AnonymBruker Skrevet 30. mars #1 Del Skrevet 30. mars Noen som kjenner rasene? Anonymkode: 77f75...964 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars #2 Del Skrevet 30. mars Ja, de er aktive. Har hatt 2 stykker (omplassering), greie hunder med stort aktivitetsbehov. De røyter noe grusomt også😂 Begge de som jeg har hatt ble omplassert fordi de var «for aktive». Anonymkode: 8c211...a86 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars #3 Del Skrevet 30. mars Ja, de er aktive og krever mye. Og hjelpes, enig i at de røyter! Jeg var på besøk hos noen som hadde to eller tre stk, og det var små, korte, hvite hår OVERALT! Anonymkode: cca3d...1c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars #4 Del Skrevet 30. mars De trenger gode, lange turer for å trives, ja. De jeg kjenner som har dalmatiner og fuglehund er spreke pensjonister. Dalmatineren røyter konstant, og de korte hårene setter seg fast overalt! Anonymkode: a20a2...d8f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå