Gå til innhold

Hadde du turt å date noen som har identisk tvilling?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva om de bytter plass ? 

Anonymkode: accac...b45

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Om de bytter plass for sex er det voldtekt, så nei jeg hadde ikke vært redd for det. Hadde ikke blitt sammen med en idiot. 

Anonymkode: 4f70b...2f9

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjenner flere eneggede tvillinger, og de er fortsatt så forskjellige at det ikke ville vært fare for å ta feil. Det var mulig å bytte plass da man var 13 år og begge tvillingene hadde samme klesstil og vi fikk ny vikar, men folk blir heldigvis for voksen for den typen oppførsel iløpet av ungdomskolen.

De fleste ønsker ikke være så like i voksen alder heller... De har ulik hårsveis, fakter, klesstil, personlighet og det meste, selv om de ofte ligner på hverandre.

Så ja, jeg hadde turt date en som var eneggede tvilling igjen, jeg har gjort det to ganger allerede og finnes ikke redd for at noen jeg dater skal oppføre seg så komplett drittsekk.

Anonymkode: 6ed3e...fd9

Skrevet (endret)

Ja, det hadde jeg turt, så ja, det har jeg gjort. Bytte plass? Man er da ikke blind heller.

Var sammen med og samboer med en mann som var identisk tvilling. Vi var sammen i tre år, og aldri på noe tidspunkt var jeg nær ved å ta feil av dem. Det var små, men tydelige, hårfine forskjeller i ansiktstrekk og smil og øyne. De var prikk like for andre, men jeg så forskjell med en gang. Man kjenner ansiktet til den man elsker veldig godt 🙂 

Endret av Million
  • Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...