AnonymBruker Skrevet 31. mars 2024 #1 Del Skrevet 31. mars 2024 kan noen med peiling hjelpe? Går gjennom en spontanabort, de verste smertene er gått over heldigvis. I et desperat øyeblikk dro jeg frem tarotkortene og spurte om jeg kom til å bli gravid på nytt. Fikk Sverdenes dronning, som jeg leser kan representere infertilitet og det er jo ikke så veldig lovende akkurat. Noen som har kjennskap til dette kortet og kan hjelpe meg å tolke? Anonymkode: 0df1d...54c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 31. mars 2024 #2 Del Skrevet 31. mars 2024 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): kan noen med peiling hjelpe? Går gjennom en spontanabort, de verste smertene er gått over heldigvis. I et desperat øyeblikk dro jeg frem tarotkortene og spurte om jeg kom til å bli gravid på nytt. Fikk Sverdenes dronning, som jeg leser kan representere infertilitet og det er jo ikke så veldig lovende akkurat. Noen som har kjennskap til dette kortet og kan hjelpe meg å tolke? Anonymkode: 0df1d...54c Men så viser ikke kortene fremtid heller, men tanker om den og i øyeblikket representerer det jo din frykt om det. Det er alltid det øyeblikket du er i når du legger kortene som fremkommer og hvordan du nå ser på ting enten du nå er bevisst det eller ikke, så fortvil ikke. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2024 #3 Del Skrevet 31. mars 2024 Det kan være at du kommer til å slite med en liten periode med infertilitet, men at det ikke blir for alltid. Du må gå innover i deg selv på hvorfor spontanaborten skjedde. Kun du sitter på sanne svaret. Kjenn godt etter og vær så ærlig med deg selv som du kan. Anonymkode: b194e...dda 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 31. mars 2024 #4 Del Skrevet 31. mars 2024 Dette er jo bare overtro! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 31. mars 2024 #5 Del Skrevet 31. mars 2024 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Det kan være at du kommer til å slite med en liten periode med infertilitet, men at det ikke blir for alltid. Du må gå innover i deg selv på hvorfor spontanaborten skjedde. Kun du sitter på sanne svaret. Kjenn godt etter og vær så ærlig med deg selv som du kan. Anonymkode: b194e...dda Hva? Skulle det være hennes feil eller no? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2024 #6 Del Skrevet 31. mars 2024 Så fremt du ikke drakk masse alkohol, brukte heroin eller amfetamin, eller hoppet mange ganger fra 5 meter og kastet deg ned på asfalten eller nylig har gjennomgått ett voldsomt traume, så er det ikke din skyld at du har spontanabortert. Anonymkode: 7c594...0c2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2024 #7 Del Skrevet 31. mars 2024 20 minutter siden, Lawyam said: Hva? Skulle det være hennes feil eller no? Barn velger foreldrene sine. Men mange får spontanabort en gang før deres virkelige gravid som er noen år senere for kan være en mening fra ånderiket Noen større åndelig mening. Anonymkode: b194e...dda 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2024 #8 Del Skrevet 31. mars 2024 Barn kommer når de kommer. Det kan være spontanabort nå for det barnet ville om kom til verden nå hadde vært født litt for tidlig enn sin egen gruppe barnet skulle være født i samme generasjon med Anonymkode: b194e...dda 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 31. mars 2024 #9 Del Skrevet 31. mars 2024 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Barn kommer når de kommer. Det kan være spontanabort nå for det barnet ville om kom til verden nå hadde vært født litt for tidlig enn sin egen gruppe barnet skulle være født i samme generasjon med Anonymkode: b194e...dda Bevaremegvel. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2024 #10 Del Skrevet 1. april 2024 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Det kan være at du kommer til å slite med en liten periode med infertilitet, men at det ikke blir for alltid. Du må gå innover i deg selv på hvorfor spontanaborten skjedde. Kun du sitter på sanne svaret. Kjenn godt etter og vær så ærlig med deg selv som du kan. Anonymkode: b194e...dda AnonymBruker skrev (16 timer siden): Barn velger foreldrene sine. Men mange får spontanabort en gang før deres virkelige gravid som er noen år senere for kan være en mening fra ånderiket Noen større åndelig mening. Anonymkode: b194e...dda Jeg håper for alles skyld at du ikke sitter med en tarotstokk og lirer av deg råd.. herregud, du sitter i en tråd hvor noen har mistet et barn og ber de se på seg selv og om de har skyld i deg? Våkn opp for faen Anonymkode: e0a71...702 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 1. april 2024 #11 Del Skrevet 1. april 2024 Tarotkort er kun humbug. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 1. april 2024 #12 Del Skrevet 1. april 2024 Freyja Valkyrie skrev (2 minutter siden): Tarotkort er kun humbug. Til forsvar for kortene handler svaret mest om hvem tolkeren av kort er. Kortene har selvfølgelig ikke gitt informasjon om det der. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2024 #13 Del Skrevet 1. april 2024 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Barn velger foreldrene sine. Men mange får spontanabort en gang før deres virkelige gravid som er noen år senere for kan være en mening fra ånderiket Noen større åndelig mening. Anonymkode: b194e...dda Spar meg, min første døde i magen ikke lenge før termin og det er ingen mening i det, bare sorg og smerte. Anonymkode: 172bf...f86 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2024 #14 Del Skrevet 1. april 2024 Jeg har fått veldig riktige svar når jeg har spurt guidene mine gjennom å bruke tarotkort i forhold til fertilitet og graviditet. Jeg fikk først at jeg ikke kom til å få barn i 2023 (som jeg synes var veldig trist, men det var sånn det ble), og så fikk jeg like før jeg ble gravid et kort som viste det. Men jeg mistet. Så fikk jeg kort om at jeg ikke kom til å få barn i 2024 heller, og det var som om at det ble satt en stopper for at jeg ikke skulle bli gravid nå slik at jeg fikk barn til desember, fordi jeg brukte fertilitetsmedisin og eggløsning var på vei, men da fikk jeg et virus som gjorde at kroppen ikke slapp egget. Jeg har ikke turt å spørre om jeg får barn i 2025 fordi jeg er redd for at hvis jeg får "nei" så manifesterer jeg det. At kanskje hvis jeg dropper å spørre guidene mine så kan det gå likevel. Jeg prøver å heller manifestere at jeg får barn i 2025. Anonymkode: 09692...bd0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2024 #15 Del Skrevet 1. april 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg har fått veldig riktige svar når jeg har spurt guidene mine gjennom å bruke tarotkort i forhold til fertilitet og graviditet. Jeg fikk først at jeg ikke kom til å få barn i 2023 (som jeg synes var veldig trist, men det var sånn det ble), og så fikk jeg like før jeg ble gravid et kort som viste det. Men jeg mistet. Så fikk jeg kort om at jeg ikke kom til å få barn i 2024 heller, og det var som om at det ble satt en stopper for at jeg ikke skulle bli gravid nå slik at jeg fikk barn til desember, fordi jeg brukte fertilitetsmedisin og eggløsning var på vei, men da fikk jeg et virus som gjorde at kroppen ikke slapp egget. Jeg har ikke turt å spørre om jeg får barn i 2025 fordi jeg er redd for at hvis jeg får "nei" så manifesterer jeg det. At kanskje hvis jeg dropper å spørre guidene mine så kan det gå likevel. Jeg prøver å heller manifestere at jeg får barn i 2025. Anonymkode: 09692...bd0 Manifestering har god tro på, hvis man får det til. Jeg syns det er litt vanskelig selv, men prøver😊 Håper du får barnet du drømmer om❤️ Jeg ble spådd av flere klarsynte at jeg skulle få en jente. En av de klarsynte, som var godt anerkjent, sa at en nydelig jente ventet på å bli unnfanget hos meg. Jeg ble så glad! Men barnet kom aldri, og nå er jeg for gammel til å få barn. Så det stemmer nok ikke alltid, selv om flere klarsynte så det samme den gangen. Anonymkode: 032a1...132 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2024 #16 Del Skrevet 1. april 2024 Det tok flere måneder fra jeg gikk gjennom en SA til jeg ble gravid igjen. Det kan være kortet bare viser en periode med infertilitet, som noen over her skriver❤️ Anonymkode: 1c2e4...3bc 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2024 #17 Del Skrevet 1. april 2024 1 hour ago, AnonymBruker said: Jeg håper for alles skyld at du ikke sitter med en tarotstokk og lirer av deg råd.. herregud, du sitter i en tråd hvor noen har mistet et barn og ber de se på seg selv og om de har skyld i deg? Våkn opp for faen Anonymkode: e0a71...702 Skrev jeg skyld? Jeg sitter ikke med noe tarot stokk. Sa at mange andre har å opplevd spontanabort som Sofie Elise som nå er gravid. Hun hadde en spontanabort før hun nå er gravid og snart skal ha baby Anonymkode: b194e...dda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2024 #18 Del Skrevet 1. april 2024 Dronningen av sverd vil påminne deg om å håndtere smerten og sorgen. Ikke prøv å fortrenge den eller skyv bort tankene og følelsene. Bruk den tiden det tar å finne styrke, lærdommen og aksepten i situasjonen du er i nå. Det er iallfall min tolkning. Og lykke til videre i prosessen med å bli gravid, når du er klar for det igjen. Anonymkode: 321e1...2df 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2024 #19 Del Skrevet 1. april 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg har fått veldig riktige svar når jeg har spurt guidene mine gjennom å bruke tarotkort i forhold til fertilitet og graviditet. Jeg fikk først at jeg ikke kom til å få barn i 2023 (som jeg synes var veldig trist, men det var sånn det ble), og så fikk jeg like før jeg ble gravid et kort som viste det. Men jeg mistet. Så fikk jeg kort om at jeg ikke kom til å få barn i 2024 heller, og det var som om at det ble satt en stopper for at jeg ikke skulle bli gravid nå slik at jeg fikk barn til desember, fordi jeg brukte fertilitetsmedisin og eggløsning var på vei, men da fikk jeg et virus som gjorde at kroppen ikke slapp egget. Jeg har ikke turt å spørre om jeg får barn i 2025 fordi jeg er redd for at hvis jeg får "nei" så manifesterer jeg det. At kanskje hvis jeg dropper å spørre guidene mine så kan det gå likevel. Jeg prøver å heller manifestere at jeg får barn i 2025. Anonymkode: 09692...bd0 Det som kanskje også kan hjelpe er å connecte direkte med sjelen til barnet/barna som har potensialet til å komme inn til deg/dere og også spørre om guiding fra de. Noen ganger kan det også være andre praktiske årsaker til at sjeler velger å komme inn på visse tidspunkt, det kan være at andre ting må være på plass først. Trenger ikke være at det er noe "feil" med kroppen din. Det å connecte mer med ditt eget indre barn kan kanskje også hjelpe å komme nærmere den vibrasjonen av barn og nytt liv. I tillegg være åpen for å prøve nye ting som gir deg glede og ro. Mediter på "livets gave" også prøv å hold på den følelsen over tid. Dronningen av sverd kan også snakke om store endringer når det gjelder din egen forståelse av verden. I Raider Waight tarot bærer hun en sommerfugl krone, så det kan også snakke om at du raskt vil få ny innsikt som vil hjelpe deg. Sommerfugler handler jo om endring, magiske, sjebnefylte hendelser, og høyere forståelse. Så for meg symboliserer hun også evnen til å kombinere intuisjon og magi, med logikk og vitenskap. Håper for deg/dere ❤️ Anonymkode: 34978...ed7 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå