Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ok, nå skal det frem. Siden alle andre forteller hvem de ikke liker så må jeg henge meg på.

Hva er det med denne Sarah Natasha Melbye????????? Hun er jo programmleder i alt. I gullfisken, i farmen, i filmstjerne, tv aksjoner, underholdningsåret.............Hun er jo programleder i alt. Hun er så irriterende den dama. Kan de ikke for guds skyld sette inn andre folk til å gjøre denne jobben??? Jeg mener hva har hun i Filmstjerne og Farmen å gjøre da???

Det var godt å få det ut ja. :overrasket::overrasket:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror TV2 er flinkere til å vurdere hennes kvalifikasjoner som programleder enn det du er. At alle skal like enhver programleder, er ikke mulig.

Jeg syns hun er flink. F eks måten hun ledet Gullfisken på.

Skrevet

jeg er heller ikke begeistret... :sjenert:

Skrevet
Ok, nå skal det frem. Siden alle andre forteller hvem de ikke liker så må jeg henge meg på.

Hva er det med denne Sarah Natasha Melbye????????? Hun er jo programmleder i alt. I gullfisken, i farmen, i filmstjerne, tv aksjoner, underholdningsåret.............Hun er jo programleder i alt. Hun er så irriterende den dama. Kan de ikke for guds skyld sette inn andre folk til å gjøre denne jobben??? Jeg mener hva har hun i Filmstjerne og Farmen å gjøre da???

Det var godt å få det ut ja. :overrasket:  :overrasket:

Du, jeg kan ikke si annet enn at jeg er veldig enig med deg, har tenkt det samme selv lenge.

:klappe:

Gjest LoisLane
Skrevet

Kan nevne minst tre programmer hun ikke leder. ;)

Skrevet

Jeg synes hun gjør seg på radioen, men ikke på tv! men hun har faktisk blitt litt bedre de siste årene i forhold til før...

Skrevet

Helt enig, trådstarter. Klarer ikke helt å fikse den dama jeg heller....

Skrevet

Enig med trådstarter... Takler ikke den dama der!

Skrevet

Nei, ho liker jeg faktisk :ler:

Skrevet

Enig med trådstarter. Synes hun er slitsom.....

Skrevet

Hun er mye bedre å høre på radio enn å se på tv! (Under Gullfisken ble jeg dessuten helt satt ut av den gullkjolen hun hadde på seg...)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...