Gå til innhold

Burde jeg spørre om han fortsatt er interessert?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi var på 1 date og skulle på vår andre date, men litt utpå dagen når jeg sendte han mld og spurte når han ville møtes så sa han at han var for lat til å gå ut av leiligheten. Han sa ingenting om at vi kunne ta daten en annen dag, men sa at hvis JEG ville så kunne vi fortsatt go ut. Endte opp med at jeg sa at vi ikke trengte å gå ut hvis han ikke ville. Etter det har jeg ikke hørt noe fra han på 3 dager. Det er alltid jeg som tar initiativ til samtaler så tenkte å bruke denne muligheten til å se om han tar initiativ til samtale men det har han ikke gjort enda. 

Så spørsmålet mitt er om jeg burde seende han en melding å spørre om han fortsatt er interessert, for jeg føler jeg fortsatt er interessert i han men vet fra tidligere erfaring at jeg har en tendens til å gå litt fort fram😅 Jeg dater også en annen men følelsene for denne personen er ikke like sterk som for han dette innlegget er om.

Anonymkode: f6fc8...907

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Eeh, får litt vondt i magen av denne posten. Han er for lat til å gå ut døren når han skal treffe deg - og du har ikke hørt fra han på tre dager? Hvorfor kjempe for en fyr som helt tydelig er likegyldig til deg? Hadde absolutt ikke sendt noen enslig og ventet til han tok kontakt for nå er ballen på hans side. Herregud, han virker jo helt dust

Anonymkode: 89b8b...bd6

• Liker 3
  • Nyttig 5
Gjest WhisperingWind
Skrevet

Oversatt; Jeg gidder ikke å gå ut døren for å møte deg👀

Slett og gå videre.

AnonymBruker
Skrevet

Ts her

Han sa «kom hit😂😂» etter å ha sagt at han var for lat men jeg tok ikke det som en invitasjon, mer som en spøkete måte å si at han ikke ønsket å gå ut av leiligheten. Hadde nok dratt til han om han hadde spurt på en ordentlig måte men vet ikke om jeg overtenker det?

Så jeg burde ikke sende en melding altså? Vi hadde det gøy sammen den ene gangen og samtalene vi hadde er den type samtale jeg liker å ha med menn siden samtaler noen ganger kan bli kjedelige

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Vi var på 1 date og skulle på vår andre date, men litt utpå dagen når jeg sendte han mld og spurte når han ville møtes så sa han at han var for lat til å gå ut av leiligheten. Han sa ingenting om at vi kunne ta daten en annen dag, men sa at hvis JEG ville så kunne vi fortsatt go ut. Endte opp med at jeg sa at vi ikke trengte å gå ut hvis han ikke ville. Etter det har jeg ikke hørt noe fra han på 3 dager. Det er alltid jeg som tar initiativ til samtaler så tenkte å bruke denne muligheten til å se om han tar initiativ til samtale men det har han ikke gjort enda. 

Så spørsmålet mitt er om jeg burde seende han en melding å spørre om han fortsatt er interessert, for jeg føler jeg fortsatt er interessert i han men vet fra tidligere erfaring at jeg har en tendens til å gå litt fort fram😅 Jeg dater også en annen men følelsene for denne personen er ikke like sterk som for han dette innlegget er om.

Hvorfor kaste bort tid og energi på en død fisk ( som ikke orker å gå ut av leiligheten og er åpen om det) . Finn deg noen med energi og livsgnist  . Late folk er jo totalt turn off?? 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ville han at du skulle komme for sex? Slik hadde jeg tolket det.

Anonymkode: 88cdc...80c

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ville han at du skulle komme for sex? Slik hadde jeg tolket det.

Anonymkode: 88cdc...80c

Ts her

Fikk ikke på følelsen at han var at typen som var ute etter sex for han spurte ikke om å dra til han eller meg etter første date, vi dro bare hvert til vårt

AnonymBruker
Skrevet

Så han har ikke lyst å gå ut, men inviterer deg dit istedet, altså han avlyser ikke, han bare ønsker endre planene, og har forståelse for at du kanskje vil ut istedet?

Vet han at du dater flere ?

Anonymkode: faced...66c

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde kommet til å spurt 😅 orker ikke å gå å gruble å tenke. 

Anonymkode: aae4b...601

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Ts her

Han sa «kom hit😂😂» etter å ha sagt at han var for lat men jeg tok ikke det som en invitasjon, mer som en spøkete måte å si at han ikke ønsket å gå ut av leiligheten. Hadde nok dratt til han om han hadde spurt på en ordentlig måte men vet ikke om jeg overtenker det?

Så jeg burde ikke sende en melding altså? Vi hadde det gøy sammen den ene gangen og samtalene vi hadde er den type samtale jeg liker å ha med menn siden samtaler noen ganger kan bli kjedelige

Han ville nok bare pule. Jeg hadde gått videre.

Anonymkode: e8341...01f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Så han har ikke lyst å gå ut, men inviterer deg dit istedet, altså han avlyser ikke, han bare ønsker endre planene, og har forståelse for at du kanskje vil ut istedet?

Vet han at du dater flere ?

Som sagt så tok jeg ikke «invitasjonen» hans som en invitasjon. Hadde gått an å sagt noen som «har du lyst til å komme til meg og finne på noe», men ja som sagt kan hende jeg overtenker det

Nei han vet ikke at jeg dater den andre personen for vi var på vår første date i går, er derfor jeg har følt litt på dette siden i går kveld.

Skrevet
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Ikke bruk tiden på en giddesløs unge ts. Verden er full av menn og du har fortjent bedre enn det der..

• Liker 2
Skrevet

Folk som er interessert, viser det.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis noen er interessert, så trenger man ikke å spørre om de er det 

Anonymkode: 52252...c0d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Som sagt så tok jeg ikke «invitasjonen» hans som en invitasjon. Hadde gått an å sagt noen som «har du lyst til å komme til meg og finne på noe», men ja som sagt kan hende jeg overtenker det

Nei han vet ikke at jeg dater den andre personen for vi var på vår første date i går, er derfor jeg har følt litt på dette siden i går kveld.

Du var på date med han nye i går, hvilken dag var det avtalt date nr to med han første ?
Du har tenkt at han første ikke er så interessert helt siden du selv var på date med noen andre?

For meg virker det som det er du som ikke er så interessert , hadde du vært interessert så hadde du ikke hatt behov for å date andre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...