Gå til innhold

Hvordan vet man om en mann lyver om å være seriøs bare for å få sex?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva er tegnene? 

Anonymkode: 65330...e69

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror du kjapt får en magefølelse av at det er noe som ikke stemmer. Hvis han ikke får deg til å føle deg trygg eller sett, så styr unna. 

Anonymkode: a739e...4e0

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror ikke at du kan være sikker.

Det enkleste er bare å ha sex før du får følelser. Hvis han stikker da så ha du spart deg mye bortkastet tid.

Anonymkode: ab0fb...d6b

• Nyttig 1
Skrevet

det vet du ikke, men mulig emosjonell distanse ofte er det man kan kjenne på. 

han kan ha andre insentiver som prioriteres fremfor å vedlikeholde forholdet, men det trenger ikke bety at han kun bruker deg for sex. Det blir for meg en for enkel analyse av et mer komplekst problem.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Å få sex? 

Rart du ikke har fått pes for det allerede. 

Anonymkode: 074c3...d10

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nå har jeg ikke mye erfaring med dette, men jeg hadde en date som stadig avlyste i siste liten fordi han var blitt syk. Han var rett og slett bare forferdelig dårlig til å lyve. 

Kombinasjonen av at de er litt dumme og ikke bryr seg så mye gjør at løgnene blir dårlige og lett gjennomskuelige.

Problemet er jo om du er litt betatt, for sa ser man fort forbi sånne småting som skurrer, men følg magefølelsen er min erfaring. 

Anonymkode: 86702...f6d

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Jeg tror ikke at du kan være sikker.

Det enkleste er bare å ha sex før du får følelser. Hvis han stikker da så ha du spart deg mye bortkastet tid.

For en utrolig skadelig eksklusjonsmetode! Å ligge med noen for å finne ut av om han er en dritt eller ikke? 😂 Man skal da ikke ligge med hva som helst om man ikke vil, og TS er åpenbart ikke av den billige typen 🙌 

• Liker 3
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Det vet du ikke, hilsen mann som har lurt mange damer 

Anonymkode: 1c249...e85

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

For en utrolig skadelig eksklusjonsmetode! Å ligge med noen for å finne ut av om han er en dritt eller ikke? 😂 Man skal da ikke ligge med hva som helst om man ikke vil, og TS er åpenbart ikke av den billige typen 🙌 

Hvorfor skal kvinner fremdeles være «billige» hvis de oppfører seg seksuelt som menn i 2024?

Gjør som Saga Noren i «Broen» : liker du en fyr så ligg med ham. I verste fall stikker han. I beste fall blir han mannen i ditt liv.

• Liker 2
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, megda said:

det vet du ikke, men mulig emosjonell distanse ofte er det man kan kjenne på. 

han kan ha andre insentiver som prioriteres fremfor å vedlikeholde forholdet, men det trenger ikke bety at han kun bruker deg for sex. Det blir for meg en for enkel analyse av et mer komplekst problem.

Problemet er at emosjonell distanse lett kamufleres i starten, når de ser ut til å virke "all in",men så er det ikke helt autentisk likevel.

Det beste er å sørge for at man selv er av trygg tilknytning,  for da blir man rett og slett ikke interessert i dem som er usunne partnere. Og hvis man blir tiltrukket av dem, så setter man iallfall da sunne grenser for seg selv ved første røde flagg og dermed luker ut de som er ute etter å manipulere.

Anonymkode: 262a6...a71

• Liker 3
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Problemet er at emosjonell distanse lett kamufleres i starten, når de ser ut til å virke "all in",men så er det ikke helt autentisk likevel.

Det beste er å sørge for at man selv er av trygg tilknytning,  for da blir man rett og slett ikke interessert i dem som er usunne partnere. Og hvis man blir tiltrukket av dem, så setter man iallfall da sunne grenser for seg selv ved første røde flagg og dermed luker ut de som er ute etter å manipulere.

Anonymkode: 262a6...a71

Noen mennesker er naturlig «all in» uten at det nødvendigvis forplikter så mye. Andre er mer tilbakeholdne, kjølige eller usikre uten at det nødvendigvis betyr at de ikke vil gå videre.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Det vet du ikke, hilsen mann som har lurt mange damer 

Anonymkode: 1c249...e85

Fy skam 🧏‍♀️ 

Anonymkode: 67a34...783

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hva er tegnene? 

Maser om sex tidlig, sender nakenbilder, er mer opptatt av å få sex med deg en å bli kjent med deg. Tar seg ikke tid til å date mange ganger før dette maset begynner! Der har du tegnene og de kan variere i styrke og når de setter inn. Vent en måned eller to, oppfordre til å bli bedre kjent, sjekke ut felles interesser og verdier og om man passer i lag. Da har du i alle fall minimert risikoen.

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Følg magefølelsen

Anonymkode: 7304d...8f3

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvis han vil være seriøs, så vil han henge med deg uten at det er sex involvert hver gang. Og han er stolt av deg og ønsker å vise deg frem til andre folk han kjenner. Han viser at han savner deg når dere ikke er sammen, og han prøver å imponere deg, f.eks. ved å hjelpe deg med diverse ting. Menn som kun er interessert i sex, gidder ikke alt dette. Utfordringen er å se dette klart og ikke lage unnskyldninger for dem fordi du selv er forelsket.

Anonymkode: 44ddf...476

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
4 hours ago, TomKrus said:

Maser om sex tidlig, sender nakenbilder, er mer opptatt av å få sex med deg en å bli kjent med deg. Tar seg ikke tid til å date mange ganger før dette maset begynner! Der har du tegnene og de kan variere i styrke og når de setter inn. Vent en måned eller to, oppfordre til å bli bedre kjent, sjekke ut felles interesser og verdier og om man passer i lag. Da har du i alle fall minimert risikoen.

To måneder med seriøs dating uten sex, da er i alle fall jeg long gone. Er ikke interessert i et forhold med noen som bruker sex som forhandlingmiddel. Been there, done that!

• Liker 1
Skrevet
5 hours ago, AnonymBruker said:

Hva er tegnene? 

Du burde uansett ikke ha sex med en mann bare for å «gi ham sex». Vent til du evt. har lyst til å ha sex med ham, så kan dere ha sex, fremfor at noen skal være givere og mottagere.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Det er aldri noen garanti. Mannen kan være ute etter et forhold, men likevel trekke seg fra deg etter sex. Det handler om hele pakka. Og den inkluderer sex. Ikke alltid det klaffer. Du må bare ta sjansen egentlig. Aldri ha sex om du ikke selv vil. Men sex betyr verken det ene eller det andre. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
8 hours ago, Fjompenisse said:

Du burde uansett ikke ha sex med en mann bare for å «gi ham sex». Vent til du evt. har lyst til å ha sex med ham, så kan dere ha sex, fremfor at noen skal være givere og mottagere.

Jeg mener dere som snakker on dette som et så stort problem med språket om å gi og ta er helt gale🤭

Jeg personlig elsker sex men mener fortsatt det er snakk om å gi og ta fra begge sider. Give and take, i et forhold som ikke er likestilt blir kvinnen giver og sex en "chore". Jeg er glad i sex personlig og kan faktisk ikke huske når jeg sist sa nei, når jeg har vært i forhold der jeg er forelsket i motpart og sexen bra. Har sagt nei når jeg ikke er interessert og dermed ikke har lyst på motparten. Det handler dog om å gi og ta fordi hvis man er en givende person kan man lett havne i minus med noen som bare tar i senga fordi enkelte menn med ereksjon er egoistiske. Jeg er derfor veldig opptatt av hvordan en mann oppfører seg i senga, er han typen som ikke er intrerssert i å gi meg orgasme blir han dumpet på rappen samme hvor snill og hjelpsom han er ellers. Det kan jo være at kvinner som føler seg brukt i senga fordi mannen ikke gir dem noe nytelse krever mer husarbeid og annet til veksel. Selv om det egentlig er nok at sexen er god. Kvinner har dessverre bare et hull og vi kan ikke tvinge frem en ereksjon hos en mann, en mann med ereksjon kan alltid knulle et hull og komme. Vi er ikke likestilte eller like vi har ikke like kropper. Kvinner gir, menn tar i et forhold som ikke er likestilt og der menn er bare opptatt av å ha sædavgang. Ha sex er noe man gjør i er forhold der man har et bånd og sexen er bra for begge. Desverre ikke tilfelle i mange mange forhold. 

I dette tilfelle som er et tenkt secario jeg ikke vil havne i. Er at en mann er løgnaktig og lurer en kvinne med kjærlighet kun for sexen skyld. Ender med knust hjerte da selv om sexen var god. Syns ikke man skal bli så opphengt i semantikk. Mange menn er jo ute etter kun sex, og da er det snakk on tyveri, der de har lurt hjertet til ei jente. Så da er det snakk i deres hode om å få sex. Yes!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...