AnonymBruker Skrevet 31. mars 2024 #1 Del Skrevet 31. mars 2024 Gutt hevder han ble «gjenfødt» – Gir skremmende bevis på at han tidligere var en kvinne. En fem år gammel gutt som insisterte overfor sin mor på at han har levd et tidligere liv – som en kvinne kalt Pam – har forbløffet seere med sine påstander og bevis. Fra han var 2 år gammel, har Luke Ruehlman alltid hevdet at han tidligere var en kvinne. Etter hvert som han ble eldre, ble Lukes kommentarer stadig mer spesielle, med økende detaljnivå hver gang han diskuterte sin påståtte fortid. «Han kunne si ting som: ‘Da jeg var en kvinne, hadde jeg svart hår’ eller han kunne si: ‘Jeg pleide å ha øredobber som det da jeg var jente’,» fortalte moren hans, Erika, til den amerikanske TV-stasjonen Fox 2. Hun forklarte at sønnen begynte å snakke om en kvinne ved navn Pam fra ung alder, men familien kjente ingen med det navnet. Lukes mor hevder at sønnen begynte å avsløre hårreisende detaljer om sin død, inkludert detaljer om at han reiste med tog til Chicago, og at det var der han døde. Han fortalte moren sin at han hadde dødd i en husbrann. Moren testet gutten Hun begynte å undersøke sønnens påstander, og fant da ut at en kvinn ved navn Pam Robinson døde i en brann i Chicago i 1993. Uten å fortelle Luke om planen sin, bestemte Erika seg for å sette ham på prøve og skrev ut en rekke bilder av forskjellige kvinner, inkludert ett av Pam, kvinnen som døde i brannen. Erika ble sjokkert da Luke pekte ut det riktige bildet av Pam. «Han pekte på bildet og sa at han husket da det ble tatt» sier moren om øyeblikket han pekte på det riktige bildet. Ruehlman-familien ble videre med på et TV-show om paranormale undersøkelser. I programmet The Ghost Inside My Child undersøkte produsentene også Lukes sjokkerende påstander. Under filmingen ble Luke vist en hel side med bilder av forskjellige svarte kvinner i 30-årene, en av dem var den avdøde Pam Robinson. Barnet ble bedt om å peke på Pam og nølte ikke før han valgte den riktige kvinnen. Erika kontaktet deretter Pams familie for å finne ut mer om deres avdøde familiemedlem, og oppdaget at hun delte skremmende likheter med sin sønn. Disse inkluderte deres felles kjærlighet til Stevie Wonder og å spille keyboard. https://sosialnytt.com/gutt-hevder-han-ble-gjenfodt-gir-skremmende-bevis-pa-at-han-tidligere-var-en-kvinne/ Er det mer mellom himmel og jord? Hva om flere tok det barna sier på alvor, hvor lett livet kunne vært fordi barnet ville ikke blitt usikker på hvem de er og deres tidligere historie i andre livene deres? Anonymkode: ee041...888 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå