Gå til innhold

Hvilke klær passer meg ?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Jeg er en dame på snart 34 og jeg synes det er litt vanskelig med klær og utseende generelt. 

Jeg har alltid vært glad i å ha på fine klær, sminke meg og bruke kjoler. Da jeg var gift og hjemmeværende brukte jeg ofte maxikjoler og skjørt og pyntet meg ofte.

Men livet skjedde og jeg fikk perioral dermatitt og tåler nå ikke lenger sminke. Jeg jobber også i barnehage og er alene med to barn, pga dette er turklær eller joggebukser min daglige uniform.

Det siste jeg kjøpte meg var noen plastsko på dollar store og en joggebukse på salg. Yndlings buksa mi de siste fem årene har vært en fleece bukse med leopard print. 

Turbukse og tynn boblejakke fra Stormberg er som regel det jeg går ut i. - jeg er ikke et turmenneske heller.

Jeg ser derfor etter en litt mer fin jakke til våren og tips til sko som passer alderen min.

Jeg liker dekkende klær, så korte jakker er uaktuelt. Kåper er gull. 

Jeg elsker sort, grå,gull, rosa og karamell farge kan gå.. er blomsterprint innafor ? Jeg trekkes alltid mot store maxikjoler i blomsterprint, men ender med at de bare ligger i skapet. 

Hva passer meg ? Jeg er stolpe, uten former, størrelse xs/s og ca halvannen meter høy. Dølt hår .

Anonymkode: 9adbb...641

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...