AnonymBruker Skrevet 30. mars 2024 #1 Skrevet 30. mars 2024 Har noen forslag til hvilken leker som brukes over år? Ser for meg duplo/lego, tegnesaker,aquaplay og sparkesykkel. Men jeg har kun et barn som foreløpig er 2 år, har noen forslag? Anonymkode: 14b7a...98a
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2024 #2 Skrevet 30. mars 2024 Det er veldig individuelt. Ingen av mine 3 barn lekte med lego etter at de begynte på skolen, men eldstemann på 12 har kompiser som fremdeles leker med det. Her har det vært mest fotball, basketball, bordtennis, sykkel og frisbeegolf etter skolestart, ingenting annet av leker har fenget lenger. Anonymkode: 8888f...a2c
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2024 #3 Skrevet 30. mars 2024 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Det er veldig individuelt. Ingen av mine 3 barn lekte med lego etter at de begynte på skolen, men eldstemann på 12 har kompiser som fremdeles leker med det. Her har det vært mest fotball, basketball, bordtennis, sykkel og frisbeegolf etter skolestart, ingenting annet av leker har fenget lenger. Anonymkode: 8888f...a2c Jeg tenker på i barnehagealder, glemte å skrive det😊 Anonymkode: 14b7a...98a
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2024 #4 Skrevet 30. mars 2024 Treklosser ! De kan brukes til mye og barna lærer masse av det. Selv gøy for voksne .. Klinkekulebane fra Europris Puslespill Bondegård Togbane Anonymkode: 0cf5e...9a3
Hedda-78 Skrevet 30. mars 2024 #5 Skrevet 30. mars 2024 Det kommer jo veldig an på hva som treffer hver enkelt. Min ene gutt elsket lego, den andre likte bedre å leke med biler. Brio togbane og ulike baller og sykler varer lenge. Hama-perler var også i bruk lenge. Ikke så hyppig i bruk, men over mange år i perioder. Selvsagt med større og mer avanserte kunstverk etter hvert, sånne små hjerter og stjerner er gøy bare en stund. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå