NordicViking Skrevet 30. mars #1 Del Skrevet 30. mars (endret) 10. og siste sesong av den danske serien 'Badehotellet' har premiere søndag 31. mars (1. påskedag) på TV2 klokken 22:10. https://play.tv2.no/programmer/serier/badehotellet/sesong-10 1. episode: Sommeren 1946. Gjester og ansatte er tilbake på hotellet. Madsen møter en velstående dansk-amerikaner og ser umiddelbart sjansen for profitt. ... Endret 30. mars av NordicViking Lagt til trailer. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
every woman Skrevet 31. mars #2 Del Skrevet 31. mars Ja, endelig kom den! Jeg har ventet på den lenge. Badehotellet er en helt fantastisk serie! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet 1. april #3 Del Skrevet 1. april Ja.. det var et koselig gjensyn! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunshineyellow Skrevet 1. april #4 Del Skrevet 1. april Så gøy! Jeg ble så glad i den serien 💜 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april #5 Del Skrevet 2. april Veldig koselig å se igjen! Var også veldig glad i den serien så godt med en ekstra sesong. Men den kommer med en episode av gangen, så det blir ikke binging. Anonymkode: 973f6...983 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NordicViking Skrevet 26. mai Forfatter #6 Del Skrevet 26. mai I dag er det siste og avsluttende episode i 'Badehotellet'. Etter 10 sesonger er det slutt for denne serien. 😭 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai #7 Del Skrevet 30. mai every woman skrev (På 31.3.2024 den 19.34): Ja, endelig kom den! Jeg har ventet på den lenge. Badehotellet er en helt fantastisk serie! Det VAR, siste sesong var skuffende. Sånn går det ofte når en skal prøve å "melke alt" utav en suksess. Anonymkode: 8712a...c66 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kålrota Skrevet 31. mai #8 Del Skrevet 31. mai NordicViking skrev (På 26.5.2024 den 21.26): I dag er det siste og avsluttende episode i 'Badehotellet'. Etter 10 sesonger er det slutt for denne serien. 😭 Vi har begynt på sesong 1 igjen. 💘 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai #9 Del Skrevet 31. mai Er de mannlige karakterene like ufyselige og irriterende i sesong 10 som de var i sesong 1? Anonymkode: 5b055...9a0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linazer Skrevet 31. mai #10 Del Skrevet 31. mai Aldeles herlig feel good serie som jeg blir å savne. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 31. mai #11 Del Skrevet 31. mai Starten var best ja og nå har vi jo reprisemuligheten til å se det fine om og om igjen. De måtte jo finne på en slutt, så den var helt ok. Vet ikke hva ellers de kunne ha funnet på. Etter trusler utenfra er ringen sluttet og hotellet blir hos de opprinnelige i god gammel stil. Trist at det er slutt...men jeg begynner på nytt en gang i året og koser meg med den fine plassen og rollene med kjentfolk etter hvert. Fantastisk å ha en slik kremplass i enkle kår, gode gamle måltider håndlaget, rom vasket og helt uten mengder av turister. Det er slik jeg vil ha det. Danmark! ❤️ 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
every woman Skrevet 2. juni #12 Del Skrevet 2. juni Sukk, da var siste episode sett. Det kommer til å bli litt tomt, som det gjerne gjør når serier og bøker en virkelig elsker er slutt. Men, jeg skal nok se den fra start igjen etter hvert. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni #13 Del Skrevet 5. juni AnonymBruker skrev (På 31.5.2024 den 13.35): Er de mannlige karakterene like ufyselige og irriterende i sesong 10 som de var i sesong 1? Anonymkode: 5b055...9a0 Andersen er død, ellers synes jeg ikke noen av mennene er ufyselige. Anonymkode: 6eeae...ef5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
every woman Skrevet 5. juni #14 Del Skrevet 5. juni (endret) AnonymBruker skrev (På 31.5.2024 den 13.35): Er de mannlige karakterene like ufyselige og irriterende i sesong 10 som de var i sesong 1? Anonymkode: 5b055...9a0 De blir mer spiselige etter hvert, synes jeg. Vi får se flere fasetter i personlighetene deres utover i serien. Jeg startet rett på sesong 1 igjen nå, og du har rett, de er så arrogante og selvhøytidelige. De klager og bærer seg over småting, rike og bortskjemte som de er. Endret 5. juni av every woman 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni #15 Del Skrevet 6. juni Edward Weyze🥳 Anonymkode: 86b5c...235 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni #16 Del Skrevet 6. juni Herr weyze! Og herr Aurland 🤩 Anonymkode: 75dc8...ce7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. juni #17 Del Skrevet 7. juni Uten de rolletolkningene hadde det hele vært noe annet. Det må være irritasjonsmomenter som trekker oss inn i handlingen, så vi freser og er oppgitte innimellom. Søt nyforelskelse er heller ikke å forakte. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni #18 Del Skrevet 7. juni Jeg har hatt lyst til å se denne serien lenge, og startet på den for en stund siden. Er nå på slutten av sesong 3. Liker den veldig godt 🙂 Det er jo mye styr, og litt teateraktig, men merker at jeg får mer og mer sansen for karakterene jo mer jeg ser! Gleder meg til fortsettelsen, og synes det er bra jeg har mye igjen 😄 Anonymkode: 08eff...822 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå