AnonymBruker Skrevet 31. mars 2024 #1 Skrevet 31. mars 2024 Vi kjenner hverandre godt fra før, kjent hverandre i flere år. Vi var begge enige om ikke noe forhold. Men nå driver han å spør flere ganger om det kan bli noe mellom oss fordi han har fått følelser for meg. Jeg har svart det samme hver gang at jeg ikke føler det samme for han og at jeg ikke vil inn i noe forhold. Men så har han sagt at han håper det blir oss to, for han satser på at det blir oss to, og at jeg ikke må treffe noen andre som jeg kan bli forelsket i. Jeg syns dette er litt vanskelig. Han kan jo ikke bare reservere meg sånn. Hva skal jeg si til han når det ikke hjelper uansett? Anonymkode: 4ffd3...d9d 1
TomSawyer Skrevet 31. mars 2024 #2 Skrevet 31. mars 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Vi kjenner hverandre godt fra før, kjent hverandre i flere år. Vi var begge enige om ikke noe forhold. Men nå driver han å spør flere ganger om det kan bli noe mellom oss fordi han har fått følelser for meg. Jeg har svart det samme hver gang at jeg ikke føler det samme for han og at jeg ikke vil inn i noe forhold. Men så har han sagt at han håper det blir oss to, for han satser på at det blir oss to, og at jeg ikke må treffe noen andre som jeg kan bli forelsket i. Jeg syns dette er litt vanskelig. Han kan jo ikke bare reservere meg sånn. Hva skal jeg si til han når det ikke hjelper uansett? Anonymkode: 4ffd3...d9d 🤭 Be han ryke og reise langstrakt til hellvette. Han er jo respektløs så det holder ts.. 13 3
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2024 #3 Skrevet 31. mars 2024 Nei ingen kan reservere deg. Om du ikke føler noe, fortell han det. Du har fri vilje. Anonymkode: c5237...04b 9 3
Gjest Gentleman59 Skrevet 31. mars 2024 #4 Skrevet 31. mars 2024 Han der er kandidat for buksevann. Du kan jo ikke ha en sånn.
Daria Skrevet 31. mars 2024 #5 Skrevet 31. mars 2024 (endret) Du har sagt at du ikke har følelser og ikke er interessert i et forhold - hva han sier og mener og vil og håper etter det er ikke ditt problem. Selvfølgelig kan han ikke reservere deg - du har da egen vilje? Endret 31. mars 2024 av Daria 11 2
Pippi Lotta Skrevet 31. mars 2024 #6 Skrevet 31. mars 2024 Men du skriver jo ingen ting om hvordan du kjener han. Har du kjent han lenge som kollega? Som venn? Som nabo? Som en bekjent? I uforpliktende forhold? Hva det er lurt å gjøre vill jo variere ut i fra hvilken relasjon dere har.... Det er lit rart og sette seg ned med en ven og bli enige om at ingen av dere ønsker forhold med hverandre, tenker dere kansjebhar vært lit mer en bare venner for at den samktalen skal komme op? 1 2
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2024 #7 Skrevet 31. mars 2024 Du sier nei? Anonymkode: b0a70...431 1 1 4
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2024 #8 Skrevet 31. mars 2024 Pippi Lotta skrev (Akkurat nå): Men du skriver jo ingen ting om hvordan du kjener han. Har du kjent han lenge som kollega? Som venn? Som nabo? Som en bekjent? I uforpliktende forhold? Hva det er lurt å gjøre vill jo variere ut i fra hvilken relasjon dere har.... Det er lit rart og sette seg ned med en ven og bli enige om at ingen av dere ønsker forhold med hverandre, tenker dere kansjebhar vært lit mer en bare venner for at den samktalen skal komme op? Vi har kjent hverandre siden vgs. Var bare venner da. Jeg har vært en litt spesiell person som rett og slett ikke vil være i noe forhold og han sa også han var sånn. Men han har jo forandret seg nå. Nei, vi har ikke vært mer en venner og vi syns det var greit å snakke om det. Men nå har han altså reservert meg. Anonymkode: 4ffd3...d9d
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2024 #9 Skrevet 31. mars 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du sier nei? Anonymkode: b0a70...431 Sier nei, men det overhører han. Anonymkode: 4ffd3...d9d
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2024 #10 Skrevet 31. mars 2024 Han trakasserer deg. Relasjonen burde ende der. Anonymkode: a0376...be6 3 3
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2024 #11 Skrevet 31. mars 2024 Daria skrev (4 minutter siden): Du har sagt at du ikke har følelser og ikke er interessert i et forhold - hva han sier og mener og vil og håper etter det er ikke ditt problem. Selvfølgelig kan han ikke reservere deg - du har da egen vilje? Jeg har egen vilje. Men føler det jo er litt ubehagelig når han har bestemt at han skal ha meg og ikke gi seg før det blir oss to, når jeg overhodet ikke er interessert i det. Anonymkode: 4ffd3...d9d
Daria Skrevet 31. mars 2024 #12 Skrevet 31. mars 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg har egen vilje. Men føler det jo er litt ubehagelig når han har bestemt at han skal ha meg og ikke gi seg før det blir oss to, når jeg overhodet ikke er interessert i det. Anonymkode: 4ffd3...d9d Da kutter du om nødvendig kontakten, om det er så vanskelig for ham å respektere og akseptere. Men så lenge du vet hva du ønsker, burde det ikke ha noe å si for deg om han ønsker noe annet. 6 6
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2024 #13 Skrevet 31. mars 2024 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): og at jeg ikke må treffe noen andre som jeg kan bli forelsket i. Jeg syns dette er litt vanskelig. Han kan jo ikke bare reservere meg sånn. Hva skal jeg si til han når det ikke hjelper uansett? Anonymkode: 4ffd3...d9d Du har sagt nei allerede. Hans manglende respekt for det, hadde gjort at jeg hadde slutta å snakke med han i det hele tatt. Blokkert i alle kanaler. Men hvorfor du skriver 'han kan jo ikke bare reservere meg sånn' skjønner jeg ikke. Du får si til han at det er totalt uaktuelt for deg å ha noe som helst forhold til han og be han om å reise til helvete. Klar tale er nok det aller beste du kan gjøre for deg. Du går videre i livet ditt. AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Vi har kjent hverandre siden vgs. Var bare venner da. Jeg har vært en litt spesiell person som rett og slett ikke vil være i noe forhold og han sa også han var sånn. Men han har jo forandret seg nå. Nei, vi har ikke vært mer en venner og vi syns det var greit å snakke om det. Men nå har han altså reservert meg. Anonymkode: 4ffd3...d9d Nei, han har ikke reservert deg. Kuttt han ut og kom deg videre. Dere er ikke venner. Anonymkode: 7ed69...0e7 3 3
Macro Skrevet 31. mars 2024 #14 Skrevet 31. mars 2024 Hvorfor har du behov for å ha kontakt med denne fyren? 3 4
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2024 #15 Skrevet 31. mars 2024 Macro skrev (1 minutt siden): Hvorfor har du behov for å ha kontakt med denne fyren? Nei jeg trenger ikke å ha kontakt. Bare det at vi har kjent hverandre i flere år. Anonymkode: 4ffd3...d9d
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2024 #16 Skrevet 31. mars 2024 Han har jo ikke reservert deg med mindre du tillater denne såkalte reservasjonen. Han høres jo ekstremt spesiell ut. Jeg ville kuttet kontakten for lenge siden. Anonymkode: 3a6b0...aec 8
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2024 #17 Skrevet 31. mars 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nei jeg trenger ikke å ha kontakt. Bare det at vi har kjent hverandre i flere år. Anonymkode: 4ffd3...d9d Om han er ekkel må du kutte han ut uansett om dere har kjennt hverandre lenge. Anonymkode: c5237...04b 3
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2024 #18 Skrevet 31. mars 2024 Dette høres ut som en kontrollerende fyr som nekter å ta et nei for et nei. Hvis han ikke respekterer at du ikke er interessert i noe mer, så må du rett og slett bare kutte kontakten. En sånn fyr vil du ikke ha som verken venn eller partner. Dette kan utvikle seg til å bli skummelt for deg, så kom deg bort! Anonymkode: 3ee1f...5b5 1
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2024 #19 Skrevet 31. mars 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nei jeg trenger ikke å ha kontakt. Bare det at vi har kjent hverandre i flere år. Anonymkode: 4ffd3...d9d Å ha kjent hverandre i mange år, er ingen grunn alene for å fortsette kontakt. Dette velger du helt selv. Han virker kontrollerende og trakasserende, ikke helt i vater. Anonymkode: 7ed69...0e7 2
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2024 #20 Skrevet 31. mars 2024 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Nei jeg trenger ikke å ha kontakt. Bare det at vi har kjent hverandre i flere år. Anonymkode: 4ffd3...d9d Hvor mye positivt får du ut av dette vennskapet deres? Anonymkode: df710...5e2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå