så rar..

Noen som har noen gode råd? Kommer det noen gang til å gå over og bli som før igjen? Føler meg som en idiot

Anonymkode: 70ef2...efe

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Bare slapp av. Jeg er en mann som blir som deg når forelskelsen kommer. Og jeg har så langt blitt kjæreste med de jeg har forelsket meg i.
Nå sier jeg ikke at følelser er garantert å være gjensidig, men at er den gjensidig er det ikke noe problem

Anonymkode: 33d5a...49e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Bare slapp av. Jeg er en mann som blir som deg når forelskelsen kommer. Og jeg har så langt blitt kjæreste med de jeg har forelsket meg i.
Nå sier jeg ikke at følelser er garantert å være gjensidig, men at er den gjensidig er det ikke noe problem

Men hvordan i all verden skal jeg klare å slappe av?

Jeg vet han liker meg da han har sagt det tidligere, men nå føler jeg å føle det samme og får full panikk kjenner jeg.

Anonymkode: 70ef2...efe

AnonymBruker
Skrevet

Ta det som et uttrykk 😅 selvsagt klarer du ikke å slappe av. Prøv å ikke gjør uopprettelig skade. Det blir bedre og bedre, lettere og lettere. Ingen vits å kjempe imot, med mindre du er i tvil

Skrevet

Det er naturlig. Men lev med det. Ikke begynn og kjemp mot det. Ikke gjem deg bort. Ikke trekk deg unna. Bare aksepter at du er sånn akkurat nå og fortsett som før. Så går det nok over.  Han tenker garantert mye mindre over det enn du. 

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...