Gå til innhold

Ok, mann, du har blitt sammen med drømmedama di som er alt du ønsker og du føler hun er litt ut av din league...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hun bor 2500 km unna. Hvordan føler du deg? Hva tenker du? 

Tankeeksperiment. 

Anonymkode: 1a1bf...9b3

Videoannonse
Annonse
Gjest Lykkedykker
Skrevet

Tenker det blir litt lang reisevei for henne. 

Gjest Blåmonster
Skrevet

Når jeg dater kvinner så er det 2 ting jeg finner ut tidlig

- hun bor 20-40 min kurant reisevei unna 

- hun har ikke noe ønske om å bo i byen👊🙂

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ønsket å flytte, så for meg var det ikke noe problem.

Anonymkode: 42a56...fa9

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Hun bor 2500 km unna. Hvordan føler du deg? Hva tenker du? 

Tankeeksperiment. 

Kanskje jeg skal flytte?🤔

AnonymBruker
Skrevet

Dette blir klissete, men jeg møtte faktisk drømmedama i 2022.

Hadde flere mislykkede forhold bak meg. Vakre, nydelige jenter, men noe hadde alltid manglet. Så i 2022 bestemte jeg meg for å ikke lengre ta til takke med bare ok damer - jeg skulle finne drømmedama. Vanskelig å forklare hva jeg så etter - men jeg ville ha noe unikt, noe jeg kunne kalle den store kjærligheten.

At jeg faktisk fant henne, er et mirakel i seg selv.

Så for meg var det ingen tvil. Altså, jeg kastet 90% av greiene mine på søppeldynga og reiste helt til andre enden av landet. Jeg hadde aldri gjort dette for noen andre enn henne. Og jeg hadde aldri forestilt meg å gjøre noe sånt for en dame for 3 år siden.

Når man vet, så vet man.

Anonymkode: a3ae9...d3e

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Dette blir klissete, men jeg møtte faktisk drømmedama i 2022.

Hadde flere mislykkede forhold bak meg. Vakre, nydelige jenter, men noe hadde alltid manglet. Så i 2022 bestemte jeg meg for å ikke lengre ta til takke med bare ok damer - jeg skulle finne drømmedama. Vanskelig å forklare hva jeg så etter - men jeg ville ha noe unikt, noe jeg kunne kalle den store kjærligheten.

At jeg faktisk fant henne, er et mirakel i seg selv.

Så for meg var det ingen tvil. Altså, jeg kastet 90% av greiene mine på søppeldynga og reiste helt til andre enden av landet. Jeg hadde aldri gjort dette for noen andre enn henne. Og jeg hadde aldri forestilt meg å gjøre noe sånt for en dame for 3 år siden.

Når man vet, så vet man.

Fortsatt like bra? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Fortsatt like bra? 

Bedre. :)

Det at hun er over min league opplever jeg faktisk som en bra ting. Det gjør at jeg får lyst til å bli en bedre versjon av meg selv. Har alltid hatt lyst til å forbedre meg selv på ulike områder, men vært for lat. Så jeg begynte å trene, oppgraderte garderoben min, tok meg sammen. Nå er jeg i mitt livs beste form. Har ikke sett denne sixpacken siden jeg var 17.

Skal innrømme at jeg hadde litt problemer i starten, fordi jeg opplevde å bli sinnsykt sjalu og usikker for første gang i mitt liv. Men går mye bedre nå da.

Å gi slipp på den gamle, trashy versjonen av meg selv for å kunne dele livet med drømmedama; enkelt. Klisje: men hun gjorde meg til en bedre mann.

Fridde i fjor. Prøver å få barn nå. Har egentlig aldri hatt lyst på barn før jeg møtte henne. Er bare noe med det livet vi skal leve sammen som gjør at jeg har null problem med å gå all-in.

Altså handler det ikke bare om at hun er drømmedama, men at JEG føler meg dritbra, og at livet mitt er dritbra og framtiden tror jeg blir dritbra også.

• Hjerte 2
Gjest Blåmonster
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Bedre. :)

Det at hun er over min league opplever jeg faktisk som en bra ting. Det gjør at jeg får lyst til å bli en bedre versjon av meg selv. Har alltid hatt lyst til å forbedre meg selv på ulike områder, men vært for lat. Så jeg begynte å trene, oppgraderte garderoben min, tok meg sammen. Nå er jeg i mitt livs beste form. Har ikke sett denne sixpacken siden jeg var 17.

Skal innrømme at jeg hadde litt problemer i starten, fordi jeg opplevde å bli sinnsykt sjalu og usikker for første gang i mitt liv. Men går mye bedre nå da.

Å gi slipp på den gamle, trashy versjonen av meg selv for å kunne dele livet med drømmedama; enkelt. Klisje: men hun gjorde meg til en bedre mann.

Fridde i fjor. Prøver å få barn nå. Har egentlig aldri hatt lyst på barn før jeg møtte henne. Er bare noe med det livet vi skal leve sammen som gjør at jeg har null problem med å gå all-in.

Altså handler det ikke bare om at hun er drømmedama, men at JEG føler meg dritbra, og at livet mitt er dritbra og framtiden tror jeg blir dritbra også.

Gøy å høre 😀👊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...