blå Skrevet 6. februar 2006 #1 Skrevet 6. februar 2006 Ok, nå skal det frem. Siden alle andre forteller hvem de ikke liker så må jeg henge meg på. Hva er det med denne Sarah Natasha Melbye????????? Hun er jo programmleder i alt. I gullfisken, i farmen, i filmstjerne, tv aksjoner, underholdningsåret.............Hun er jo programleder i alt. Hun er så irriterende den dama. Kan de ikke for guds skyld sette inn andre folk til å gjøre denne jobben??? Jeg mener hva har hun i Filmstjerne og Farmen å gjøre da??? Det var godt å få det ut ja.
Gjest Gjest Skrevet 6. februar 2006 #2 Skrevet 6. februar 2006 Jeg tror TV2 er flinkere til å vurdere hennes kvalifikasjoner som programleder enn det du er. At alle skal like enhver programleder, er ikke mulig. Jeg syns hun er flink. F eks måten hun ledet Gullfisken på.
Gjest Gjest Skrevet 6. februar 2006 #5 Skrevet 6. februar 2006 Ok, nå skal det frem. Siden alle andre forteller hvem de ikke liker så må jeg henge meg på. Hva er det med denne Sarah Natasha Melbye????????? Hun er jo programmleder i alt. I gullfisken, i farmen, i filmstjerne, tv aksjoner, underholdningsåret.............Hun er jo programleder i alt. Hun er så irriterende den dama. Kan de ikke for guds skyld sette inn andre folk til å gjøre denne jobben??? Jeg mener hva har hun i Filmstjerne og Farmen å gjøre da??? Det var godt å få det ut ja. ← Du, jeg kan ikke si annet enn at jeg er veldig enig med deg, har tenkt det samme selv lenge.
Gjest LoisLane Skrevet 6. februar 2006 #6 Skrevet 6. februar 2006 Kan nevne minst tre programmer hun ikke leder.
Gjest Gjest Skrevet 7. februar 2006 #9 Skrevet 7. februar 2006 Jeg synes hun gjør seg på radioen, men ikke på tv! men hun har faktisk blitt litt bedre de siste årene i forhold til før...
kallamilla Skrevet 7. februar 2006 #10 Skrevet 7. februar 2006 Helt enig, trådstarter. Klarer ikke helt å fikse den dama jeg heller....
Lillie Skrevet 7. februar 2006 #11 Skrevet 7. februar 2006 Enig med trådstarter... Takler ikke den dama der!
monja Skrevet 7. februar 2006 #13 Skrevet 7. februar 2006 Enig med trådstarter. Synes hun er slitsom.....
tøydukke Anna Skrevet 7. februar 2006 #14 Skrevet 7. februar 2006 Hun er mye bedre å høre på radio enn å se på tv! (Under Gullfisken ble jeg dessuten helt satt ut av den gullkjolen hun hadde på seg...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå