Hjelpenfrøken Skrevet 31. mars 2024 #1 Skrevet 31. mars 2024 Hei! Er det noen som eier dette? Jeg lurer på om det er mulig å bruke den på vogna i liggestilling over lenger tid eller kun korte perioder? Takk.
Fame Skrevet 31. mars 2024 #2 Skrevet 31. mars 2024 Jeg har cybex cloud z2 i-size og den kan man ligge i over lengre tid hvertfall. Usikker på om de har samme funksjon
Hjelpenfrøken Skrevet 1. april 2024 Forfatter #3 Skrevet 1. april 2024 Fame skrev (17 timer siden): Jeg har cybex cloud z2 i-size og den kan man ligge i over lengre tid hvertfall. Usikker på om de har samme funksjon Vi har litt liten bil og familie rundt 1 time unna, så skulle gjerne spart litt plass. Tror du det vil være mulig å kun ta med bilsete og feste på vogn for å besøke dem en helg eller burde liggedel til vogn også være med? 😊
Fame Skrevet 1. april 2024 #4 Skrevet 1. april 2024 Hjelpenfrøken skrev (8 minutter siden): Vi har litt liten bil og familie rundt 1 time unna, så skulle gjerne spart litt plass. Tror du det vil være mulig å kun ta med bilsete og feste på vogn for å besøke dem en helg eller burde liggedel til vogn også være med? 😊 Jeg brukte bare bilstol på tur til Sverige. Så la vi den helt ned når vi trilla rundt. Går helt fint det 1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2024 #5 Skrevet 1. april 2024 Nå har vi ikke brukt vårt på et års tid men husker det som at det ble veldig flatt i liggestilling. Hvor gammel er baby? Anonymkode: 31433...3c6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå