Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er forlovet med en godt voksen mann. Han logger av Snap når han er med meg og går innpå i det øyeblikket jeg går ut av huset. Tok han for en stund siden i å h streak med en dame i over 2 år .. bildene innrømme han at han tok fra sengen eller badet siden jeg aldri hadde sett noe av denne kontakten. Likevel betydde det iiiiiiingenting i følge han. Han har aldri åpnet noe foran meg og han har flere tidligere dater og damer han har interessert seg for på vennlisten. Har jeg grunn til å reagere på dette? 

Anonymkode: 48fe1...95b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Selvfølgelig

Hadde kasta han ut

Anonymkode: bd478...f34

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Griskaill🤢🥴

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 30.3.2024 den 21.07):

Er forlovet med en godt voksen mann. Han logger av Snap når han er med meg og går innpå i det øyeblikket jeg går ut av huset. Tok han for en stund siden i å h streak med en dame i over 2 år .. bildene innrømme han at han tok fra sengen eller badet siden jeg aldri hadde sett noe av denne kontakten. Likevel betydde det iiiiiiingenting i følge han. Han har aldri åpnet noe foran meg og han har flere tidligere dater og damer han har interessert seg for på vennlisten. Har jeg grunn til å reagere på dette? 

Anonymkode: 48fe1...95b

Ja all grunn! 

Og sannheten er at han skjuler noe for deg.

Mannen min snapper venner(som er jenter også) foran meg. Og tekster. Uten å skjule telefon eller gjemme den.

Så her er der noe muffens.

Konfronter han. Vil han ikke vise deg telefon og blir i forsvars posisjon, da har du svaret. Gå fra han!

Anonymkode: 2b6b0...497

• Liker 1
Gjest ZarahSweet
Skrevet

Hadde gjort det slutt. Jeg er eneste kjæresten skal sende intime bilder til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...