Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en Denon DP-29 J platespiller, der "tallerkenen" ikke går rundt når jeg slår den på og det kommer en skrapelyd.

Jeg har flyttet siden jeg brukte den sist, og platespilleren ble pakket ned i originalesken,20240331_162700.thumb.jpg.d0c3adf561f5e894c9b2c69b2c414af7.jpg20240331_162715.thumb.jpg.ad3d0f11762e6743dd727eb6308b7996.jpg men har trolig ikke tålt belastningen med å bli flyttet på.

Det er ikke mulig å åpne under "tallerkenen", men jeg kan se gjennom noen hull at reimen som skal dra tallerkenen ligger i en krøll. Hvordan får jeg åpnet opp?

Anonymkode: a2fd4...fa9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta den med til HiFi-klubben så tenker jeg de får fikset den kjapt og rimelig for deg. 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
-jk- skrev (32 minutter siden):

Ta den med til HiFi-klubben så tenker jeg de får fikset den kjapt og rimelig for deg. 

Tenkte å fikse den selv og spare tid og penger

Ts

AnonymBruker
Skrevet

Tipper reima har løsnet. Du får ta en kikk inni.

Anonymkode: dd42d...d96

AnonymBruker
Skrevet

Løs eller ødelagt drivreim. Har du prøvd å løfte av tallerkenen?

Anonymkode: 40130...79a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Løs eller ødelagt drivreim. Har du prøvd å løfte av tallerkenen?

Anonymkode: 40130...79a

Det er det som er problemet-det går ikke an å løfte av tallerkenen. Ser at det er noen skruer under platespilleren, men vet ikke om jeg er kompetent nok til å skru opp der.

ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er det som er problemet-det går ikke an å løfte av tallerkenen. Ser at det er noen skruer under platespilleren, men vet ikke om jeg er kompetent nok til å skru opp der.

ts

Det skal være mulig. Prøv uansett å ta av gummimatten først. Hvis beltet bare har sporet av, så kan du kan kanskje hekte det på igjen uten å ta av tallerkenen.

Se her for how-to:

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
Jdz skrev (23 timer siden):

Det skal være mulig. Prøv uansett å ta av gummimatten først. Hvis beltet bare har sporet av, så kan du kan kanskje hekte det på igjen uten å ta av tallerkenen.

Se her for how-to:

Ts her.

😍TUSEN TAKK for hjelpen, nå klarte jeg å ordne det og det var reimen som hadde løsnet!

Dere her inne er de beste altså💥🎉

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...