Gå til innhold

Blod og væske fra ene brystvorten…

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dette så jeg nå i dag, og ble selvsagt engstelig. 

Er 38 år, sluttet å amme for 3 år siden. 
Frem til nå har jeg kunnet klemme å det har kommet ut nor som ligner på råmelk. Har ikke prøvd å klemme på flere måneder nå, det må sies. Men i dag så jeg at det ene «hullet» der melken før har kommet ut var mørkere. Klemte for å se, og det kommer ut blod. Og det kommer fremdeles ut det som ligner på råmelk. 

Jeg skal ringe legen på tirsdag. Men ble litt bekymret etter et kjapt Google- søk. 

Noen som har opplevd det samme? 

Anonymkode: 068a4...79e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Få deg legetime, ring og forklar så vil du få time hos fastlegen kjapt. Det kan være helt uskyldig, men skal sjekkes opp mtp brystkreft. 

Anonymkode: 96ca4...5d9

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Du kan ringe legevakten og høre med dem, om de vil ha deg inn får du time der, ellers ber de deg om å ta kontakt med fastlegen på tirsdag. Det er mye bedre å gjøre dét enn å Google/spørre fremmede folk på nettet!

Anonymkode: bbcad...691

AnonymBruker
Skrevet

Hei, jeg opplevde det samme etter at jeg sluttet å amme et par år tidligere. Men væsken som kom ut var svart. Jeg trodde det var blod, men har lest at det kan være «gammel» melk. Uansett, da jeg var hos legen kom det ikke ut noe svart. Legen sa det ikke var farlig siden det ikke var en klump. Vi gikk ikke videre til noe utredning. 

Anonymkode: 73b0a...567

AnonymBruker
Skrevet

Fikk du time hos legen TS?

Anonymkode: caa81...d16

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...