Gå til innhold

Badehotellet, sesong 10

NordicViking

Anbefalte innlegg

10. og siste sesong av den danske serien 'Badehotellet' har premiere søndag 31. mars (1. påskedag) på TV2 klokken 22:10.  :danse2:

https://play.tv2.no/programmer/serier/badehotellet/sesong-10

1. episode: Sommeren 1946. Gjester og ansatte er tilbake på hotellet. Madsen møter en velstående dansk-amerikaner og ser umiddelbart sjansen for profitt.

...

Endret av NordicViking
Lagt til trailer.
  • Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, endelig kom den! Jeg har ventet på den lenge. Badehotellet er en helt fantastisk serie! :) 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja.. det var et koselig gjensyn! 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy! Jeg ble så glad i den serien 💜

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig koselig å se igjen! Var også veldig glad i den serien så godt med en ekstra sesong. Men den kommer med en episode av gangen, så det blir ikke binging.

Anonymkode: 973f6...983

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

I dag er det siste og avsluttende episode i 'Badehotellet'. Etter 10 sesonger er det slutt for denne serien.  😭

• Liker 1
  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

every woman skrev (På 31.3.2024 den 19.34):

Ja, endelig kom den! Jeg har ventet på den lenge. Badehotellet er en helt fantastisk serie! :) 

Det VAR, siste sesong var skuffende.  Sånn går det ofte når en skal prøve å "melke alt" utav en suksess.

Anonymkode: 8712a...c66

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NordicViking skrev (På 26.5.2024 den 21.26):

I dag er det siste og avsluttende episode i 'Badehotellet'. Etter 10 sesonger er det slutt for denne serien.  😭

Vi har begynt på sesong 1 igjen. 💘

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er de mannlige karakterene like ufyselige og irriterende i sesong 10 som de var i sesong 1?

Anonymkode: 5b055...9a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldeles herlig feel good serie som jeg blir å savne.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Starten var best ja og nå har vi jo reprisemuligheten til å se det fine om og om igjen. De måtte jo finne på en slutt, så den var helt ok. Vet ikke hva ellers de kunne ha funnet på. Etter trusler utenfra er ringen sluttet og hotellet blir hos de opprinnelige i god gammel stil. Trist at det er slutt...men jeg begynner på nytt en gang i året og koser meg med den fine plassen og rollene med kjentfolk etter hvert. Fantastisk å ha en slik kremplass i enkle kår, gode gamle måltider håndlaget, rom vasket og helt uten mengder av turister. Det er slik jeg vil ha det. :nigo: Danmark! ❤️

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sukk, da var siste episode sett. :(  Det kommer til å bli litt tomt, som det gjerne gjør når serier og bøker en virkelig elsker er slutt. Men, jeg skal nok se den fra start igjen etter hvert. :) 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 31.5.2024 den 13.35):

Er de mannlige karakterene like ufyselige og irriterende i sesong 10 som de var i sesong 1?

Andersen er død, ellers synes jeg ikke noen av mennene er ufyselige.

Anonymkode: 6eeae...ef5

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 31.5.2024 den 13.35):

De blir mer spiselige etter hvert, synes jeg. Vi får se flere fasetter i personlighetene deres utover i serien. Jeg startet rett på sesong 1 igjen nå, og du har rett, de er så arrogante og selvhøytidelige. De klager og bærer seg over småting, rike og bortskjemte som de er. :ler:

Endret av every woman
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Edward Weyze🥳

Anonymkode: 86b5c...235

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herr weyze! Og herr Aurland 🤩

Anonymkode: 75dc8...ce7

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Uten de rolletolkningene hadde det hele vært noe annet. Det må være irritasjonsmomenter som trekker oss
inn i handlingen, så vi freser og er oppgitte innimellom. ;) Søt nyforelskelse er heller ikke å forakte. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt lyst til å se denne serien lenge, og startet på den for en stund siden. Er nå på slutten av sesong 3. Liker den veldig godt 🙂 Det er jo mye styr, og litt teateraktig, men merker at jeg får mer og mer sansen for karakterene jo mer jeg ser! Gleder meg til fortsettelsen, og synes det er bra jeg har mye igjen 😄

Anonymkode: 08eff...822

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...