AnonymBruker Skrevet 31. mars 2024 #1 Del Skrevet 31. mars 2024 Norge, Sverige, Danmark og Tyskland er alternativene. Noen som har feriert på bilreise og leid hus? Har fire barn i alderen 3 til 12 år. Hotell er også mulighet, men kanskje ikke for hele reisen. Hvor anbefaler dere å reise? Anonymkode: 8d80f...099 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2024 #2 Del Skrevet 31. mars 2024 Leksand i Sverige? Anonymkode: 5daa1...e93 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2024 #3 Del Skrevet 1. april 2024 Jeg har ikke leie hus, kun hoteller, men kan anbefale disse stedene med barn: I Tyskland kan jeg anbefale Europapark og Rulatica badeland - ligger da helt sør i Tyskland og er 8 timer kjøring fra Kiel. Nord i Tyskland ligger Timmendorfer strand, hvor Lübeck ligger nært. Ikke langt unna ligger Heidepark og Hansapark. i Danmark er det uendelige muligheter. Billundområdet byr på Legoland, lalandia, løveparken, legohouse etc Århus er en fin by med kjøreavstand til mange attraksjoner Mange skryter av Ebeltoft I Danmark anbefaler jeg å besøke djurs sommerland og ree park dyrepark Anonymkode: 4041a...2e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2024 #4 Del Skrevet 2. april 2024 Styr unna Danmark for det er svindyrt med den sterke danske krona mot vår svake norske krone. Mye bedre med Sverige da, og er jo mye å finne på der. Evt. Norge er også bedre. Anonymkode: 1fa65...44e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2024 #5 Del Skrevet 2. april 2024 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Styr unna Danmark for det er svindyrt med den sterke danske krona mot vår svake norske krone. Mye bedre med Sverige da, og er jo mye å finne på der. Evt. Norge er også bedre. Anonymkode: 1fa65...44e det med den danske krona tror jeg alle vet. Anonymkode: 3fe39...1a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2024 #6 Del Skrevet 3. april 2024 Danmark er favoritten her, barna elsker det. Var der i to uker i fjor, og skal tilbake i sommer. Masse å finne på med barn. Dyrt er det selvfølgelig pga kursen, men med litt forskjellige grep, så ble det ikke så galt for oss. Vi både bodde fint, spiste ute, og var i maaange parker. Anonymkode: d57f6...8dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2024 #7 Del Skrevet 4. april 2024 AnonymBruker skrev (På 2.4.2024 den 19.31): det med den danske krona tror jeg alle vet. Anonymkode: 3fe39...1a3 Er vel lov å skrive det uansett. Hvorfor bry deg? Anonymkode: 1fa65...44e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå