AnonymBruker Skrevet 31. mars 2024 #1 Del Skrevet 31. mars 2024 Har byttet til mild sjampo. Vaker sjampoen godt ut - bruker ikke balsam i hodebunnen Har også brukt en god del håroljer - en gang i uken og har olje i håret i cirka 9-10 timer før jeg vasker det ut, men ingenting funker. Håret kjennes mykere, tykkere og "renere" men det flasser ekstremt.... noen anbefalinger, tips og triks før jeg må ty til legen.... Anonymkode: 34d4b...88c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
myMa Skrevet 31. mars 2024 #2 Del Skrevet 31. mars 2024 Søk opp seboreisk eksem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2024 #3 Del Skrevet 31. mars 2024 Seboreisk eksem? Prøvd Selsun? Anonymkode: a31e4...da8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2024 #4 Del Skrevet 31. mars 2024 Prøv ut fungoral. Det kan være du har en type sopp i hodebunnen som ofte også ses i deler av ansiktet (flass/tøff hud). Fungoral får man kjøpt på alle apotek. Håret føles forferdelig tørt etterpå, men det vil ikke vare. Man skal bruke det to ganger i uken i noen uker: til flassingen tar slutt. Bruk det som shampo: fordel det i håret og la det sitte i 3-5 minutter. Forsiktig masser ansiktet ditt med i noen sekunder før du skyller vekk også. Denne funker på meg, i hvertfall https://www.vitusapotek.no/harpleie/shampoo/fungoral-sjampo-20-mg-ml-60-ml-|-vitusapotek/p/049502 Anonymkode: 3eb83...b93 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå