Gå til innhold

Føler meg så utilpass - vanlig?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Uansett hvor jeg er, så føler jeg meg så utilpass. Jeg har slitt med angst og depresjon en god stund, men føles ut som det begynner å lette. Men blir veldig fort sliten mentalt av helt hverdagslige ting, slik som når jeg er med venner og familie. Jeg er på hyttetur med familien, og vil egentlig bare hjem til meg selv i studiebyen å isolere meg, og gå til marka alene. Men jeg vet at jeg føler meg utilpass hjemme hos meg selv også. Så jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Jeg tror jeg egentlig bare vil tilbake til der jeg har tryggheten min, fordi jeg har støtteapparat rundt meg der jeg til vanlig bor, så det føles jo tryggere. Selvom jeg vet det sitter psykisk. jeg har åpnet meg om en hendelse som traff sted for noen måneder siden som er veldig personlig og privat til støtteapparatet. Og kjenner kanskje derfor at jeg savner studiebyen ekstra, fordi da har jeg de rett i nærheten, selvom det er påskeferie og de har fri. Men det sitter jo psykisk. Det er uaktuelt at jeg skal fortelle venner og familie dette her enda da det er ganske sensitivt (men de vet jeg har angst). Jeg bare ser frem til å ta det videre og få hjelp med å bearbeide hendelsen. Jeg vet ikke hva jeg kan gjøre med dette, snart skal jeg heldigvis tilbake, selvom jeg er utilpass der også, men der har jeg ihvertfall noen som vet om alt jeg går gjennom og som det er kort vei til. Er det vanlig å føle seg så utilpass uansett hvor man er? 

Anonymkode: 044f3...e69

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...