AnonymBruker Skrevet 30. mars 2024 #1 Skrevet 30. mars 2024 Er forlovet med en godt voksen mann. Han logger av Snap når han er med meg og går innpå i det øyeblikket jeg går ut av huset. Tok han for en stund siden i å h streak med en dame i over 2 år .. bildene innrømme han at han tok fra sengen eller badet siden jeg aldri hadde sett noe av denne kontakten. Likevel betydde det iiiiiiingenting i følge han. Han har aldri åpnet noe foran meg og han har flere tidligere dater og damer han har interessert seg for på vennlisten. Har jeg grunn til å reagere på dette? Anonymkode: 48fe1...95b
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2024 #3 Skrevet 30. mars 2024 Selvfølgelig Hadde kasta han ut Anonymkode: bd478...f34 1 2
AnonymBruker Skrevet 6. april 2024 #6 Skrevet 6. april 2024 AnonymBruker skrev (På 30.3.2024 den 21.07): Er forlovet med en godt voksen mann. Han logger av Snap når han er med meg og går innpå i det øyeblikket jeg går ut av huset. Tok han for en stund siden i å h streak med en dame i over 2 år .. bildene innrømme han at han tok fra sengen eller badet siden jeg aldri hadde sett noe av denne kontakten. Likevel betydde det iiiiiiingenting i følge han. Han har aldri åpnet noe foran meg og han har flere tidligere dater og damer han har interessert seg for på vennlisten. Har jeg grunn til å reagere på dette? Anonymkode: 48fe1...95b Ja all grunn! Og sannheten er at han skjuler noe for deg. Mannen min snapper venner(som er jenter også) foran meg. Og tekster. Uten å skjule telefon eller gjemme den. Så her er der noe muffens. Konfronter han. Vil han ikke vise deg telefon og blir i forsvars posisjon, da har du svaret. Gå fra han! Anonymkode: 2b6b0...497 1
Gjest ZarahSweet Skrevet 6. april 2024 #7 Skrevet 6. april 2024 Hadde gjort det slutt. Jeg er eneste kjæresten skal sende intime bilder til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå