Perle123 Skrevet 30. mars 2024 #1 Del Skrevet 30. mars 2024 Etter mange år med prøving og feiling fant jeg endelig en farget cream/ cc cream som passet min hud: korres sin wild roses cc cream. Den gir glød, lett dekke og huden min blir ikke blank/fet. Men nå har den gått ut og jeg finner ikke en erstatter til den😪 jeg er veldig kresen, vil ikke ha en som dekker for mye eller legger seg oppå huden. Jeg sliter med at huden blir blank og fet. Og at produktene jeg har prøvd bare legger seg som ett lag over huden og ikke smelter inn. Fikk anbefalt Camilla phil sin skin Tint av en som jobbet på Vita. Men den passet ikke meg i det hele tatt. Skilte seg på huden og ble ujevn, og huden ble blank og fet. Noen som har tips? Typisk at når jeg endelig fant en jeg likte så går den ut😪 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 30. mars 2024 #2 Del Skrevet 30. mars 2024 Har ikke prøvd Korres sin, så har jo ikke noe å sammenlikne med, men Lumene sin cc-krem er veldig god. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sonit Skrevet 30. mars 2024 #3 Del Skrevet 30. mars 2024 Har du prøvd CC krem fra It cosmetics? De har en vanlig og en med glød. Selv bruker jeg den med glød da jeg har tørr hud. Er også veldig kresen og denne er veldig bra! Vær obs på at den oksiderer litt på huden så velg farge med tanke på det. Du får prøve av denne på Kicks. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blingblingtahei Skrevet 30. mars 2024 #4 Del Skrevet 30. mars 2024 https://www.vita.no/korres/korres-wild-rose-natural-glow-primer-40ml?v=374206&gad_source=1&gclid=Cj0KCQjw8J6wBhDXARIsAPo7QA_MscHmscod-PETcx0ldIpti628NA-yzpTHYlytPC3H9SO10LqgGoUaAsVeEALw_wcB&gclsrc=aw.ds Hvorfor ikke prøve den, eller foundation i samme merke som du blander med litt krem? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2024 #5 Del Skrevet 30. mars 2024 Perle123 skrev (2 timer siden): Etter mange år med prøving og feiling fant jeg endelig en farget cream/ cc cream som passet min hud: korres sin wild roses cc cream. Den gir glød, lett dekke og huden min blir ikke blank/fet. Men nå har den gått ut og jeg finner ikke en erstatter til den😪 jeg er veldig kresen, vil ikke ha en som dekker for mye eller legger seg oppå huden. Jeg sliter med at huden blir blank og fet. Og at produktene jeg har prøvd bare legger seg som ett lag over huden og ikke smelter inn. Fikk anbefalt Camilla phil sin skin Tint av en som jobbet på Vita. Men den passet ikke meg i det hele tatt. Skilte seg på huden og ble ujevn, og huden ble blank og fet. Noen som har tips? Typisk at når jeg endelig fant en jeg likte så går den ut😪 Jeg har ikke prøvd den du bruker, men jeg bruker erborian sin cc creme, jeg syns den er veldig god. Den er på vita. Anonymkode: 761fb...31c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sonit Skrevet 30. mars 2024 #6 Del Skrevet 30. mars 2024 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Jeg har ikke prøvd den du bruker, men jeg bruker erborian sin cc creme, jeg syns den er veldig god. Den er på vita. Anonymkode: 761fb...31c Denne er også veldig bra! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå