Gå til innhold

Hva er populær gave til seksåringer?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noe som er spesielt i vinden for tiden? Er de for gamle til leker/ dukker i den alderen?

Anonymkode: 9ffd2...de7

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har to småsøstre, vet at det de ønsket seg var noe kalt "pop-it". Det var visst veldig populært. En seksåring er ikke for gammel til leker og dukker ( i min mening) Husker jeg selv hadde leker og dukker helt til jeg var rundt 10 år, da var det ikke så gøy lengre. Men mulig unger nå til dags vokser fra det enda raskere pga. at de har tlf og ipad som de ser på istedenfor å leke med leker.

Anonymkode: 8225b...e28

Skrevet

Lego er en klassiker.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Barbie, Sylvanian, Lego, slim, skrivesaker, L.O.L, små figurer slik som hatchimals, Squishmallows++

En 6 åring er ikke for gammel til å leke vel🤔

Anonymkode: 1677c...b2d

Gjest Humlemor
Skrevet

Lego. Barbie. Baby dukke. My little Pony. Dukkehus. Dyrefigurer. Småfigurer. Kjepphester. Tryllesett. Lekeleire. Mini kjøkken. Leketelt. Hama Perler. Fargebok. Playmobil. Sminkehode. Spill og sånn dere "magisk" gryte (bildet) Det er det jeg kommer på. Og en 6 åring er ikke for gammel til å leke! 😊

30380_4-880x880.jpg

AnonymBruker
Skrevet
Humlemor skrev (1 time siden):

Lego. Barbie. Baby dukke. My little Pony. Dukkehus. Dyrefigurer. Småfigurer. Kjepphester. Tryllesett. Lekeleire. Mini kjøkken. Leketelt. Hama Perler. Fargebok. Playmobil. Sminkehode. Spill og sånn dere "magisk" gryte (bildet) Det er det jeg kommer på. Og en 6 åring er ikke for gammel til å leke! 😊

30380_4-880x880.jpg

Denne er stas! 

Anonymkode: 62063...409

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...