Emmaf Skrevet 30. mars 2024 #1 Del Skrevet 30. mars 2024 Hei! Jeg er nå på min første syklus igjen med Clearblue fertilitesmonitor etter en missed abortion. Rett etter mens, viste fertilitesmonitoren «HØY» allerede første dag (dag 7 i syklus) jeg testet. Nå er jeg på dag 11 i syklusen, og den viser fortsatt «HØY». Den har altså vist «HØY» i 4 dager. Første (sist) gang jeg brukte monitoren, startet det på «LAV» og steg etterhvert jo lenger ut i syklusen jeg kom, og jeg ble gravid på første forsøk med monitoren. Stusser derfor litt nå, siden den har vist «HØY» hele veien.. Hormonene mine er tilbake til normalen etter graviditeten, og gravidstester viser negativ. Tror derfor ikke at det har en sammenheng med tidligere graviditet. Noen som har opplevd lignende? Setter pris på alle svar ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2024 #2 Del Skrevet 30. mars 2024 Du må bruke monitoren flere sykluser før den blir kjent med syklusen din. Skjer flere at de kun får høy med monitor selv lenge før en eventuell EL skjer eller LH stiger. Anonymkode: 31c6f...d01 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2024 #3 Del Skrevet 30. mars 2024 Jeg har i snitt 5 dager med høy før EL. Anonymkode: 9733b...32a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2024 #4 Del Skrevet 1. april 2024 Er i akkurat samme situasjon! Begynte å teste med monitor CD9, CD10 var den høy, er på CD18 i dag og fortsatt høy… Hadde en kjemisk så tror faktisk det er pga den jeg har høy så mange dager. Sist syklus hadde jeg høy bare 3 dager før max. Skikkelig frustrerende… Anonymkode: e7101...d48 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå