AnonymBruker Skrevet 31. mars 2024 #1 Skrevet 31. mars 2024 Jeg gjør i allefall dette og lurer på hvorfor? Hva er det som skjer i kroppen? Jeg prøver så godt jeg kan å holde meg unna bekymringer og negative mennesker, men desverre er ikke alltid dette så enkelt som det høres ut som. Og jeg er en person som "desverre" tar innover meg veldig andre sine utfordringer og problemer selvom det egentlig ikke har noe med meg å gjøre. Anonymkode: acb2e...67a
NiceOrNothing Skrevet 31. mars 2024 #2 Skrevet 31. mars 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg gjør i allefall dette og lurer på hvorfor? Hva er det som skjer i kroppen? Jeg prøver så godt jeg kan å holde meg unna bekymringer og negative mennesker, men desverre er ikke alltid dette så enkelt som det høres ut som. Og jeg er en person som "desverre" tar innover meg veldig andre sine utfordringer og problemer selvom det egentlig ikke har noe med meg å gjøre. Anonymkode: acb2e...67a Til lavere du viber energimessig , til mer elendighet ( og negative folk ) vil du tiltrekke deg, og man får lavere immunforsvar og mer smerter . Fas deg ut av negative relasjoner / negative folk . Å pass på å holde deg selv blid , frisk og lykkelig 🫶. Gode venner , gode opplevelser , godt kosthold 🫶. Søk kunnskap om emosjoner og hvordan de påvirker oss i det daglige .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå