AnonymBruker Skrevet 31. mars 2024 #1 Skrevet 31. mars 2024 For noen dager siden fikk jeg sår på innsiden av leppa, den gikk bort ganske fort, nå har jeg igjen fått ny. Sånn blemmeaktig eller hva jeg skal kalle det. Hva kan det være? Grunnen til at jeg får det? Anonymkode: baf1e...701
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2024 #3 Skrevet 31. mars 2024 After/munnskold sannsynligvis. Sånn hvit liten blemme som svir om man drikker/spiser sure eller syrlige ting og som gjør vondt når du kommer bort med noe? Kan komme av vitaminmangel blant annet. Anonymkode: 7490c...d4e
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2024 #4 Skrevet 31. mars 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): After/munnskold sannsynligvis. Sånn hvit liten blemme som svir om man drikker/spiser sure eller syrlige ting og som gjør vondt når du kommer bort med noe? Kan komme av vitaminmangel blant annet. Anonymkode: 7490c...d4e Det svir ikke og er ikke vond, bare irriterende, ikke hvit heller.Føler den er i veien og har klart å bite meg i den et par ganger.🥴 Hvilke vitaminer da? Har vært nylig hos lege og tatt blodprøver, ingen mangel. Anonymkode: baf1e...701
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå