AnonymBruker Skrevet 31. mars 2024 #1 Del Skrevet 31. mars 2024 Hei! fant nettopp ut at jeg er 7 uker på vei med prevansjon. Jeg har røyket som vanlig, altså vanlige sigaretter. Kan noen fortelle meg at det har gått bra til tross for dette? Har sluttet nå, og ikke rørt det siden jeg fant det ut på fredag selvsagt.. Anonymkode: 0aceb...5da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2024 #2 Del Skrevet 31. mars 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hei! fant nettopp ut at jeg er 7 uker på vei med prevansjon. Jeg har røyket som vanlig, altså vanlige sigaretter. Kan noen fortelle meg at det har gått bra til tross for dette? Har sluttet nå, og ikke rørt det siden jeg fant det ut på fredag selvsagt.. Anonymkode: 0aceb...5da Det går fint. Babyen er ikke forbundet med navlestreng før typ uke 8 Anonymkode: fb48b...1af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2024 #3 Del Skrevet 31. mars 2024 Det viktigste er at du har sluttet nå som du fant det ut. Anonymkode: 13f4a...66f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2024 #4 Del Skrevet 31. mars 2024 Det går helt fint👍🏼 Anonymkode: f2e51...4e5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2024 #5 Del Skrevet 31. mars 2024 Det går helt fint. Anonymkode: 420bb...631 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2024 #6 Del Skrevet 31. mars 2024 Dette går nok bra, det er mange før deg som har gjort samme tabbe og som har fått friske og velskapte barn. 😊 som den over her sier er det viktigste at du har sluttet nå. Nevn det gjerne til lege/jordmor hvis du fortsetter å plages med det, så kan de hjelpe deg. Anonymkode: 55352...9e5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2024 #7 Del Skrevet 31. mars 2024 Det går helt fint. Anonymkode: 2aa7d...a0f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melus Skrevet 2. april 2024 #8 Del Skrevet 2. april 2024 Så utrolig bra at du klarte å slutte på dagen! Gratulerer med svangerskapet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå