Gå til innhold

Hvor ofte har etablerte par i 50-årene sex?

Hvor ofte har etablerte par i 50-årene sex?  

32 stemmer

1. 1. Dere par rundt 50-årene, som har vært sammen/gift i årevis (type 20-30 år) hvor ofte har dere sex?

• Daglig
      4
    • Ukentlig
      16
    • Månedlig
      10
    • Sjeldnere
      2
    • Aldri
      0

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Kona og jeg sliter med ulik sexlyst, som så mange andre. Jeg kunne tenke meg sex 2-3 ganger i uka, mens hun er mer på 1 gang i måneden. Hun har et par venninner som gjør det slik, og kona hevder dette er ganske normalt. 

Vi er begge tett under 50 år gamle og har vært sammen i 30 år. 

Endret av SoftRomeo
feil
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kvinne her, i samme aldersgruppe, vi har vært sammen i vel 20 år.

Vi har også ulik sexlyst. Jeg blir egentlig veldig sjelden kåt utav det blå. Det er nesten alltid han som tar initiativ, for jeg tenker aldri på sex, kommer ikke på det av meg selv. Det er mye jobb for meg å prøve å bli kåt nok til å gjennomføre, og vi legger ned en stor felles innsats for å få meg kåt. Noen ganger klarer jeg det, andre ganger må vi gi opp. Noen ganger blir jeg kjempekåt, mens noen ganger er det bare akkurat nok til å ha sex.

Jeg skulle inderlig ønske at jeg hadde oftere lyst, at jeg oftere ble genuint  kåt spontant, og slapp å måtte jobbe så iherdig for å få det til. Det er nok tungt for mannen å være den som må "dra igang" sexen hver gang, og bli skuffet gang på gang. Men jeg kan jo ikke spille skuespill og late som at jeg er kåt heller. Jeg skulle gjerne hatt et blomstrende sexliv tre ganger i uka, jeg. Men uten kåtskap funker det jo ikke.

Hyppigheten varierer veldig, noen ganger har vi f.eks sex to ganger samme dag, og så går det en måned til neste gang. I snitt har vi sex kanskje to ganger i mnd. Holder ikke telling, akkurat.

Anonymkode: b15b4...d08

AnonymBruker
Skrevet
SoftRomeo skrev (1 time siden):

Kona og jeg sliter med ulik sexlyst, som så mange andre. Jeg kunne tenke meg sex 2-3 ganger i uka, mens hun er mer på 1 gang i måneden. Hun har et par venninner som gjør det slik, og kona hevder dette er ganske normalt. 

Vi er begge tett under 50 år gamle og har vært sammen i 30 år. 

Vi begge nærmer oss 50. Vært sammen i litt over 20 år. 
Vi har sex 3-4 ganger i året. Sikkert litt mindre en hva som er det vanligste.

Men nå har vi aldri brydd oss om hvor ofte eller sjeldent andre har sex da. Eneste som betyr noe, er at vi er fornøyd 😊

Hvordan det er å slite med ulik lyst vet jeg ikke, så har ingen gode tips dessverre.

Anonymkode: b7761...585

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

I slutten sv 50-årene, vært sammen lenge, har sex 2-3 ganger i uka. If you don’t use it, you loose it..

Anonymkode: ca779...937

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Han over 50 og jeg akkurat under. Vi har nok vært heldige i å ha noenlunde samme behov, både tidligere og også angående at lyst har sunket noe siste årene. Har selvfølgelig fått mye gratis på det, men tror nok likevel godt forhold og at sex aldri har vært aktuelt uten lyst og utbytte for begge, samt åpen og god kommunikasjon, har opprettholdt dette. 

Sammen 22 år nå. Sex 2- 3 ganger i uka. Har vi "barnefri" ( unge voksne hjemmeboende barn) utnytter vi det gjerne med litt ekstra. Samme når vi er på tur alene. 

Vet vi er heldige angående å være så samstemte, men begge to har tidligere vært i forhold der sexlivet ble vanskelig, så dette kom ikke helt gratis. Vi har måtte gi dette innsats, selv om godt utgangspunkt i ganske likt behov, og fremdeles det. Mye som er ryddet opp i underveis som kunne blitt problemer likevel. 

Anonymkode: 8e26c...85a

AnonymBruker
Skrevet

Vi er begge rundt 60, ov vært sammen i 40 år. Fortsatt sex 1-2 ganger I uka. Det har vært perioder med lavere hyppighet, særlig de årene vi hadde små barn

Anonymkode: 32ba9...b87

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...