AnonymBruker Skrevet 31. mars 2024 #1 Del Skrevet 31. mars 2024 Status? Fremtid? Anonymkode: ef209...9ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nordicfox Skrevet 31. mars 2024 #2 Del Skrevet 31. mars 2024 Hvis du skriver til meg på PM kan jeg se hva jeg får opp, hvis du sender meg et oppdatert bilde av deg (behøver ikke være ansikt, kan være feks hhånden etc, så lenge det er et bilde du nettopp har tatt) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2024 #3 Del Skrevet 31. mars 2024 På status virker det som at hele forholdet har fått kjørt seg, kanskje vært frem og tilbake, varmt/kaldt flere ganger eller også slutt og på, eller at en part har holdt ut så lenge som mulig i håp om bedring, tatt mange runder og er sliten og utkjørt. Fremtiden, enten kreves det en stor helomvending, eller så må dere faktisk innse at dette ikke går lenger og gå hver til deres. Kortet for fremtiden er døden, det kan både bety store forandringer, men også en total slutt på alt. Jeg trakk to andre kort for å sjekke, det ene er stjernen og det andre styrke, jeg ser på det som din vei videre til å finne håp og det du leter etter alene, som en mulighet. Anonymkode: cc292...2ac 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2024 #4 Del Skrevet 31. mars 2024 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): På status virker det som at hele forholdet har fått kjørt seg, kanskje vært frem og tilbake, varmt/kaldt flere ganger eller også slutt og på, eller at en part har holdt ut så lenge som mulig i håp om bedring, tatt mange runder og er sliten og utkjørt. Fremtiden, enten kreves det en stor helomvending, eller så må dere faktisk innse at dette ikke går lenger og gå hver til deres. Kortet for fremtiden er døden, det kan både bety store forandringer, men også en total slutt på alt. Jeg trakk to andre kort for å sjekke, det ene er stjernen og det andre styrke, jeg ser på det som din vei videre til å finne håp og det du leter etter alene, som en mulighet. Anonymkode: cc292...2ac Mye er stabilt og ok. Og han mener alt er helt bra. Opplever at jeg gir veldig mye, og får lite tilbake. Jeg har gjennom flere år strekt strikken langt. Krevende jobb, og tatt mye på hjemmebane. Han har vært flinkere til å ta vare på interesser og kompiser, og er mye bortreist med jobb. Jeg har også følt meg alene i tøffe tider, der livet har gitt noen kraftige smeller. (Sykdom i nær familie). Kanskje ser du at jeg er oppgitt over påsken. Hvorfor er han så lite tilstede? Og hvorfor er det en selvfølge at jeg drar lasset? Både hva gjelder logistikk på mat/ husarbeid og det sosiale? Men... Så er det stabilt og lite gnisninger. Og enkelt å fortsette. Anonymkode: ef209...9ba 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2024 #5 Del Skrevet 31. mars 2024 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): På status virker det som at hele forholdet har fått kjørt seg, kanskje vært frem og tilbake, varmt/kaldt flere ganger eller også slutt og på, eller at en part har holdt ut så lenge som mulig i håp om bedring, tatt mange runder og er sliten og utkjørt. Fremtiden, enten kreves det en stor helomvending, eller så må dere faktisk innse at dette ikke går lenger og gå hver til deres. Kortet for fremtiden er døden, det kan både bety store forandringer, men også en total slutt på alt. Jeg trakk to andre kort for å sjekke, det ene er stjernen og det andre styrke, jeg ser på det som din vei videre til å finne håp og det du leter etter alene, som en mulighet. Anonymkode: cc292...2ac Kan du se på mitt forhold også? Gode spørsmål fra ts, lurer på det samme, status og fremtid? 😊 Anonymkode: cded2...1d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2024 #6 Del Skrevet 31. mars 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Kan du se på mitt forhold også? Gode spørsmål fra ts, lurer på det samme, status og fremtid? 😊 Anonymkode: cded2...1d7 Anbefaler at folk som ønsker å bli spådd ikke kupper tråden til andre og heller oppretter egen tråd. Dette for å hjelpe ts best mulig og at energien ikke lett kan forveksles. Da blir det mye krøll. Anonymkode: 9a0a0...31c 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2024 #7 Del Skrevet 31. mars 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Mye er stabilt og ok. Og han mener alt er helt bra. Opplever at jeg gir veldig mye, og får lite tilbake. Jeg har gjennom flere år strekt strikken langt. Krevende jobb, og tatt mye på hjemmebane. Han har vært flinkere til å ta vare på interesser og kompiser, og er mye bortreist med jobb. Jeg har også følt meg alene i tøffe tider, der livet har gitt noen kraftige smeller. (Sykdom i nær familie). Kanskje ser du at jeg er oppgitt over påsken. Hvorfor er han så lite tilstede? Og hvorfor er det en selvfølge at jeg drar lasset? Både hva gjelder logistikk på mat/ husarbeid og det sosiale? Men... Så er det stabilt og lite gnisninger. Og enkelt å fortsette. Anonymkode: ef209...9ba Men... Er det ikke sånn for de fleste? Aldri vært ustabilt, som i pause eller slutt? 15+ år Ts Anonymkode: ef209...9ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2024 #8 Del Skrevet 31. mars 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Anbefaler at folk som ønsker å bli spådd ikke kupper tråden til andre og heller oppretter egen tråd. Dette for å hjelpe ts best mulig og at energien ikke lett kan forveksles. Da blir det mye krøll. Anonymkode: 9a0a0...31c Sorry, visste ikke at det var et problem. Anonymkode: cded2...1d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2024 #9 Del Skrevet 1. april 2024 Noen flere som kan "se"/ trekke noen kort? Anonymkode: ef209...9ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2024 #10 Del Skrevet 1. april 2024 Anonymkode: ef209...9ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2024 #11 Del Skrevet 1. april 2024 AnonymBruker skrev (På 31.3.2024 den 11.29): Mye er stabilt og ok. Og han mener alt er helt bra. Opplever at jeg gir veldig mye, og får lite tilbake. Jeg har gjennom flere år strekt strikken langt. Krevende jobb, og tatt mye på hjemmebane. Han har vært flinkere til å ta vare på interesser og kompiser, og er mye bortreist med jobb. Jeg har også følt meg alene i tøffe tider, der livet har gitt noen kraftige smeller. (Sykdom i nær familie). Kanskje ser du at jeg er oppgitt over påsken. Hvorfor er han så lite tilstede? Og hvorfor er det en selvfølge at jeg drar lasset? Både hva gjelder logistikk på mat/ husarbeid og det sosiale? Men... Så er det stabilt og lite gnisninger. Og enkelt å fortsette. Anonymkode: ef209...9ba Fordi du har oppført deg som moren hans, kanskje? Da fikser du så klart dette også... Anonymkode: 2a120...9f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2024 #12 Del Skrevet 1. april 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Fordi du har oppført deg som moren hans, kanskje? Da fikser du så klart dette også... Anonymkode: 2a120...9f4 Nei, egentlig ikke. Lite som er likt på meg og mora hans. (For så vidt bra dame, hun) Anonymkode: ef209...9ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2024 #13 Del Skrevet 7. april 2024 Noen andre? Som ser noe? Anonymkode: ef209...9ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2024 #14 Del Skrevet 21. april 2024 Noen flere som kan se på det? Føles som jeg får noen sterke signaler om at jeg ikke er helt der jeg bør være, og at jeg må begynne å prioritere meg selv. Høres kanskje latterlig ut, men virker som noe prøver å skubbe meg ut av komfortsonen. På flere plan Anonymkode: ef209...9ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2024 #15 Del Skrevet 22. april 2024 - Anonymkode: ef209...9ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå