AnonymBruker Skrevet 30. mars 2024 #1 Del Skrevet 30. mars 2024 Har spilt Lotto regelmessig mange år men spenningen avtar oftest fort etterhvert som de 3 første kulene har rullet ut. 45 stk vant 1 million påskeaften,medan en heldig vinner hadde 7 rette, og vant hele 19 millioner, og kan smile hele vegen til banken, og fekk trolig sin økonomiske kvardag snudd på hodet påskeaften. 2 rekker innlevert til kr 50, på aurojecpot. ble til 1.3 milliarder for en helidig vinner med eit "gullhår i ræva". Vedkomende hevdet at lhun leverer bare tilfeldig, og flaksen var på hennes side. Mest sansynleg hadde premien kunne dekket underskuddet til mange som har spilt lotto i mange år utan å vinne. Mange føler selvsagt eit snev av missunnelse når de hører dem som vinner flere millioner medan de som kanskje har spilt Lotto mange år ikkje vinner stort. Forhåpentlegvis kommer vinnerbeløpet også flere tilgode, og lottovinnere er rause Mange som spiller regelmessig Lotto hadde nok følt seg lykkeleg om en milion ble delt på 10 vinner, og hver hadde vunnet kr. 100.000, og 45 vinnere hadde blitt til 450 vinnere. Høyst sannsynleg hadde det kanskje blitt til en inspirasjonkilde til at flere hadde spilt lotto Anonymkode: 70b5e...6e0 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2024 #2 Del Skrevet 30. mars 2024 Jeg skal helt slutte å spille på lotto. Det er bare juks hele greia. Man vinner jo aldri. Selv med "ekstra sjanser". Anonymkode: a081b...df5 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perine Skrevet 30. mars 2024 #3 Del Skrevet 30. mars 2024 Da tror jeg mange hadde falt av, og premiepotten ville sunket drastisk. Det er nok den mikroskopiske sjansen til gigantpremiene som lokker veldig mange. For meg hadde jo også 100.000 vært gull verd, men det er jo enda større blink man drømmer om. Jeg kjøper en 5-ukers i blant, og det daler ned en 50-lapp her og der, så det er selvsagt bare tap, men jeg liker jo å være med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2024 #4 Del Skrevet 30. mars 2024 Øyne skrev (3 minutter siden): Da tror jeg mange hadde falt av, og premiepotten ville sunket drastisk. Det er nok den mikroskopiske sjansen til gigantpremiene som lokker veldig mange. For meg hadde jo også 100.000 vært gull verd, men det er jo enda større blink man drømmer om. Jeg kjøper en 5-ukers i blant, og det daler ned en 50-lapp her og der, så det er selvsagt bare tap, men jeg liker jo å være med. Dei fleste er vel med for spenningen sin del, og harl ikkje så store forventninger å vinne Lotto skaper vinnere og tapere, og de største taperene er de som sliter med økononien fra før. Brukte en periode igjennomsnitleg 300-400 kr pr. mnd. men vant kanksje maks 50 -100 kr. Vant vel å merk kr 130.000 for omlag 10 år sidan, og lottofeberen økte umiddielbart. Anonymkode: 70b5e...6e0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2024 #5 Del Skrevet 30. mars 2024 Jeg tror de må ha rotet bort telefonnummeret mitt... Jeg er egentlig ikke ute etter å vinne noen få tusen. Jeg spiller for å vinne mange millioner 🤩 Skulle gjerne vært hun som vant 1 300 millioner. Anonymkode: f6cb4...896 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nowayback Skrevet 30. mars 2024 #6 Del Skrevet 30. mars 2024 Jeg prøvde å ringe dem men de svarte ikke.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Morten1 Skrevet 30. mars 2024 #7 Del Skrevet 30. mars 2024 Synes det er helt greit med ordentlige store premier, tror som en annen har nevnt her at flere hadde falt av om man hadde fordelt mer på flere. Om man skulle vinne 100 millioner den dag i dag klarer man fint å bruke det opp og ende med å sitte med det samme man satt med før man vant også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 30. mars 2024 #8 Del Skrevet 30. mars 2024 Nei, jeg glemte å spille. Som vanlig 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2024 #9 Del Skrevet 30. mars 2024 Har 2 rekker i både lørdagslotto/vikinglotto/eurojackpot(tirsdag)/eurojackpot(fredag). Spilt de samme tallene i nesten 20 år(vikinglotto og lørdagslotto). Spilt eurojackpot siden det kom til norsk tipping med de samme tallene. Bare fått småpremier på 50kr-220kr. Tørr rett og slett ikke slutte. Viss jeg gjør det, og plusselig går tallene mine inn ville det ødelagt meg. Anonymkode: 164c4...dd8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2024 #10 Del Skrevet 30. mars 2024 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Jeg tror de må ha rotet bort telefonnummeret mitt... Jeg er egentlig ikke ute etter å vinne noen få tusen. Jeg spiller for å vinne mange millioner 🤩 Skulle gjerne vært hun som vant 1 300 millioner. Anonymkode: f6cb4...896 Problem er det å vera pengelæns, og eit problem er det å vinne så mye penger. Når er det å vinne mye penger mer eit luksusproblem ein skal forvalte. Forskning viser at mordmenn er ikkje lenger blandt de lykkligste i Europa, og både Finnland, Sverige, Danmark ligger foran oss Norge. Forskjellene har økt i Norge de senere årene, og medan noen er blitt veldi rike så er stadig flere blitt fattigere,og pengespill har utvilsamt vert ein bidragsyter til denne skjevdeling. Etter at milliardsummen på 1.3 milliarder ble publisert fra Norsk Tipping økte innsatsen selv vinnermulighetene ikkje ble endret. Eit vitnesbyrd om at vi blir lett påvirket av reklame, og nordmenn er blandt de nordiske land som bruker mest på pengespill. Anonymkode: 70b5e...6e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2024 #11 Del Skrevet 31. mars 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Har 2 rekker i både lørdagslotto/vikinglotto/eurojackpot(tirsdag)/eurojackpot(fredag). Spilt de samme tallene i nesten 20 år(vikinglotto og lørdagslotto). Spilt eurojackpot siden det kom til norsk tipping med de samme tallene. Bare fått småpremier på 50kr-220kr. Tørr rett og slett ikke slutte. Viss jeg gjør det, og plusselig går tallene mine inn ville det ødelagt meg. Anonymkode: 164c4...dd8 Dersom ein hadde kronerulling på tilsvarende beløp til bedre velferd som blir brukt på pengespill i Norge hadde matkøene vert historie.Mange barn kunne fått reist på ferie, og tatt del i velferdsgoder som mange andre barn ser på som en selvfølge. Mange barnefamilier kunne hatt mat på bordet hver dag, og mange eldre som lever under fattigdomgrensen kunne hatt råd til varm mat, og varme i boligen. En høy andel av pengespill går til administrasjonskostnader, og lønninger, og vel å merke får ideretten tilbakeført eindel av tippe/-lottomidlene (nasjonale spill) men usikker på hvordan dette er med Vikinglotto / Eourjecpot som er internasjonale spill. Anonymkode: 70b5e...6e0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2024 #12 Del Skrevet 31. mars 2024 Jeg leverer lotto hver lørdag, samme kuppong på 3.året nå. Vunnet 50kr på det meste. Har det inntrykket at de som vinner store summer er folk som har mye penger fra før av.. Anonymkode: 94846...b2c 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2024 #13 Del Skrevet 31. mars 2024 Nei Anonymkode: 7289a...75e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gentleman59 Skrevet 31. mars 2024 #14 Del Skrevet 31. mars 2024 Ikke denne gangen heller, men min 70 kroner på Lotto i uken går i null over år. Lover å si fra om de ringer fra Norsk Tipping 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2024 #15 Del Skrevet 31. mars 2024 Spilt i 22 år, samme rekke. 0 gevinst. Juks og fanteri. Men dumme meg lever i håpet om et mirakel. 🤭 Anonymkode: c7bfd...0e4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2024 #16 Del Skrevet 31. mars 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg leverer lotto hver lørdag, samme kuppong på 3.året nå. Vunnet 50kr på det meste. Har det inntrykket at de som vinner store summer er folk som har mye penger fra før av.. Anonymkode: 94846...b2c Jeg tror og det er folk som har nok fra før som vinner. Anonymkode: a081b...df5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2024 #17 Del Skrevet 31. mars 2024 Jeg fikk 7 rett for et par år siden. Det var en andelslag/andelsbank via norsk tipping. Vi var da 10 som delte det. ble ‘bare’ 250 tusen hver. skulle gjerne hatt en null til var innom Narvesen på et senter og slang inn en andelsbank, jaggu vant jeg 😊 Anonymkode: 54d99...bb4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marte79 Skrevet 31. mars 2024 #18 Del Skrevet 31. mars 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg skal helt slutte å spille på lotto. Det er bare juks hele greia. Man vinner jo aldri. Selv med "ekstra sjanser". Anonymkode: a081b...df5 😂😂😂 Juks er det, ja. Fordi du ikke vinner når sjansen er 1:5,4 mill per reke🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2024 #19 Del Skrevet 31. mars 2024 Leste litt om vinnerene, og føler fordelingen av vinnere var veldig rar. Prøver de ikke å opprettholde en viss spredning utover landet på disse trekningene? Skjønner jo at det trekker fra en pott og at det skal være tilfeldig, men trodde likevel de de tok litt hensyn til alder og bosted. Det er jo nesten ingen ung vinnerene, mange i 60-70-årene. Ingen vinnere fra Finnmark denne gangen, fra innlandet var det 3 vinnere og to var tilfeldigvis fra Hamar, fra Vestland var det 8 vinnerene, og 6 av de var fra Bergen, de to siste fra Voss og Bjørnafjorden, så alle vinneren er jo samlet ganske tett i Vestland i gamle Hordaland, ingen vinnere fra gamle Sogn og Fjordane. Fra Oslo var det bare en vinner, merkelig nok. De må ja ha mange spillere i Oslo. Bare synest det var sykt rart med 6 vinnere i Bergen, det virker uforholdsmessig mange. Så leser man om noe som lar seg intervjue, mange av de sitter på hytta i påska, er jammen mange som vinner som allerede har det gått. Anonymkode: 59593...a44 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2024 #20 Del Skrevet 31. mars 2024 Nei, spiller hver uke og går i tap.😢 Jeg har innsett at jeg må slutte å spille hver uke, holde meg til høytidene, vinner en 50 lapp innimellom, det er det. Anonymkode: eef7f...e07 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå