Gå til innhold

Dere som har menn offshore

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Min elsker traff en elskerinne i norsjøen, hun jobbet der egentlig ikke. Så de fortsatte å ha sex hjemme, bodde i nabobyen. Han hadde samboer. 

Anonymkode: 2eca3...b58

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Nei, når jeg er på jobb så jobber jeg. På kvelden slapper jeg av på lugaren. Skriver eller ringer med konen, ser serie eller film. Trener. Har absolutt ingen interesse av noen andre, verken på land eller offshore!

Om noen hadde prøvd seg hadde jeg klart avvist de skikkelig! Jeg er gift og for meg betyr det noe!

Men det er alltid noen som gjør noe en eller annen plass!

Anonymkode: ae2bb...944

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Utroskap skjer i kjerne tiden 8-16.00 gjerne i lunsjen , man må ikke avike fra sin rutine , det skaper mistanke, tatt flere i å knulle i bilen.

Anonymkode: d9b57...fb2

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det forekommer men med den høy andel menn kontra kvinner ikke så ofte. Så er noke flere som er utro på fritiden.

Anonymkode: 9a57a...b3d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

For å svare på spørsmålet: Nei, det har ikke skjedd meg.

Men min far forlot sin familie for en dame han traff offshore da jeg var barn, faktisk. 

Anonymkode: a5776...30f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Tror ikke du skal beskymre deg for det. Skal de fly til land? Har nok ikke tid til det gitt.. 

Utroskap kommer ofte på grunn av partneren, og da vil fristelsen for å søke noe annet høyere. Ofte så er det slik, men det finnes også menn som er glad i damer å alltid er utro uansett om dama hans er bra. 

Om mannen din i utgangspunktet er lojal, men endret seg, så må du faktisk se deg selv. Utroskap kommer ofte av partner sin oppførsel, menn liker ikke klagete og masete damer som stiller hundre spørsmål, de blir fort kjedelige, menn liker morsomme, livlige og damer som viser kjærlighet for mannen, eneste tipset jeg kan komme med. Hvorfor tror du det? 

Anonymkode: 802bc...b4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 31.3.2024 den 18.26):

Har dere noen gang opplevd at de har vært utro på jobb, eller med noen de jobber sammen med offshore i friperioden?

Anonymkode: b4228...cec

Nei, men jeg har opplevd at jeg selv har vært utro mot han når han er på jobb flere ganger. 😅

Anonymkode: 28dac...36b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Nei, men jeg har opplevd at jeg selv har vært utro mot han når han er på jobb flere ganger. 😅

😂🤭 samme her.

Anonymkode: 2eca3...b58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Tror dette er mer vanlig, faktisk🥹 De mannfolka jeg vet om som har vært utro offshore har vært de som har kjøpt hore når de er i land, nettopp fordi de ikke har tid eller mulighet til å opprettholde et forhold på si siden de er så mange forskjellige og tilfeldige steder når de er i land😅

Anonymkode: 11d2a...a3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Tror dette er mer vanlig, faktisk🥹 De mannfolka jeg vet om som har vært utro offshore har vært de som har kjøpt hore når de er i land, nettopp fordi de ikke har tid eller mulighet til å opprettholde et forhold på si siden de er så mange forskjellige og tilfeldige steder når de er i land😅

Ganske dyrt å kjøpe hore, du er nok bare paranoid😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Ikke alle land det er så dyrt, nei

Anonymkode: cd5fa...4d8

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 31.3.2024 den 21.05):

Tenker at utroskap skjer uansett hvis den personen vil og er tilbøyelig for det uansett hvor personen oppholder seg😊

Vel, tilgjengelighet er en viktig variabel når det gjelder utroskap. 

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Paranoid? Det er ikke meg dette har skjedd mot😂 Og nei, hore i Afrika og Asia er IKKE dyrt😂😂

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Vel, tilgjengelighet er en viktig variabel når det gjelder utroskap. 

Vel, det spørs helt på personen det handler om det. Jeg hadde aldri hvert utro uansett hva jeg har tilgjengelig foran meg🤷🏽‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 31.3.2024 den 20.59):

Hvordan jobb? 

Fiskebåt av noe slag

Anonymkode: 39087...dc6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 11 måneder senere...
Annonse

Ingenting er så digg som litt lugarsex på jobb😄 eller i friperioden der begge har fri på dagtid. Befriende 😊

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja, både hjemme og på sjøen. Han lever et dobbeltliv den dag i dag også. 

Anonymkode: d248b...bd2

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Med den lave kvinne-andelen som jobber offshore så sier det seg selv at sjansen for en mann å være utro der er betraktlig mindre enn mange andre plasser. Og visst vi sier at det jobber 15 kvinner av totalt hundre, og kun 10% av disse igjen er villige til å ligge med noen på jobb, så er sjansen rent statistisk 1,5 / 100 eller 1,5% sjanse at akkurat din mann får muligheten. Men om han er mer attraktiv en gjennomsnittet så kan sjansen øke, også om damene som er villig til å ligge med andre på jobb forholder seg til flere samtidig.

Om alle damer som jobber offshore er villig til å ligge med noen på jobb, så har sjansen økt til 15% så fremt de kun forholder seg til en.

Så du får sette opp en algoritme og se om det er mulig å komme frem til om sjansen er større om han jobber offshore, enn om han skulle hatt en vanlig jobb.

Men en ting er ihvertfall sikkert, de som er hjemme mens partneren jobber offshore, har mye større muligheter til å være utro enn partnere hvor begge jobber hjemme.

Anonymkode: 4e9dc...a29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 31.3.2024 den 12.59):

Ja, det er klart. Min mann jobber veldig langt fra mennesker til enhver tid, så det blir noe annet.. og det er veeeldig sjeldent damer på mannskapet fordi dette er en veldig tung jobb som de fleste kvinner ikke takler. (De har hatt noen som har prøvd seg, men de har falt av lasset etter en tur eller to fordi de ikke har taklet tyngden - og ja, jeg får mannskapslista hvis jeg vil og han sier alltid ifra hvis det plutselig skal dukke opp et kvinnelig navn på lista😂)

Crewet hans er alltid ute på kontrakt i enten Nordsjøen, Asia eller Afrika - og når de ikke er på båten (hvis de tar fly eller overnatter en natt på hotell) så har vi alltid kontakt, lokasjonen til hverandre er alltid på og vi kan ringe hverandre når som helst på døgnet uten spørsmål😅 Vi er som åpne bøker hele tiden, og det tror jeg egentlig er litt av grunnen til at det fungerer uten sjalusi eller ubehag begge veier i så lang tid

Den dagen jeg skal bli pålagt og sende crewlisten til samboeren, være utstyrt med sporingsbrikke, forberedt på å ta telefonen 24/7, så flytter jeg ut, det er ihvertfall sikkert.

Anonymkode: 4e9dc...a29

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...