AnonymBruker Skrevet 31. mars 2024 #1 Skrevet 31. mars 2024 Jeg har en Denon DP-29 J platespiller, der "tallerkenen" ikke går rundt når jeg slår den på og det kommer en skrapelyd. Jeg har flyttet siden jeg brukte den sist, og platespilleren ble pakket ned i originalesken, men har trolig ikke tålt belastningen med å bli flyttet på. Det er ikke mulig å åpne under "tallerkenen", men jeg kan se gjennom noen hull at reimen som skal dra tallerkenen ligger i en krøll. Hvordan får jeg åpnet opp? Anonymkode: a2fd4...fa9
-jk- Skrevet 31. mars 2024 #2 Skrevet 31. mars 2024 Ta den med til HiFi-klubben så tenker jeg de får fikset den kjapt og rimelig for deg. 1
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2024 #3 Skrevet 31. mars 2024 -jk- skrev (32 minutter siden): Ta den med til HiFi-klubben så tenker jeg de får fikset den kjapt og rimelig for deg. Tenkte å fikse den selv og spare tid og penger Ts Anonymkode: a2fd4...fa9
AnonymBruker Skrevet 1. april 2024 #4 Skrevet 1. april 2024 Tipper reima har løsnet. Du får ta en kikk inni. Anonymkode: dd42d...d96
AnonymBruker Skrevet 1. april 2024 #5 Skrevet 1. april 2024 Løs eller ødelagt drivreim. Har du prøvd å løfte av tallerkenen? Anonymkode: 40130...79a
AnonymBruker Skrevet 1. april 2024 #6 Skrevet 1. april 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Løs eller ødelagt drivreim. Har du prøvd å løfte av tallerkenen? Anonymkode: 40130...79a Det er det som er problemet-det går ikke an å løfte av tallerkenen. Ser at det er noen skruer under platespilleren, men vet ikke om jeg er kompetent nok til å skru opp der. ts Anonymkode: a2fd4...fa9
Jdz Skrevet 1. april 2024 #7 Skrevet 1. april 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er det som er problemet-det går ikke an å løfte av tallerkenen. Ser at det er noen skruer under platespilleren, men vet ikke om jeg er kompetent nok til å skru opp der. ts Anonymkode: a2fd4...fa9 Det skal være mulig. Prøv uansett å ta av gummimatten først. Hvis beltet bare har sporet av, så kan du kan kanskje hekte det på igjen uten å ta av tallerkenen. Se her for how-to: 2
AnonymBruker Skrevet 2. april 2024 #8 Skrevet 2. april 2024 Jdz skrev (23 timer siden): Det skal være mulig. Prøv uansett å ta av gummimatten først. Hvis beltet bare har sporet av, så kan du kan kanskje hekte det på igjen uten å ta av tallerkenen. Se her for how-to: Ts her. 😍TUSEN TAKK for hjelpen, nå klarte jeg å ordne det og det var reimen som hadde løsnet! Dere her inne er de beste altså💥🎉 Anonymkode: a2fd4...fa9 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå