Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg er i et forhold på 3.året med en mann med 2 barn i barneskolealder. Søndager er "byttesamværsdag". Jeg har vært åpen med han om at jeg synes "forandringen" på søndag er vanskelig..ikke fordi jeg ikke liker barna hans, men det er forandringen. Den følelsen går over fort. 

I dag sa han at jeg hater barna hans og at jeg bare kunne stikke hvis det skulle være sånn. 

For å si det sånn, jeg henter, lager middag og er sammen med dem i helgene da han jobber sent... jeg hater absolutt ikke barna hans, bare åpen med han om at søndagen kan være vanskelig for meg. 

Han har flere sånne "krangleutbrudd" mot meg. Spes hvis jeg sier noe som han ikke er enig med eller svarer han på en måte han ikke liker. Da kan han kjefte på meg og slenger igjen døra til soverommet og blir dere hele kvelden..Aldri et unnskyld. Jeg har grått flere ganger for den mannen..men jeg blir fordi jeg elsker han veldig mye.

Hjelp meg. Hva skal jeg gjøre..

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Høstfjellet skrev (4 minutter siden):

Hei!

Jeg er i et forhold på 3.året med en mann med 2 barn i barneskolealder. Søndager er "byttesamværsdag". Jeg har vært åpen med han om at jeg synes "forandringen" på søndag er vanskelig..ikke fordi jeg ikke liker barna hans, men det er forandringen. Den følelsen går over fort. 

I dag sa han at jeg hater barna hans og at jeg bare kunne stikke hvis det skulle være sånn. 

For å si det sånn, jeg henter, lager middag og er sammen med dem i helgene da han jobber sent... jeg hater absolutt ikke barna hans, bare åpen med han om at søndagen kan være vanskelig for meg. 

Han har flere sånne "krangleutbrudd" mot meg. Spes hvis jeg sier noe som han ikke er enig med eller svarer han på en måte han ikke liker. Da kan han kjefte på meg og slenger igjen døra til soverommet og blir dere hele kvelden..Aldri et unnskyld. Jeg har grått flere ganger for den mannen..men jeg blir fordi jeg elsker han veldig mye.

Hjelp meg. Hva skal jeg gjøre..

Det er så usaklige utbrudd han kommer med at det høres ut som om noe annet plager ham og det går ut over deg som er nærmest. Sånt gjør jo ofte det. Er han mye stresset og har jobben hans dårlig arbeidsmiljø? Kan det være noe med andre i familien? Grav litt! Hvordan har han det egentlig for tiden? 

Anonymkode: 704b4...e35

Skrevet

Hei trådstarter.

Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer:

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel. 

Med vennlig hilsen Perelandra, mod. 

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...