AnonymBruker Skrevet 30. mars 2024 #1 Skrevet 30. mars 2024 Det er ikke slik at jeg vil ha mest mulig altså, jeg undrer bare på hva som er normalt 🙈 Jeg er vant med å sende en blomst til folk når det kommer barn. I den utvidende familien(til mine 3 og 4 menninger) sender vi gjerne fra meg og mine foreldre samlet. Til venninner som bor nærme pleier jeg å ha med gave på barselbesøk, evnt uten besøk. Til venninner langt borte sender jeg en blomst. Nå som jeg selv har fått mitt første barn har jeg ikke akkurat blitt overøst med gaver😂 foreldre selvsagt, en bestevenninne, jobben, og mammas bestevenninne… hva er egentlig normalt? Anonymkode: 22644...2e7
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2024 #2 Skrevet 30. mars 2024 Gaver fra foreldre og våre søsken, og alle som kom på barselbesøk, men ikke noe ekstravagant over the top. Veldig i tråd med sånn det er i vår omgangskrets, oppmerksomhet men ikke noe voldsomme greie (dette er i tråd med hva vi gjør overfor andre også). Blomster fra våre foreldre, våre arbeidsgivere og to av mine venninner som bor langt borte og ikke var på besøk på lenge. Så ikke noe voldsom oversvømmelse av blomster utenom de forventede fra nærmeste familie og arbeidsgivere. Ikke noe fra våre tanter og onkler for eksempel, men det var heller ikke ventet. Anonymkode: 2a834...860 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå