AnonymBruker Skrevet 31. mars 2024 #1 Skrevet 31. mars 2024 Jeg ble singel for halvannet år siden, og føler meg endelig klar for å date noe seriøst. Nylig ble jeg bedt på date av en mann som er på vei ut av et lengre forhold. De gjorde det slutt for noen måneder siden, men jobber med å selge hus, fordele ting, selge bil osv. Han vil møtes når de har gjort alt ferdig, noe jeg syntes er respektabelt. Jeg og denne mannen har møttes og hatt sex en gang tidligere. Den gangen var mitt inntrykk at han møtte meg fordi han var interessert i noe seriøst, men det ble med det, da vi begge møtte noen andre. Vi har imidlertid holdt litt vennskapelig kontakt, og han har tidvis fremstått flørtete. Men han har aldri forsøkt å tråkke over noen grenser. Jeg har ansett oss som venner. Da han ba meg på date skrev han at han var blitt singel. Han påstår at det ikke er noe stress, men det virket ikke planlagt, da de hadde bestilt ferie i sommer osv. Jeg tror derfor han er den som ble dumpet. Jeg mistenkte først utroskap, men det er tilsynelatende veldig god stemning mellom de, og ingen krangling. Jeg er skeptisk til å dra på date med han av to grunner: 1. Min erfaring er at menn dater før de er klar, og både savner og kontakter eksen bak ryggen 2. Usikker på om han faktisk vil date meg - eller bare ligge. Nummer to bekymrer meg mest. Han er en mann av store ord, sender meg meldinger nesten hver dag for å gi meg komplimenter, ønske meg fin dag, skriver at han gleder seg så mye til å møtes, spør meg om jobb, hva jeg skal i ferien, om jeg har det fint på påskeferie osv. Han tar mye initiativ til "småprat", og er utrolig høflig. Han gir meg komplimenter som at jeg er den fineste han har møtt noen gang, og alt er veldig "voldsomt". Han snakker hele tiden om at jeg er "full pakke", som at jeg er drømmedame. Men han gir meg også indikasjoner på at vi skal møtes for sex. Vi har ikke avtalt å finne på noe, selv om han i blant kan si at "vi skal finne på mye gøy i sommer" osv, men ingenting konkret. Han har invitert meg til å møtes og se Premiere League sammen, siden vi begge er veldig interessert i fotball. Når han snakker om å møtes snakker han mer om sex, typisk at "vi får se om vi klarer å holde hendene av hverandre hele kampen" osv, og snakker om hvor bra seksuell kjemi vi har. Det fremstår mye mer som begjær enn romantisk. Jeg ser ikke for meg at menn snakker slik til jenter de vil date. Samtidig har vi møttes og hatt sex før, så spillereglene er kanskje litt annerledes? Jeg er ganske fersk på dating, så tar i mot alle råd. Hvis han bare vil ligge, er jeg nok fremdeles villig til å møtes, men vil ikke gå inn i det med helt feil inntrykk og drite meg ut, eller bli skuffa. Anonymkode: 9a74b...3b2
Rødstrupa Skrevet 31. mars 2024 #2 Skrevet 31. mars 2024 (endret) Du er skeptisk. Følg magefølelsen din! Endret 31. mars 2024 av Rødstrupa 5 1
hvalstad45 Skrevet 31. mars 2024 #3 Skrevet 31. mars 2024 8 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg ble singel for halvannet år siden, og føler meg endelig klar for å date noe seriøst. Nylig ble jeg bedt på date av en mann som er på vei ut av et lengre forhold. De gjorde det slutt for noen måneder siden, men jobber med å selge hus, fordele ting, selge bil osv. Han vil møtes når de har gjort alt ferdig, noe jeg syntes er respektabelt. Jeg og denne mannen har møttes og hatt sex en gang tidligere. Den gangen var mitt inntrykk at han møtte meg fordi han var interessert i noe seriøst, men det ble med det, da vi begge møtte noen andre. Vi har imidlertid holdt litt vennskapelig kontakt, og han har tidvis fremstått flørtete. Men han har aldri forsøkt å tråkke over noen grenser. Jeg har ansett oss som venner. Da han ba meg på date skrev han at han var blitt singel. Han påstår at det ikke er noe stress, men det virket ikke planlagt, da de hadde bestilt ferie i sommer osv. Jeg tror derfor han er den som ble dumpet. Jeg mistenkte først utroskap, men det er tilsynelatende veldig god stemning mellom de, og ingen krangling. Jeg er skeptisk til å dra på date med han av to grunner: 1. Min erfaring er at menn dater før de er klar, og både savner og kontakter eksen bak ryggen 2. Usikker på om han faktisk vil date meg - eller bare ligge. Nummer to bekymrer meg mest. Han er en mann av store ord, sender meg meldinger nesten hver dag for å gi meg komplimenter, ønske meg fin dag, skriver at han gleder seg så mye til å møtes, spør meg om jobb, hva jeg skal i ferien, om jeg har det fint på påskeferie osv. Han tar mye initiativ til "småprat", og er utrolig høflig. Han gir meg komplimenter som at jeg er den fineste han har møtt noen gang, og alt er veldig "voldsomt". Han snakker hele tiden om at jeg er "full pakke", som at jeg er drømmedame. Men han gir meg også indikasjoner på at vi skal møtes for sex. Vi har ikke avtalt å finne på noe, selv om han i blant kan si at "vi skal finne på mye gøy i sommer" osv, men ingenting konkret. Han har invitert meg til å møtes og se Premiere League sammen, siden vi begge er veldig interessert i fotball. Når han snakker om å møtes snakker han mer om sex, typisk at "vi får se om vi klarer å holde hendene av hverandre hele kampen" osv, og snakker om hvor bra seksuell kjemi vi har. Det fremstår mye mer som begjær enn romantisk. Jeg ser ikke for meg at menn snakker slik til jenter de vil date. Samtidig har vi møttes og hatt sex før, så spillereglene er kanskje litt annerledes? Jeg er ganske fersk på dating, så tar i mot alle råd. Hvis han bare vil ligge, er jeg nok fremdeles villig til å møtes, men vil ikke gå inn i det med helt feil inntrykk og drite meg ut, eller bli skuffa. Anonymkode: 9a74b...3b2 Litt vel store ord, ja, jeg hadde blitt litt usikker av det. Kan virke litt som love bombing, han overøser deg med komplimenter, men hva skjer når han har fått sex med deg? Jeg syns det er rart å skrive så mye sånne ting så kort etter et brudd. Enten får du ha sex og sjekke, men hvis du føler deg skjør og merker en avvisning etterpå vil bli veldig tungt, hadde jeg skjermet meg selv, hadde jeg vært deg. 1
TomSawyer Skrevet 31. mars 2024 #4 Skrevet 31. mars 2024 (endret) AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Jeg ble singel for halvannet år siden, og føler meg endelig klar for å date noe seriøst. Nylig ble jeg bedt på date av en mann som er på vei ut av et lengre forhold. De gjorde det slutt for noen måneder siden, men jobber med å selge hus, fordele ting, selge bil osv. Han vil møtes når de har gjort alt ferdig, noe jeg syntes er respektabelt. Jeg og denne mannen har møttes og hatt sex en gang tidligere. Den gangen var mitt inntrykk at han møtte meg fordi han var interessert i noe seriøst, men det ble med det, da vi begge møtte noen andre. Vi har imidlertid holdt litt vennskapelig kontakt, og han har tidvis fremstått flørtete. Men han har aldri forsøkt å tråkke over noen grenser. Jeg har ansett oss som venner. Da han ba meg på date skrev han at han var blitt singel. Han påstår at det ikke er noe stress, men det virket ikke planlagt, da de hadde bestilt ferie i sommer osv. Jeg tror derfor han er den som ble dumpet. Jeg mistenkte først utroskap, men det er tilsynelatende veldig god stemning mellom de, og ingen krangling. Jeg er skeptisk til å dra på date med han av to grunner: 1. Min erfaring er at menn dater før de er klar, og både savner og kontakter eksen bak ryggen 2. Usikker på om han faktisk vil date meg - eller bare ligge. Nummer to bekymrer meg mest. Han er en mann av store ord, sender meg meldinger nesten hver dag for å gi meg komplimenter, ønske meg fin dag, skriver at han gleder seg så mye til å møtes, spør meg om jobb, hva jeg skal i ferien, om jeg har det fint på påskeferie osv. Han tar mye initiativ til "småprat", og er utrolig høflig. Han gir meg komplimenter som at jeg er den fineste han har møtt noen gang, og alt er veldig "voldsomt". Han snakker hele tiden om at jeg er "full pakke", som at jeg er drømmedame. Men han gir meg også indikasjoner på at vi skal møtes for sex. Vi har ikke avtalt å finne på noe, selv om han i blant kan si at "vi skal finne på mye gøy i sommer" osv, men ingenting konkret. Han har invitert meg til å møtes og se Premiere League sammen, siden vi begge er veldig interessert i fotball. Når han snakker om å møtes snakker han mer om sex, typisk at "vi får se om vi klarer å holde hendene av hverandre hele kampen" osv, og snakker om hvor bra seksuell kjemi vi har. Det fremstår mye mer som begjær enn romantisk. Jeg ser ikke for meg at menn snakker slik til jenter de vil date. Samtidig har vi møttes og hatt sex før, så spillereglene er kanskje litt annerledes? Jeg er ganske fersk på dating, så tar i mot alle råd. Hvis han bare vil ligge, er jeg nok fremdeles villig til å møtes, men vil ikke gå inn i det med helt feil inntrykk og drite meg ut, eller bli skuffa. Anonymkode: 9a74b...3b2 Du overtenker og ser spøkelser på høylys dag. Gi mannen en sjanse nå..og forstå at for menn er sex og forhold synonymer. Endret 31. mars 2024 av TomSawyer
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2024 #5 Skrevet 31. mars 2024 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Jeg ble singel for halvannet år siden, og føler meg endelig klar for å date noe seriøst. Nylig ble jeg bedt på date av en mann som er på vei ut av et lengre forhold. De gjorde det slutt for noen måneder siden, men jobber med å selge hus, fordele ting, selge bil osv. Han vil møtes når de har gjort alt ferdig, noe jeg syntes er respektabelt. Jeg og denne mannen har møttes og hatt sex en gang tidligere. Den gangen var mitt inntrykk at han møtte meg fordi han var interessert i noe seriøst, men det ble med det, da vi begge møtte noen andre. Vi har imidlertid holdt litt vennskapelig kontakt, og han har tidvis fremstått flørtete. Men han har aldri forsøkt å tråkke over noen grenser. Jeg har ansett oss som venner. Da han ba meg på date skrev han at han var blitt singel. Han påstår at det ikke er noe stress, men det virket ikke planlagt, da de hadde bestilt ferie i sommer osv. Jeg tror derfor han er den som ble dumpet. Jeg mistenkte først utroskap, men det er tilsynelatende veldig god stemning mellom de, og ingen krangling. Jeg er skeptisk til å dra på date med han av to grunner: 1. Min erfaring er at menn dater før de er klar, og både savner og kontakter eksen bak ryggen 2. Usikker på om han faktisk vil date meg - eller bare ligge. Nummer to bekymrer meg mest. Han er en mann av store ord, sender meg meldinger nesten hver dag for å gi meg komplimenter, ønske meg fin dag, skriver at han gleder seg så mye til å møtes, spør meg om jobb, hva jeg skal i ferien, om jeg har det fint på påskeferie osv. Han tar mye initiativ til "småprat", og er utrolig høflig. Han gir meg komplimenter som at jeg er den fineste han har møtt noen gang, og alt er veldig "voldsomt". Han snakker hele tiden om at jeg er "full pakke", som at jeg er drømmedame. Men han gir meg også indikasjoner på at vi skal møtes for sex. Vi har ikke avtalt å finne på noe, selv om han i blant kan si at "vi skal finne på mye gøy i sommer" osv, men ingenting konkret. Han har invitert meg til å møtes og se Premiere League sammen, siden vi begge er veldig interessert i fotball. Når han snakker om å møtes snakker han mer om sex, typisk at "vi får se om vi klarer å holde hendene av hverandre hele kampen" osv, og snakker om hvor bra seksuell kjemi vi har. Det fremstår mye mer som begjær enn romantisk. Jeg ser ikke for meg at menn snakker slik til jenter de vil date. Samtidig har vi møttes og hatt sex før, så spillereglene er kanskje litt annerledes? Jeg er ganske fersk på dating, så tar i mot alle råd. Hvis han bare vil ligge, er jeg nok fremdeles villig til å møtes, men vil ikke gå inn i det med helt feil inntrykk og drite meg ut, eller bli skuffa. Anonymkode: 9a74b...3b2 Så du hadde sex med han mens han var i et forhold? Dere høres håpløse ut begge to. Anonymkode: 8ff67...c2f 1
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2024 #6 Skrevet 31. mars 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Så du hadde sex med han mens han var i et forhold? Dere høres håpløse ut begge to. Anonymkode: 8ff67...c2f Vi var begge single. Dette var før våre respektive forhold, og ganske mange år siden. Anonymkode: 9a74b...3b2 1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2024 #7 Skrevet 1. april 2024 Noen fler som har innspill? Anonymkode: 9a74b...3b2
AnonymBruker Skrevet 1. april 2024 #8 Skrevet 1. april 2024 Jeg kan ihvertfall fall garantere at det ikke blir dere to. Han virker som en som først og fremst står og spinner på startstreken og gleder seg til å ha masse sex. Han virker ikke forelsket. Men uansett ville jeg holdt meg langt unna til han er reelt singel. Dette «på vei ut av et forhold»-greiene skjønner jeg ikke at noen kvinner med vettet i behold gidder å vikle seg inn i. Be ham ta opp kontakten når bruddet er gjennomført og han bor for seg selv. Anonymkode: 895cf...051 4 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2024 #9 Skrevet 2. april 2024 En mann på vei ut av forholdet som ber deg ut på date? Ikke ha sex med han. (Det er sex han vil ha) og se på handlingene i bruddet. Hva har han gjort, hva gjør han i praksis…. Eller sier han at han skal ditt og datt, men gjør ingenting? Da forblir han i forholdet, har ingen planer om å gå! Anonymkode: fad7d...b8b 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2024 #10 Skrevet 2. april 2024 Det er skummelt å gå ut av et forhold, du kan ikke stole på han nå. Stor sjangse at han søker utover etter noe som kan dempe sorg og ensomhet. Anonymkode: c620c...a7c
AnonymBruker Skrevet 2. april 2024 #11 Skrevet 2. april 2024 AnonymBruker skrev (På 31.3.2024 den 14.39): Vi var begge single. Dette var før våre respektive forhold, og ganske mange år siden. Anonymkode: 9a74b...3b2 Hmmm, jeg ville ikke falt for dette, føl magefølelsen og vær forsiktig. Han fokuserer veldig på dette med sex og fysisk alt mulig, bruker store ord og sier dere skal masse morsomt, men hva da konkret? Og hvorfor går han all inn nå liksom med å overbevise deg? Ikke ha sex om du ikke er komfortabel med one night stand, har en følelse han her kjøler kraftig ned når han får det han vil.. Anonymkode: 04d03...9ff
AnonymBruker Skrevet 2. april 2024 #12 Skrevet 2. april 2024 Altså, jeg tror han er genuin jeg, at han har ekte interesse for deg. Uansett så er jo det opp til deg også hva du tillater. Vil du se seriøsitet så må jo i allefall du holde bena samlet på første daten. Dere har ikke avtalt hva dere skal gjøre på første daten ennå, så når det skjer så styrer du unna muligheten for sex du. Jeg hadde ikke orket å innlate meg for seriøst med ham siden han er så nysingel. Du KAN være rebound, men høres jo ut som han aldri har sluttet å være forelsket i deg. Dersom han ønsker noe seriøst med deg bør han avlyse den ferieturen med familien forresten... Anonymkode: ce144...a36
AnonymBruker Skrevet 2. april 2024 #13 Skrevet 2. april 2024 TomSawyer skrev (På 31.3.2024 den 14.32): Du overtenker og ser spøkelser på høylys dag. Gi mannen en sjanse nå..og forstå at for menn er sex og forhold synonymer. Kan du utdype dette? Er det slik at om en mann har sex med ei dame, så ønsker han/tenker han at det er et forhold på gang? Trodde vel menn var mestere, mer enn kvinner, å skru av følelser og tanker om forhold og kun konse om sex? Du mener det ikke er slik? Fortell, ble nysgjerrig! 😊 Anonymkode: 70bbb...d87
AnonymBruker Skrevet 2. april 2024 #14 Skrevet 2. april 2024 AnonymBruker skrev (På 31.3.2024 den 14.18): Jeg ser ikke for meg at menn snakker slik til jenter de vil date. Samtidig har vi møttes og hatt sex før, så spillereglene er kanskje litt annerledes? Selvfølgelig snakker vi sånn sånn til damer vi vil date! Det ville vært rart om vi ikke var tiltrukket av dem, også seksuelt? M50 Anonymkode: 5509e...8f2
TomSawyer Skrevet 2. april 2024 #15 Skrevet 2. april 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Kan du utdype dette? Er det slik at om en mann har sex med ei dame, så ønsker han/tenker han at det er et forhold på gang? Trodde vel menn var mestere, mer enn kvinner, å skru av følelser og tanker om forhold og kun konse om sex? Du mener det ikke er slik? Fortell, ble nysgjerrig! 😊 Anonymkode: 70bbb...d87 Den kommentaren gjorde jeg litt i farten så tror du blir lei deg over det jeg skal svare nå. Jeg mente egentlig fra kun den ene siden.For menn med tesrosteron er sex den aller viktigste komponenten i et forhold. Veien til mannens hjerte går ikke gjennom magen men gjennom en tom pung helt enkelt.
AnonymBruker Skrevet 3. april 2024 #16 Skrevet 3. april 2024 TomSawyer skrev (På 2.4.2024 den 12.55): Den kommentaren gjorde jeg litt i farten så tror du blir lei deg over det jeg skal svare nå. Jeg mente egentlig fra kun den ene siden.For menn med tesrosteron er sex den aller viktigste komponenten i et forhold. Veien til mannens hjerte går ikke gjennom magen men gjennom en tom pung helt enkelt. Sier du at man i teorien kan ligge en mann til å få følelser for deg? Anonymkode: 9a74b...3b2
AnonymBruker Skrevet 3. april 2024 #17 Skrevet 3. april 2024 Syns skepsisen er berettighet. Det er menn som kommer ut av lengere forhold som oppfører seg desidert verst mot single kvinner som ser etter kjærlighet. Gjeng med gærninger som ville ha ALLE, samtidig, og er bare useriøse svinepelser. Anonymkode: cd86d...4fa
TomSawyer Skrevet 3. april 2024 #18 Skrevet 3. april 2024 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Sier du at man i teorien kan ligge en mann til å få følelser for deg? Anonymkode: 9a74b...3b2 Nei men du kan få han til å miste følelsene for deg med å ikke ligge med han. 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2024 #19 Skrevet 3. april 2024 AnonymBruker skrev (På 2.4.2024 den 9.56): Det er skummelt å gå ut av et forhold, du kan ikke stole på han nå. Stor sjangse at han søker utover etter noe som kan dempe sorg og ensomhet. Anonymkode: c620c...a7c Dette tror jeg og, sjansen er liten for at han bevisst planlegger å «lure deg» men følelser og frykt for ensomhet osv gjør at han nok ikke tenker klart selv. Det at han såpass tidlig snakker om/hinter til sex er nok fordi dere har vært intime tidligere. -hilsen mann i 40 åra Anonymkode: 9d13c...f8e 3
AnonymBruker Skrevet 3. april 2024 #20 Skrevet 3. april 2024 Vil latt ordene hans gått litt over hodet og holdt beina samlet til man visste hva han var ute etter. Man kan være veldig god med ord men fortsatt ha en dårlig intensjon og kanskje spesielt rett etter ett samlivsbrudd. Bare ha litt is i magen er mitt tips til du vet hva han vil. Anonymkode: 3cef5...667 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå