Gå til innhold

Hvordan vil dama forføres?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nytt forhold, slutten av 40-årene begge to. Har selv vært singel en stund, og føler meg utdatert på dating og "kurtise" for en ny dame. Vi har flørtet en stund, og allerede lovet at det er oss 2 for alltid. Det jeg ønsker svar på er hva dere menn og damer er villig å gjøre for å få et godt førsteinntrykk, for å beholde dama videre? Er det matlaging, kjærestetur, si snille ord på snap osv (gjør alt det fra før, minus lage mat, for vi har ikke hatt anledning til dette sammen enda)....kom med seriøse innspill.

Anonymkode: 0d3f3...e8e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om dere allerede er et par, har hun alt et førsteinntrykk av deg. 

Og hva hun liker å bli forført med, må du spørre henne om.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

TS her...

Er et par...men bare muntlig, ble sammen for 2 uker siden. Mye teksting siste tiden, og har trua på at dett er noe bra, men har blitt såret før, og vil gjøre et godt inntrykk, slik at hun ikke velger en annen innen kort tid.

Anonymkode: 0d3f3...e8e

Skrevet

Mitt absolutt beste tips er å finne ut hva som er hennes kjærlighetsspråk og snakke det aktivt. Ikke bare i starten av forholdet, men hele tiden. Å lære om kjærlighetsspråk er den absolutt beste investeringen vi har gjort for forholdet vårt.

Google «kjærlighetsspråk», så skjønner du hva jeg mener. Dere kan også ta en test for å finne ut hvilket kjærlighetsspråk dere har. Å ta en sånn test sammen kan dessuten være starten på en god samtale. 🙂

Skrevet

Å gi tips for at et forhold skal vare evig tror jeg ingen vet.. det vet du ikke før du sitter på et gamlehjem og sutter på ei Marie-kjeks😉

Jeg kunne ha skrevet en hel side med tips, men til ingen nytte.. For jeg kjenner ingen av dere.. Altså, jeg mener bestemt at det er dere som må snakke sammen.. Så det beste tipset er at dere snakker sammen for å bygge opp et godt samarbeid, er tilpasningsdyktig og utfyller hverandre.. da blir dere gjensidig på det meste. Bruke også tid på å vedlikeholde sexen og kjærligheten, slik at kjærlighets-regnskapet går i balanse. Ha alltid noe positivt spennende på lur, det tror jeg er den beste mangnet i et langt forhold..

Så å snakke sammen er så super viktig, sexy og spennende🥰

Og ikke glem.. tenk også over på hva som gikk galt i det forrige forholdet? ta lærdom og unngå de samme tabbene😉

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...