Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var sammen med kjæresten min i nesten tre år. Jeg slet veldig med psyken i forholdet fordi vi hadde ulikt syn på vennskap av motsatt kjønn. Jeg gikk til psykolog to ganger iløpet av forholdet. Han kunne chatte med jenter, møte jenter alene på kafe og begynne å følge fine jenter fordi de fulgte han først( og fordi de hadde fine naturbilder som han sa- når de egentlig var i trenings BH i naturen🙃). Han var min eneste kompis. Ellers hadde jeg bare venninner. Det som gjorde det vanskelig var at han alltid var der for meg når jeg var trist og vi var bestevenner ellers.

I sommer hadde vi en avtale om at han skulle snakke med meg dersom han tekstet single jenter. Og ikkje skrive hjerter til dem og andre ting som kunne oppfattes som flørting. Denne uka såg jeg på telefonen hans at han hadde svart «yes baby❤️» og «jaa❤️❤️❤️» som svar til en singel jente på Instagram. Det hadde han skrevet mens han var på besøk hos meg.. Etter bruddet tok jeg kontakt med henne og hun sa også at hun reagerte på at han skrev «yes baby❤️». Fordi det ikke var sånn han snakket til henne ellers. Han var mer en bekjent enn venn sa hun. Da innsåg jeg at det bare var flaut å være sammen med en sånn mann som er så oppmerksomhetssøkende. 

Alikavell har jeg det så vondt.. og tenker jeg skal være ensom for resten av livet. Det vanlige. Det som var bra med forholdet var at han snakket om fremtiden og hvor mye han gledet seg til å tilbringe resten av livet med meg, og jeg er redd for å aldri finne det igjen. Hvor lang tid tar det å slutte å ha vondt? Jeg er snart 30 og dette var mitt første forhold. Vi har kuttet all kontakt og det ble avsluttet med en stor krangel, der jeg mistet helt fatningen, dessverre.

Anonymkode: 37c28...f50

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Puhhh, vet du hva? Gratulerer. Jeg tror du dodge’t en bullet der. 
Visualiser deg en fremtid, der han holder på slik.

Går på byen uten deg, diverse jenter sitter på fanget hans, han sender hjerter og flørtete meldinger i øst og vest, er alltid tilgjengelig for andre damer, mens du sitter hjemme. Etterhvert gravid. 
Nope. Havet er fullt av fisk, du har god tid, og nå kan DU flørte og være singel og kose deg. 
He ain’t all that. You are. Jeg lover ❤️🫶🏼

Anonymkode: 1cbef...8ad

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Gjest WhisperingWind
Skrevet

Du kvittet deg med en taper! Gratulerer🥳

Jeg fant drømmemannen min i en alder av 42. Det er ALDRI for sent. Og heller lykkelig alene enn ulykkelig med en dust🤗

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Puhhh, vet du hva? Gratulerer. Jeg tror du dodge’t en bullet der. 
Visualiser deg en fremtid, der han holder på slik.

Går på byen uten deg, diverse jenter sitter på fanget hans, han sender hjerter og flørtete meldinger i øst og vest, er alltid tilgjengelig for andre damer, mens du sitter hjemme. Etterhvert gravid. 
Nope. Havet er fullt av fisk, du har god tid, og nå kan DU flørte og være singel og kose deg. 
He ain’t all that. You are. Jeg lover ❤️🫶🏼

Anonymkode: 1cbef...8ad

❤️

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
WhisperingWind skrev (44 minutter siden):

Du kvittet deg med en taper! Gratulerer🥳

Jeg fant drømmemannen min i en alder av 42. Det er ALDRI for sent. Og heller lykkelig alene enn ulykkelig med en dust🤗

Så fint å høre! Dette gir meg håp❤️

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Er ikke kommet over hun 1,5 år siden det ble slutt

Anonymkode: 1f860...c05

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Er ikke kommet over hun 1,5 år siden det ble slutt

Hei! Det var utrolig vondt å høre. Jeg har kuttet kontakten med han på alle sosiale medier og holder på å kvitte meg med det lille han gav meg gjennom forholdet. Jeg har hørt at det skal hjelpe. Ble det et stygt brudd? Og har du fortsatt kontakt med henne eller ser henne jevnlig? Håper du får det bra snart❤️

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Kom over han den dagen han flytta ut😊

Anonymkode: ec5d0...0e6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke... ikke kommet over han ennå etter 27, 5 år..

Anonymkode: 32984...8b3

AnonymBruker
Skrevet

Når han døde.

Anonymkode: 1681a...d86

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Når han døde.

Anonymkode: 1681a...d86

🥺

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Omtrent ti år før jeg kasta han ut.

Anonymkode: 183d7...2cc

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Noen mnd før jeg kasta han ut 

Anonymkode: fb81b...fa2

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Kjentes bedre til bra etter tre måneder. Helt ferdig etter ett år.

Kutta all kontakt, og det var helt nødvendig for å få det på avstand og se han for hvordan han virkelig var. En kjempeegoist. 

forholdet hadde vart 3-4 år.

Anonymkode: 9b679...3e7

AnonymBruker
Skrevet

Vi hade litt motsatt problem. Altså at han mislikte måten jeg var på med motsatt kjønn. Jeg holdt ikke på som med eksen din og gjorde flørtete ting med menn, men han syntes det, og kunne bli sjalu fordi jeg var hyggelig med bekjente. Ironisk nok var jeg kjent som "hun trofaste" i vennegjengen hans. Han påsto at han ikke elsket meg, og aldri hadde gjort det, samtidig som han var sjalu og søkte bekreftelser under og etter bruddet. Alt kjentes forvirrende og ikke minst urettferdig. 

Det som hjalp meg, var å bli ikke bare lei meg, men sint. Jeg var en god kjæreste for ham, og så var han sånn mot meg? Nei. Jeg gikk i meg selv og "slo opp tilbake" inni meg. Og da ble alt mye lettere selv om det også var vondt. Jeg hadde fred for det bruddet, at det ikke skulle bli oss. Jeg hadde drømmer på natta og dagen der jeg sørget veldig over ham, nesten som om han døde. Og så ble jeg så forbanna. Og den energien tok meg videre. Jeg møtte en ny mann ganske raskt. Jeg holdt nok litt tilbake i starten men har åpnet meg mer og mer. Forholdet til eksen varte i nesten 6 år, og nå har jeg vært med den nye i nesten 4 år. 

Anonymkode: b0c15...99f

• Liker 1
  • Hjerte 1
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Hei! Det var utrolig vondt å høre. Jeg har kuttet kontakten med han på alle sosiale medier og holder på å kvitte meg med det lille han gav meg gjennom forholdet. Jeg har hørt at det skal hjelpe. Ble det et stygt brudd? Og har du fortsatt kontakt med henne eller ser henne jevnlig? Håper du får det bra snart❤️

Jeg har også kvittet alt i fra hun men det hjelper lite. Bruddet i seg selv var ikke stygt men alle ryktene og beskuldninge som kom var stygge og usanne. Har ikke noe kontakt med hun. Vi bor ikke så nærme hverandre at vi ser ikke hverandre. 

AnonymBruker
Skrevet

Over exen var jeg det øyeblikket han nektet å hjelpe meg med et helseproblem jeg har. Har var ikke der for meg, men forventet alltid at jeg var der for ham. Dette var omtrent på samme tidspunktet jeg slo opp med ham. Over ensomheten og tristheten over at jeg nå er gammel og alene med smerter etc. Ikke før ca. 1 år etter bruddet. 

Nå har jeg kjæreste ❤️ som er der for meg. 

Anonymkode: c82df...c70

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Over exen var jeg det øyeblikket han nektet å hjelpe meg med et helseproblem jeg har. Har var ikke der for meg, men forventet alltid at jeg var der for ham. Dette var omtrent på samme tidspunktet jeg slo opp med ham. Over ensomheten og tristheten over at jeg nå er gammel og alene med smerter etc. Ikke før ca. 1 år etter bruddet. 

Nå har jeg kjæreste ❤️ som er der for meg. 

Anonymkode: c82df...c70

Så bra det ordnet seg for deg❤️

AnonymBruker
Skrevet

Dæven, TS. Gratulerer, du luket ut ugress! ❤️

Jeg kom over min eks da han hadde sex med noen som sto meg nær

Anonymkode: 30186...eec

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er mann da, så sikkert ikke helt likt. Men tankene blir færre og færre, smerten over bruddet gikk sakte over. Nå et år senere klarer jeg å date nye, men tenker jo ofte på henne

Anonymkode: 660c3...567

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...