AnonymBruker Skrevet 31. mars 2024 #1 Skrevet 31. mars 2024 Herregud, må bare få dette ut av systemet mitt. Jeg blir så irritert! Altså, jeg har vært så tolerant, så forståelsesfull, liksom, prøvd å få mannen min til å være mer følsom og engasjert i forholdet vårt. Men det er som å snakke til en mur! Han blir som en fisk på land når jeg prøver å få ham til å vise litt interesse for noe annet enn fotball og øl. Og når det gjelder shopping, herregud, han får det til å virke som om det å gå inn i en klesbutikk er det samme som å gå inn i et fengsel for ham! Jeg prøver å inkludere ham i ting jeg bryr meg om, som å diskutere følelser og tilbringe kvalitetstid sammen, men det virker som om han bare tenker på én ting hele tiden – sex! Som om alt annet jeg sier bare går inn det ene øret og ut det andre! Jeg blir bare så frustrert! Er det for mye å be om litt mer empati og engasjement fra mannen min? Herregud, jeg føler meg som en enslig mor med en stor baby noen ganger. Men jeg vet jo innerst inne at han prøver, han er jo bare en mann, liksom, men det er så vanskelig å ikke bli oppgitt av og til! Herregud, er det noen andre her som føler det på samme måte? Anonymkode: 32691...e1a 6
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2024 #2 Skrevet 31. mars 2024 Virker som du har gått i den fella som mange kvinner gjør, å bli sammen med en de egentlig ikke liker, men som du prøver å forme til en du liker Anonymkode: 7233e...cb1 16 3
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2024 #3 Skrevet 31. mars 2024 Nei. Isåfall ville han ikke ha vært min mann. Vi er ikke like angående alt og det er helt greit, men vi fungerer og passer også tilstrekkelig sammen til at vi fungerer som par. Vi kan irritere oss over hverandre innimellom, men det er noe der og da vi rydder opp i. Jeg trenger ikke endre ham grunnleggende på noen måter. Vi utfyller hverandre godt, og kommer til løsninger der vi trenger ulikt/er såpass ulike at vi må finne en slags middelvei. Den middelveien er imidlertid aldri så langt fra hva vi begge lever godt med at vi ikke passer sammen overhodet. Du har valgt deg en partner du ikke fungerer sammen med. Det kan neppe fikses. Anonymkode: 2371a...f21 4
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2024 #4 Skrevet 31. mars 2024 Du vet at det finnes omsorgsfulle, kommunikative og hjelpsomme menn som tenker på mer enn sex? Hvorfor har du ikke valgt deg en sånn? Anonymkode: e0dff...da3 5 1
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2024 #5 Skrevet 31. mars 2024 Jeg er dame, og hater shopping. Elsker fotball da. Anonymkode: 59a42...b0a 5
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2024 #6 Skrevet 31. mars 2024 Om livet er fotball, øl, sex, mat og soving, da er det vel et bra liv? Trengs det mer?? Anonymkode: dae8c...ae0 3 1
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2024 #7 Skrevet 31. mars 2024 Du har nok valgt feil mann rett og slett. Han er for enkelt for deg. Anonymkode: d212c...f29 2
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2024 #9 Skrevet 31. mars 2024 Prøver du å gjøre mannen din til en kvinne? Shopping? Herregud! Fotball er artig og øl er godt, så la han nå kose seg! Du får lov til å kose deg med shopping og han lar deg gjøre det tydeligvis. Hilsen dame! Anonymkode: 80d6a...786 2 2
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2024 #10 Skrevet 31. mars 2024 Hvor mye interesse viser du for det som er viktig for han da? Som fotball, øl og sex? Eller er det viktigste ar han blir mer som deg? Man må gi og ta i et forhold… Anonymkode: ef24c...b8a 2
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2024 #11 Skrevet 31. mars 2024 Drar du med mannen din på shopping? Det er det du har venninner til. La mannen din få slippe shopping 🤣 Anonymkode: 0090d...7ca 2 1
imagineme Skrevet 31. mars 2024 #12 Skrevet 31. mars 2024 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Herregud, må bare få dette ut av systemet mitt. Jeg blir så irritert! Altså, jeg har vært så tolerant, så forståelsesfull, liksom, prøvd å få mannen min til å være mer følsom og engasjert i forholdet vårt. Men det er som å snakke til en mur! Han blir som en fisk på land når jeg prøver å få ham til å vise litt interesse for noe annet enn fotball og øl. Og når det gjelder shopping, herregud, han får det til å virke som om det å gå inn i en klesbutikk er det samme som å gå inn i et fengsel for ham! Jeg prøver å inkludere ham i ting jeg bryr meg om, som å diskutere følelser og tilbringe kvalitetstid sammen, men det virker som om han bare tenker på én ting hele tiden – sex! Som om alt annet jeg sier bare går inn det ene øret og ut det andre! Jeg blir bare så frustrert! Er det for mye å be om litt mer empati og engasjement fra mannen min? Herregud, jeg føler meg som en enslig mor med en stor baby noen ganger. Men jeg vet jo innerst inne at han prøver, han er jo bare en mann, liksom, men det er så vanskelig å ikke bli oppgitt av og til! Herregud, er det noen andre her som føler det på samme måte? Anonymkode: 32691...e1a Ville mannen din sin overskrift vært "Kona mi er en evig utfordring"? Skal på død og liv dra meg med på shopping Responderer sjeldent på mine tilnærminger til sex Kommer og maser når jeg koser med med fotballen og øl'en min Les deg opp på kjærlighetsspråk. Tenk nøye gjennom hva det var du falt for når dere først møttes. Nå sier du ingenting om hvor lenge dere har vært sammen heller. 4 1 2
Jadaomatte Skrevet 31. mars 2024 #13 Skrevet 31. mars 2024 Når han vil snakke om øl og fotball, viser du interesse? Blir du med på det, hadde du synest det var greit at han dro deg med på det? Mot din vilje? Dere er forskjellige, liker forskjellige ting. Ikke noe galt med det. 2
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2024 #14 Skrevet 31. mars 2024 Kanskje har han aldri lært det. Så hvordan forventer du at han plutselig skal kunne gjøre det? Vet han hva du vil ha fra ham? Har du noen gang snakket med ham om det? Forstår han hva du mener og vil han det også? Og/eller vil han lære det? Hvis han aldri har lært det, kan du gi 1001 signaler, uten at det endrer noe. Han må lære det først. Anonymkode: 47d56...1f8
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2024 #15 Skrevet 31. mars 2024 Hvis dere ikke har barn ville jeg revurdert forholdet. I min verden skal mannen også være en bestevenn, en livspartner, samtalepartner og ikke minst en som respekterer meg og løfter meg opp. Dette er faktisk mulig å finne! Hvorfor akseptere smuler når du kan ha det så mye bedre uten? Anonymkode: 63b5f...415 1 1
Macro Skrevet 31. mars 2024 #16 Skrevet 31. mars 2024 Å gå i klesbutikker virkelig ikke kvalitetstid.... 3
imagineme Skrevet 31. mars 2024 #17 Skrevet 31. mars 2024 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Hvis dere ikke har barn ville jeg revurdert forholdet. I min verden skal mannen også være en bestevenn, en livspartner, samtalepartner og ikke minst en som respekterer meg og løfter meg opp. Dette er faktisk mulig å finne! Hvorfor akseptere smuler når du kan ha det så mye bedre uten? Anonymkode: 63b5f...415 Husk at det går begge veier da 🙂
BobbySocks Skrevet 31. mars 2024 #18 Skrevet 31. mars 2024 «Bare en mann». Du synes ikke du undervurderer menn litt? 1
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2024 #19 Skrevet 31. mars 2024 Du Tvinger han til å bli med på shopping? Det er vel frihetsberøvelse. Kun sosiopater som tvinger heterofile menn med så sånt Anonymkode: 61657...602 1
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2024 #20 Skrevet 31. mars 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Du vet at det finnes omsorgsfulle, kommunikative og hjelpsomme menn som tenker på mer enn sex? Hvorfor har du ikke valgt deg en sånn? Anonymkode: e0dff...da3 Dette er det avgjørende spørsmålet man kan stille til ca halvparten av «sytetrådene» her inne. Det er mange flotte menn med disse kvalitetene her ute. Hvorfor velger så mange å etablere seg med en håpløs utgave, bare for å klage i etterkant? Jeg fatter det ikke. Anonymkode: 17b0f...5a7 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå